EX-Kermit 30 - ELOKUU 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikaiset neuvolakuulumiset. Neidin 10kk mitat 8340g ja 71cm. Miinuksilla mennään, mutta tasaisesti omaa käyrää kuitenkin. Lääkärineuvolassa siis kaikki hyvin.

Olen unohtanut ÄssÄlään lähetellä onnitteluja, joten nyt töttöröörää sinne! Teillähän oli kans vaikka mitä päiviä :-)
Mäkin olen ajatellut, että tuo neiti tarvii kohta lusikan omaan käteensä. Selvästi osoittaa sellasta halukkuutta. Vielä en oo muka saanu aikaseksi. (lue: jaksanu alkaa siihen sotkutouhuun) Huomenna, joo.
On noi tytöt hassuja. Tuo jo kovasti vetelee muka vaatteitakin päällensä tai siis yrittää.. :-D

Nyt me elbataan hetki ruoan päälle (aika iljettävää kyllä jauhelihasopan päällä kölliä) soffalla Telepatteja katellen ja sitten lähdetään ulos :-)

Tehis (joka tänään kirinyt taas palstakiintiötä täyteen..)

Onnittelut uusista taidoista lähtee täältäkin, ja samaan hengen vetoon Ässän suunnalle onnitteluja :)

Ihan plääh-päivä. Nyt molemmat pojat nukkuu... joo, teelläkin ekojen päiväunien jälkeen nokka vuoti, aivasteli ja yski, ja olipa sitten rähmäpallo toisessa silmässä.. great. Saapa nähdä, pääseekö nämä treffeille ollenskaan. Pikkusen ottaa päähän, jos joudutaan jättämään väliin :/. Mummokin tossa tuumas, että hänelle ei oikeestaan tiistai sopis, oli lupautunut muualle. No, onhan toi pappa tossa, mutta katotaan nyt tosiaan noitten kuntoa. Ja omaa tietty. Ei lähetä ketään tartuttamaan.

Heh, tosi "kiva" ylläri toi Tehiksen E:n banaanihomma :)

Kävittekös Tuuli muuten jo Ämmän kanssa Linnanmäellä?? Sehän on niin kiva, kun ei tarvi edes sisäänpääsyä maksaa, ja vauvarannekkeella pääsee aikuinen mukana :)

Takas sohvalle. Äsken söin vanukkaan ja sitä ennen suklaata. Olet mitä syöt, vai miten se nyt oli.

Päivä viipotettu kaupungilla - välillä käyty kotona viemässä kakkonen kerhoon ja hakemassa pois. Kolusin paikallisia kirppareita tähtäimenä saada ykköselle farkkuja. Poika kasvaa niin vinhaa vauhtia ettei perässä pysy. Ja kuluttaa housuja sitä rataa että mää menisin konkurssiin jos kaikki uutena hankkisin. Kirpparisaldo oliki huimat kaheksat farkut ykköselle, parit kakkoselle, parit kolmoselle ja parit nelkulle. Kolmoselle löyty vielä jouluksi sievä mekko. Nyt on sitte illan kone laulanu ku oon saalista pessy. Yhessä vaiheessa kesken konetta tuli ykkönen sanomaan että kolmonen on keskeyttäny pesukoneen pyörimisen ja ottanu pesemättömät vaatteet koneesta ja parhaillaan laittaa niitä narulle :-D Ei auttanu ku sännätä kylppäriin ja latoa (tai kolmonen lato) märät vaatteet takas koneeseen ja kone uuestaan päälle.

Tän illan tarkotus ois saaha valokuvat tilaukseen. Oli se joka toinen kuva ilmaseksi -tarjous. Siinäpä se ilta sitte vierähtääki. Pilatekseen keskityn huomenna...

Näkemisiin sitte taas.

Iltaa

Oih täällä opittu uusia taitoja :) Meillä ei mitään maata mullistavaa sillä saralla. Tänään M kyllä teki huvittavan jutun.Eli välillä lussuttaa niitä nyrkkejään. Tänään ottaessaan minua sormesta kiinni arvatkaa mitä sitten teki??? Aukasi suun ammolleen ja alkoi viemään kättään suuhunsa sillailla että minun sormi meni sen suuhun. Vissiin luuli nänniksi ;) Oli kyllä samalla sellainen venkeä hymy naamalla.

Näkisittepä kuinka M nukkuu tällä hetkellä. Pinniksessä se sellainen pehmeä puolikuu, jonka yläpuoli rapisee. Hilautunut ihan sen viekkuun ja nukkuu poski kuuta vasten. Melkein joka ilta tekee saman. Ensin aina rapisuttelee sitä kädellään. Niin liikkis :)

Safiiri tehnyt kunnon kasan löytöjä. Taitaa jollain olla kiirus saada farkut jalkaan :)

Hö tauditkin alkanut taas jylläämään keskuudessamme!!!!!

Vai meinataan Tehiksellä alkaa syömään itse :) Hmmm voi sitä sotkun määrää.....

Nyt töllön ääreen

Huomenet!
Piti tulla kurkkaan, että onko muut aamuvirkkujen äidit jo käyneet puumerkin jättämässä. Täällä ihan se vakkaritapaus eli huonon yön jälkeen kuudelta ylös. Ei ollu iskääkään tänä aamuna ottamassa tuota varhaisaamuvuoroa, kun läks muutaman päivän reissulle eilen. Hurraa yh-päivät! :-D

Kyl me sitten Omppu siirretään treffejä, jos et pääse. Eiks vaan?
Ilmeisesti anoppilan väkikin tulee vasta parin viikon päästä
, niin kerittäis varmaan ennen sitä vielä.. Kattellaan miten nyt kehittyy teillä tuo tauti. Toivottavasti pääsisitte siitä nyt nopsasti eroon!

Nyt ei ehdi muuta..

Tehis

Vai Katzun M on syöny äidin sormee... juu siitä se tutustuminen maailmaan alkaa... Ja aika liikkis toi nukkuma-asento... Aika hyvä että nukahtaa sit omaan sänkyyn... Meillä se opettelu on vielä edessä... Just eilen illalla mietittiin, että miten tytön saa opetettua nukahtamaan muuten kuin tissille... Jossain vaiheessahan imetys loppuu kuitenkin.. No se on sit sen ajan murhe... Eilen N nukahti autoon ihan helposti.

Vai Tehiksen hoo alkaa syömään itte... sit vaan ruokalaput käyttöön... Meillä muuten N otta aika usein lusikasta kii kun syötän häntä.. kaipa sit siinä oppii...

Safiirilla ollu löytöpäivät...Onnittelut löydöistä. Kerkesivätkö vaatteet jo kuivua, saavat muksut sit uutta päälle... On se hyvä että noita kirppiksiä on olemassa... Sieltä tekee tosiaan hyviä löytöjä... ja muutenki kierrätys noitten muksujen vaatteiden kanssa kannattaa...

N heräs kuudelta ja alkoi kalkattaa... ja mua ois väsyttäny... Nyt on kovat kääntymisharjoitukset menossa... yhdet tissittelyt on jo kerenny olla. Pitää kai ruveta tyhjentämään kamerasta muistikorttia, ei nimittäin oo kuin päivistä kii että pyörähtää mahalleen... siltä tuo meno näyttää...

Aamua.

Narut on täynnä farkkuja, jotka on melkein kuivia... Vaan ei haittaa ykköstä, hänen luokkansa lähtee tänään pyörillä johonki kalastustapahtumaan. Laittoi siis ulkoiluhousut päälle.

Täällähän on taas ollu aamuvirkkuja lapsosia liikkeellä. Nelkku heräs seittemän jälkeen kalattaan. Viihtyi ittekseen parikymmentä minuuttia (!) ja puoli kaheksan kieppeissä hänet hain aamupesulle ja vaatteiden vaihtoon. Sitte istuttiin koko perheen voimin aamupalapöyässä puuroa syömässä. Siipalla tänäänki vapaa, joten luultavasti suuntaamme iltapäivällä mökille marjatilannetta katsastaan.

Pöh ja pöh. Meiän oli tarkotus mennä lauantaina Venetsialaisia juhlistaan mökille. Sinne on tulossa muitaki sukulaisia. Eiköhän siipalle tullu komennus töihin (sairaana jälleen porukkaa). Menee onneksi työnsä autolla joten mää ja lapset päästään meiän mobiililla mökille.

On niissä valokuvissa älytön homma! En saanu kaikkia eilen tilauskansioon kopioitua. Siinä on sitte riemua kerrakseen ku kuvat saapuu ja ne pitäis alkaa laittaa albumeihin aikajärjestykseen... Jokuhan se jo tuota siunailiki täällä. Pitää koneelta kattoa millon mikäki kuva on otettu. Meillä niitä kuvia on kertyny vuodelta -05.........

Mutta nyt muualle. Ai niin, ilmotin eilen töihin etten tuu tänä vuonna vielä.

Keskiviikkoa kaikille! Taas on viikko kovaa vauhtia menossa loppua kohti.

Tehikselle kiitos kovasti neuvoista. En ollut tajunnut tuota ollenkaan, että kylmä voisi upota paremmin. Omppulasta saatiin lahjaksi semmonen purulelu ja se on mulla jääkaapissa ja sitä annan Ämmän pureskella tasaisin väliajoin. Juu siis hammas näkyy jo, mut ei ole käsittääkseni vielä kokonaan puhjennut. M ei millään anna katsoa suuhunsa...toinen, mitä se inhoo on sen Nenäfriidan käyttö. Kauhee huuto ja käsillä heiluminen. Ja vielä yksi, mikä sitä suuresti ärsyttää, on ruokalappu. Sitä yrittää aina kiskoa ihan vimmalla pois ;)

Gian A:lle onnittelut uudesta taidosta. Kommentoin nyt tälle puolelle, kun muistan eli kävin suljetulle uusia kuvia kurkkimassa ja aivan tosi lutuinen oli se ristiäiskuva. Niin ja ne A:n hiukset on kyl niin uskomattoman upeat!

Safiirihan oli tehnyt hyviä ostoksia! Mun pitäis kanssa mennä ostaan Ämmälle joku syyslakki ja uusia yöpukuja, kun entiset on jo vähän nafteja. Mun mies inhoaa, kun se joutuu laittamaan nafteja vaatteita Ämmän päälle, mielummin täytyis olla reilun kokoisia ;) Meillä käytetään 70-74 senttisiä vaatteita nyt. Jokunen noista yöpuvuista ja bodeista on vielä 68 senttisiä. M on nyt tasan 70cm ja 9,8kg. Ei mikään höyhensarjalainen ;) Kyllä meinaa jo hiki tulla, kun rappusia nousee se sylissä. Mulla on hartiatkin nyt aivan totaalisen jumissa, oon joutunut käymään hierojalla viikon välein.

Ai niin Safiirille piti sanomani, että mä olen kokeillut sekä joogaa että pilatesta ja tykkäsin kyllä pilateksesta huomattavasti enemmän. Olis kyllä kiva taas alkaa käymään siellä. Me käydään Ämmän kanssa kerran viikkoon äiti-lapsi jumpassa ja sit itekseni käyn spinningissä. Jos johonkin väliin sais tuon pilateksen ängettyä...Mä oon semmonen ihminen, ettei mulla tässä kotona jumppaamisesta tule yhtään mitään.

Mikäs Omppulassa on tänään tilanne? Mä oon samaa mieltä Tehiksen kanssa, että sitten siirretään treffejä, jos ette pääse. Kun muutenkin on tulossa niin vähän porukkaa...miten Kapris? Ootko sä tulossa treffeille? Juu Omppu käytiin kesällä sekä Linnanmäellä että Korkeasaaressa. Oltiin Ämmän serkkujen kanssa ja Ämmäkin oli tosiaan parissa laitteessa mukana ;)

M ei tänään suostunut alkamaan aamupäivätirsoille, joten tuossa se lattialla levittelee lelujaan. Ei näytä väsyttävän yhtään...Mä taidan nyt alkaa imuroimaan ja vähän muutenkin järjesteleen paikkoja. Iltapäivällä meillä on muskari, joten sitä ennen olisi kyllä yhdet tirsat hyvä ottaa.

Päivän jatkoja!

Tuuli

Yäk, meinasin, että teen Italianpadan, kun on jauheliha pakkasessa. Sulattelin lihaa ja paistoin, niin ihan hirvee haju tulee siitä. Eli, ei syödä Italianpataa. Oli siellä näköjään jotain poronkäristyslihaaki, niin sitä sitte. Vähän kauemmin vaan kestää tehä ja nyt olis ollut hyvä väli, kun tee nukahti.

Tänään nukuttiin jopa 6.50 asti, mutta eipä herätty yöllä! Ei tee nyt kauheen kipeeltä vaikuta, mutta aivastelee ja vähän yskii ja välillä räkä valuu. Tee on puolestaan tosi nuhainen, mutta pirteämpi. Oltiin ulkonakin, tai se jäi vielä papan kanssa. Silmät on edelleen ku kiinalaisella, mutta ei rähmi niin pahasti.

Meidän takia ei hei tarvi peruuttaa tapaamista, mutta kyllä mua ihan oikeesti harmittais, jos ei päästäis mukaan. Oikeestaan sen vasta loppuviikosta varmaan tietää, kuinka kipee kukakin on. Itelläni on nyt vähän sellanen köh-köh ja päätä meinaa taas vaihteeks nyppiä. Mutta, katotaan ja toivotaan parasta!

Mietin tos just eilen, että Antzihan kerkis tekemään ne ihanat maalaukset ja kaikki sinne tytön huoneeseen ja nyt sit muuttivat! Onkohan tehnyt uuteen asuntoon samanlaiset :)? Tulehan taas itse kertomaan kuulumisia, jookos.

Katzulta taitaa löytyä samanlainen kuu, kuin täältäkin :) En kyllä tosin muista, missä se tällä hetkellä on..täytyiski kaivaa esiin.

Oikeesti, nyt mun on ihan pakko taluttaa toi jauheliha ulos täältä, haisee siis karseelle!

Omppu

Tuuli.. Ootko kokeillu että M:llä olis vaikka harso ruokaliinana... Meillä N kans rynttää ruokalapun... Harson kulmaa on kiva välillä järsiä kun ikeniä kutittaa. N antaa kyl kattoo suuhunsa, ja hampaiden/ikenien harjaamisesta tykkää kovasti. Se äitiyspakkauksessa ollu hammasharja on ollu meillä jo kohta kuukauden verran käytössä... Kumpaakin puolta harjasta käytetään... Ekaks harjataan ja sitten kutitellaan toisella päällä. kaksikin purulelua on, mutta ne ei oo kivoja.

kermiitit óllu tänään virkkuja.

Häppeninkit ohi ja pikkaraiset koisii vasta nyt iltapäiväuniaan. Täytyis munkin kellahtaa, mut en taida malttaa/ehtiä...

Vai on se Omppu alkanut jauhelihaa taluttamaan.. Pitäisköhän teidänkin hankkia se koira? Aattelin vaan. Voi vähän naapurit olla ihmeissään, kun nuoran päässä on jauhelihapaketti ja toinen sille siellä puhelee. No, ihan miten tykkäät! :-D Kyllä meillä ihmisillä on niin erilaisia mieltymyksiä.

Johanna on kans nyt kadonnut? Onko koneella istuminen käyny liian hankalaksi? Rustaa nyt meillä seisaaltaan edes täällä ollaan -viesti.
Niin, eikä se Soniakaan sitten ole kuuliaisimpia ihmislajeja! PIti käydä joka päivä ilmottautumassa. Paitsi, jos tekeekin Katzut ja onkin jo lähtenyt synnyttämään.

Nyt laitan kaffetta tippumaan, vaikka olin ajatellut pärjätä ilman tän iltapäivän.. HAUKOTUS, ei onnistu!

Tehis

Antzille laiton viestiä... hengissä on. Ovat tehneet remppaa joka alkaa olla pikkuhiljaa valmis ja saavat kamoja paikoilleen. ollu rankaa kun on pahoinvointia ja ukko on koulutuksessa töitten jälkeen. hoitanu ite kaiken... Huomenna on np-ultra ja koittaa keretä infoamaan kuulumiset. Terkkuja kaikille!! E oli täyttäny 6kk eilen ja hyvin kasvaa ja kehittyy... (hampaista kyselin) Ei oo hampaita mutta kiukku on sellaista et varmaan kohta tulee. itelleen tullu eka vasta 10kk iässä...

N yrittäny koko aamun kovasti kääntyä mahalleen ja kiljuntaa riittää kun ei onnistu... Nyt simahti unosille...

Täällä mä oon!
Ihan yhdessä kasassa, mutta aikamoiset liitoskivut on päällänsä. Ei kykene kauheesti istumaan, varsinkaan tässä tietsikalla, kun tulee aina vahingossa nojattua eteenpäin. Häpyluu on niin kipeä välillä, että ei pääse istumaan. Jälleen totean, että en muista tälläistä M:stä tai E:stä. Huomenna on neuvola, käväisen heittämässä kuulumiset iltapäivällä.

Sonia! Vastaa heti. Oletko kasassa?

Johanna 32+5

Keittiötä sentäs sain raivailtua...

Juu-u, kyllä se ihan oikeesti hais pahalta se liha. En tiiä, oliko huonoa jo pakkaseen laitettaessa, vai oliko se vaan pakkasen hajua, mutta ei sitä olis pystynyt syömään. Eli ihan turha kuvitella, että olis hajuaistissa vikaa ;)

Hyvä, kun saatiin Johannasta tieto. Sulle sympatiaa kivuista. Mähän kärsin viimiset kuukaudet tai viikot ainakin, ihan hirveistä kivuista. Se konttausasento tuli tutuksi, jos kukaan muistaa enää niin vanhoja juttuja..

Sonia tosiaan vois kans sen verran käydä pyörähtämässä, että saatais kuulumiset.

Senoralle kiitos Antzin terkuista. Varmasti rankkaa hoitaa yksin kaikki jutskat.

Vai Senoran Ännä se meinaa jo, että pitäis kääntyä. Ne harjoitukset on ristiriitaista katseltavaa; toisaalta tekis mieli auttaa, kun käy niin sääliks toisen yritykset, mutta toisaalta on kiva katella ja naureskella, kun toinen niin tosissaan...

Nyt pikaset treffit sohvan kanssa, ennen kuin vauva "taas" herää, sitten laittautumaan illalla olevia kynttiläkutsuja varten. (ei omat)

Torjantaita...

pari tuntia oltu kohta hereillä... Tosin tuo meijän neiti simahti aamun ekoille kauneusunille... Kääntymisharkat jatkuu... Mun isä käväisi eilen ja porukalla jännättiin miten käy... Ei vielä niskat jaksanu päätä nostaa.. Saas nähä kuinka kauan menee tuohon pyörähtämiseen...

Sannalle kiitokset jo etukäteen... oli muuten aika jännä se puhelu eilen.. jotenki sun ääni oli tummempi kuin mitä kuvittelin.. mutta etelän nuotti... :) Sopinee että laitan sun hengentuotosten kuvat tuonne suljetulle, vai laitakko ite??

Silmäsin noita aiempia viestejä... teletapit tiijän, mutta tehis... telepatit??

Sateista torstaita!

Voi plääh, onpas keli :-(

Täälläkin neiti meni jo aamupäivätirsoille. En muista mainitsinko aiemmin, että hänen päivärytminsä on siis se, että kuudelta ylös, 8.30-9 menee aamutirsoille, nukkuu noin tunnin. Iltapäivällä sitten ne kunnon pitkät unet yleensä eli 12-14/15. Illalla sitten ennen ysiä simahtaa, joskus jopa kasilta. Ei vaikuta aamulla nukumiseen mitenkään mikään :-)

Vai ei Senora tiedä telepatteja :-D Koklasin, että huomaako kukaan.. Kyllä ne ihan samoa kavereita on, mitä varmaan sinäkin tiedät.

Hyvä, että Johanna löytyi. Ikävää kyllä nuo kivut :-( Toivottavasti ei loppumetrejä kohti enää pahene.

Saas nähdä alkaako tästä joku tautiaalto nyt täälläkin. Neiti E niiskutteli aamulla. Meni kyllä kouluun, kun ei mitään muuta ollut. Voi pöh.
Ensi viikolla olis tärkeitä juttuja. Ne treffit ehkä, jos muut terveinä ja torstaina on Hoolla se sormileikkaus. Saapa nähdä, mitä tästä nyt kehittyy..
Toi leikkaus olikin jo iskää yksi ilta valvottanut, kun oli miettinyt. Hän on meillä se, joka enempi murehtii asioita etukäteen. Onhan se tosiaan ihan nukutuksessa tehtävä leikkaus, mutta eipä se auta murehtiminen.. Pieni leikkaus muuten. Edessä on varmaan sitten toinenkin, koska toiseenkin peukkuun on tullut sama vika :-/

Tsemppiä N:n kääntymisharjotuksiin :-)

Mulla on taas ihan aivoton olo.. Ehkä parempi päättää tällä erää tähän siis.

Tehis

Huomenta ja sateista sellaista täältäkin.

Meillä olisi klo 12 se neuvola. On kyl hiukka tyhmä aika M:n päikkäreitä ajatellen. Just meni nukkumaan ja sääli toinen herättää vajaan tunnin päästä. No minkäs mahtaa...

Meillä tänään herättiin syömään 5.45 ja sit noustiin ylös tunniksi. Nukuttiin molemmat vielä 7-9.

Ompulla ollut rehvakkaan hajuista jauhelihaa...... Jaiksssss....

Nyt pakko mennä virittämään naama

Johannalle tsemppiä kipujen kans kärvistelyyn!

No hui, Antzikin jo noin pitkällä! Odotellaan np-kuulumisia :)

Ainakin parilla pienokaiselle oli kehittynyt uusia taitoja, onnittelut niistä :)

Ja synttäreitä vietetty, niistäkin onnittelut!
Tehiksellä päin myös ikävämpiä uutisia, oon niin vähän suljetulla käynyt, etten varma oo mistä on kyse, mutta jos jotain tajusin niin :(:(:(
Ja tuo liian aikaisin syntynyt vauveli :(

Jotain vatsatautia ilm. liikkeellä, oli pari päivää maha niin "sekasin" ( siis tunne vaan, ei mitään tuotosta), vaan tuntuu jo helpottavan.

Kyllä me taidetaan Pötkiksen kans odottaa tuohon eräpäivään ja ylikin, jos samaa rataa mennään kuin esikoisen kans ;)
Oli ainakin ekoissa ultrissa hieman pienempi kuin viikot, pari-kolme päivää, ellei sitten synnytys käynnisty jostain muusta syystä.

Ei oo intoa kauheesti ollu mitään kirjotellakaan, menee aika tähän muuhun pähkäilemiseen. Eilen miehen kans tuli päivällä juteltua, tilanne ei edenyt parempaan suuntaan, päinvastoin :( Siinä solmut vaan kiristy.

Nyt on sitten hoidettava pari asiaa, niin voi olla etten tälle viikkoa paljoa täällä pulise. Käyn kuitenkin heittämässä tilannekommentin joka päivä tästä tilastani, huomenna on neuvola, mutta meillä ei enää lääkärikään katso tuota alaosaston tilannetta. Ois ollu ihan kiva tietää :)
Aiemmin kehuin, että valmista ois vauvalle.... vieläkään ei sitä sänkyä oo, turvakaukalo puuttuu ja muutakin, onneksi pienempää rojua! Ja asunto puuttuu.... onhan tässä vielä 2 viikkoa aikaa ;)

Ihanaa kuulla sonian kuulumiset, vaikka ne ei nyt ollut ihan sitä mitä on toivottu.
Muutaman viikon päästä tähän maailmaan saapuu kuitenkin hän, joka kaikista eniten kaikista toivoo, että teillä on parisuhteessa hyvä olla. Mulla on kuitenkin edelleen peukut pystyssä, ehkä ihmeitä tapahtuu? Ehkä pötkis yhdistää teidät taas?

Mä olin neuvolassa, kaikki kunnossa ja kolmen viikon päästä synnytystapa-arvioon. Ei siitä sitten sen kummempaa, hemppaa menen vielä mittauttamaan ens viikolla labraan, mutta tuskin sekään nyt kauhean alhaalla on.

Nyt ei muuta.

Johanna, huomenna rv 33... =0)

Sumuisen sateista torsdaagia. Harvinaista, tee meni vasta hetki sitten päiväunille!

Todella ikävä kuulla Sonia, että teillä kireä tilanne. Kun sä niin tarttisit sitä energiaa siihen vauvan odottamiseen... toivotaan parasta, että tilanteet selviäis. Onhan sulla joku, jolle voit puhua asiasta?

Johannalla kaikki hyvin, kiva jutu. Huimat viikot kyllä sullakin jo kasassa!

Lääkäriin ts. soluhoitajalle tänään soitin, että onko ihan normaalia, ettei Teen silmät ala jo paranemaan, vaikka neljäs päivä lääkettä menossa. Käski aamusta varaamaan aikaa, jos vielä huomenna näyttää huonolta. Ei siis puhettakaan, että tota kehtais mihkään leikkikouluun viedä, kovassa nuhassakin on edelleen :(. Itellä tuntuu tossa keuhkojen päällä ärsytystä ja niiskututtaa. Toivottavasti ei ole sinne Tehikselle tullut tämä...

Ai niin pakko kertoa, että tee on oppinut taputtamaan ja vilkuttamaan :) No ihan joka kerta ei toimi, mutta useimmiten.

Jos lukis Iltistä hetken.. kattooko kukaan muuten BB:tä? Meikä jää taas varmaan koukkuun.