V
vierailija
Vieras
Mitäs uskoit, lälläslää.Miika Heleniuksen kymmenes ennustus epäonnistui
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitäs uskoit, lälläslää.Miika Heleniuksen kymmenes ennustus epäonnistui
Lordi ja Erika olivat parhaita. Ikimuistoiset kipaleet oli heillä esitetttävänä.
Ei nyt yleisöltäkään niin hirveän paljon vs. kärkijoukko.Kiitos raatien, emme voittaneet.
Winner on ennustaja?Bangaranga Bangaranga![]()
Tätä sanoin alunperin.Bulgaria xD täähän se olikin oikea ennakkosuosikki. Olisi pitänyt laittaa se Chachin Cherry Cake niin olisi tuomariääniä ropissut![]()
Sama, oli mun suosikki. Mutta mistä hitosta näistä tietää, viime vuonna voitti taiteellinen ooppera, tänä vuonna aivan tyhjänpäiväinen renkutus.Tätä sanoin alunperin.
Sama tai ainakin odotin kolmen kärkeen.En ole niinkään pettynyt suomen häviöstä vaan australian
No minä pidin alunperin Liekkaria hiukan vanhanaikaisena ja se loppu huono, matkittu Erikalta ja viimevuoden voittajalta. Eikä biisissä oo sellaista laulettavuutta niin paljon et jäis mieleen.Sama, oli mun suosikki. Mutta mistä hitosta näistä tietää, viime vuonna voitti taiteellinen ooppera, tänä vuonna aivan tyhjänpäiväinen renkutus.
tämä on myös mahdollista!mä olen skeptinen että voittiko se bangaranga oikeasti.. mä veikkaan että koneisto meni paniikkiin kun ne huomas että heprean humppa on voittamassa ja fiksas jollain tekoälyllä sinne 200 pistettä extraa