M
"Matkakuume"
Vieras
Meillä on sellainen tilanne, että minä rakastan matkustelua, mutta mieheni ei erityisesti. Hänestä on ihan ok joskus käydä jossain, mutta sellainen polte puuttuu. Noh mieheni ei siis halua lähteä talvella Kanarialle. Minä haluaisin ja voisin lähteä lasten kanssa keskenään tai siskoni voisi lähteä meidän kanssa. Miehelle ei käy tämäkään! Hänen mielestään lähdetään joko kaikki tai ei kukaan ja koska hän ei halua lähteä emme siis voisi lähteä kukaan. Oikeastaan hänen olisi myös vaikea saada lähtöä järjestymään töiden kannalta. Kyse ei ole rahasta tms vaan hän vaan pelkää, että meille käy jotain matkalla tai etten pärjäisi (vaikka varmasti pärjään, minähän se käytännössä aina kaikki hoidan). Minusta ihan tyhmää. Tuntuu, että kai saan päättää omasta elämästäni, mutta toisaalta enhän voi lapsia väkisin ulkomaille viedä. Lapsetkin jo 3, 8 ja 11v eli ei mitään ihan vauvoja.
Mitäpä mieltä olette tästä? Kumpi on oikeassa ja miten itse suhtautuisitte tällaiseen?
Mitäpä mieltä olette tästä? Kumpi on oikeassa ja miten itse suhtautuisitte tällaiseen?