V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihmeellisiä biisejä kaikki, joko jotain ultimaattisia veisuja tai sit näitä ns.räppejä kuten Moldova nyt.Malta oli mega-masentava
Nuo juontajat on kamalia. Nainen jokerisuulla ja mies elähtänyt 70-luvun diskonaamiaisasussa.Tuntuuko muista, et tää on jotenkin pliisu viisukevät? Noi juontajatkit -?
Sehän on paras osuusMua väsyttää! En tiedä jaksanko pisteiden laskuun saakka.
Niinpä, ei mitään yritystä edes, tylsiä.Nuo juontajat on kamalia. Nainen jokerisuulla ja mies elähtänyt 70-luvun diskonaamiaisasussa.
No on, mutta ei se auta, jos väsyttää. Olen kipeänä.Sehän on paras osuus
No se onkin irlantilainen.Ei sitten Johnny Loganin
Ei auta sitten, höh. Musta taas tuntuu et nää viisut etenee ku juna. Nyt Suomi!No on, mutta ei se auta, jos väsyttää. Olen kipeänä.
Lahjakas joo mut hirveetä kiekumista ja biisi on sysipaska! Jos tää voittaa niin syön rastani.Kyllä katsojat huomasivat miten lahjakas Ranskan edustaja on. Ääniä tulee ja paljon.
Ai pääskö se ankea hupiukko jatkoon?!
Sama täällä, eiku tulitikut silmiin ja viinilasi käteen niin jaksaaMua väsyttää! En tiedä jaksanko pisteiden laskuun saakka.
Pitää mietti, jos tekisi pian pesän sohvalle ja jättäisi telkkarin päälle. Olen sitten hereillä sen verran kuin jaksan.Ei auta sitten, höh. Musta taas tuntuu et nää viisut etenee ku juna. Nyt Suomi!
Hyvä Suomi! Me voitetaan! Jotain odotettavaa ensi kevääksi, menee ihan hulluks koko ens kevät! Suomi voittaa myös jääkiekon MM-kisat.Tärkeintä on saada Suomeen seuraavat Euroviisut. Talous nousuun![]()