Ja aamujakin sitten heti täältä perään, jos ei kukaan väliin kerkiä
Täällä herätty kuudelta ihan 4,5h:n yöunien jälkeen. Meni taas olion kanssa rupatellessa vähän myöhäselle... Mitenköhän tuota asiaa niin riittääkin? ;-)
Nyt neiti tuohon jo simahti. Taidan minäkin oikaista vielä hetkeksi kohta, kun ehdin..
Heh, jos näytin Omppu eri näköiseltä kuin kuvissa, niin saattaa johtua tästä kesän valvomiskaudesta :-D Panda-look!
Aika lailla samoja ajatuksia sattumalta Omppu sinusta kuin olit minua arvioinut.. Siis vaikutit myös rauhallisemmalta, mitä olin ajatellut. Ja sinäkin näytät livenä hiukan eriltä mitä kuvissa. Mutta hätäinen pyörähdyshän tuo oli, että eipä siinä vielä varmaan ihan kunnon käsitykseen päässyt

Positiivinen oli vaikutelma kyllä! Se on jännä, että täällä luo tietyn kuvan ja sitten on vähän ihmeissään, kun se kuva ei ihan täydellisesti osukaan..
Olen varmaan joskus maininnutkin, että olen rauhallinen. Tosin minua paremmin tuntevat ystävät ovat hieman toista mieltä.. Jotkut tutut sanovat, että mun rauhallinen olemus on kuten tädilläni. En kyllä ihan niin hillitty taida olla sentään. Ainakaan hän ei saa koskaan mitään kauheita kohtauksia muiden ihmisten aikana
Tosi kiva, että Jazzkin on taas ehtinyt pyörähtää!
Harmillista kyllä tuo siivouksen peruuntuminen. Sitä taatusti aina ehtii jo vähän odotella..
Vautsi, siellä jo askeleitakin otetaan. Onnittelut pienelle miehelle! Voi että, siitä se lähtee... Kohta mennään ja lujaa
Kovasti on puuromaistiaisia ja vaakajumppaa (ainakin suunniteltu) samoihin aikoihin eri osotteissa
Nöpölle myöhästyneet 2kk onnittelut! Leivonnaiset jätän edelleen väliin, mutta tuskin sitä enää jäljellä ois ollutkaan
Kaksi viikkoa menny tällä dieetillä muuten jo... Kohta ehkä voisi harkita perunan, riisin ja pastan lisäämistä valioon. Tai sitten ei, kun on hyvään vauhtiin päästy. Ja yhtään sortumista ei ole päässy käymään.Omppu voi todistaa, että kovapäinen ole
Treffeistä vielä..
Mulla on ollut kans mielessä, että voisi Hoon ja hoon kanssa kävästä junalla Hesassa. Hoo on kovasti puhunut, että pitäis Pendolinon kyytiin päästä

Ehkä ois mielekkäämpää tulla, jos treffaittais vaikka joku samalla. Mutta tämä on vasta ihan ajatusasteella.
Mutta niitä treffejä tänne meille tosiaan sitten elokuun loppupuolella voitais ruveta kohta lyömään lukkoon.. Sopiikos, että ensi viikolla kun saan tuon olion tuosta pyörimästä ja alkaa vähäsen jo arki saapua meidän taloon, pysähdyn tämänkin asian äärelle taas paremmin?
Nyt taidan kellahtaa soffalle ennen kuin alkaa muutakin väkeä heräillä...
Tehis