EX-Kermit 30 - ELOKUU 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sateista torjantaita täältäkin! Joko nämä syyskelit alkoivat jo nyt...plääh. Oltiin vaunuttelemassa Ämmän aamupäivätirsojen ajan vaikka satelikin. Onhan se vähän tylsää talsia tuolla sateessa, kun ei oikein puiston penkillekään viitti istua, joten joutuu vaan talsimaan sen ajan, kun M nukkuu.

Voi Sonia olen kyllä äärettömän pahoillani ja surullinen, että ette ole pystyneet miehen kanssa sopimaan asioita. :( En tiedä ymmärsinkö viestisi ihan oikein, mutta siis sinä joudut muuttamaan pois kodistanne vielä ennen synnytystä? Jos näin on, niin lähetän sinulle paljon jaksamista ja tsemppiä ja toivon, että sinulla on siellä joku läheinen ihminen joka auttaa ja tukee sinua tässä kaikessa.

Senoralle kiitos, kun välitit Antzin terkut. Toivottavasti kuullaan ultrakuulumisiakin pian sieltä suunnalta!

Senora, olen antanut Ämmän imeskellä sideharsoa, mutta ruokailun yhteydessä en, kun tuntuu, että siitä se soppa vasta syntyiskin... Muutenkin sitä rekvisiittaa on siinä syömisen yhteydessä oltava niin paljon ja M huiskii sinne tänne, joten koko ajan sais olla pesemässä niitä sideharsoja.Vaikka M muuten onkin rauhallinen kaveri, niin nuo syömistilanteet on yhtä sirkusta. M vaikuttaa olevan aika omapäinen ja tuossa ruokailun yhteydessä se tulee hyvin esille. Jos ei huvita syödä, niin silloin ei todellakaan syödä, vaan pärisytellään ruoat pitkin pitkin poikin, kiskotaan lusikkaa, heilutaan sinne tänne, revitään kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Siinä ei ruokalaput eikä sideharsot pysy todellakaan vauhdissa mukana ;)

Lupaavalta kuulostaa kyllä Senoran teillä nuo Ännän harjoitukset, joten kyllä se kääntyminen sieltä pian löytyy.

Toivottavasti Johannalla on neuvolassa kaikki hyvin ja kivutkin pysyisivät edes jollain tavoilla aisoissa tämän loppuajan. Ei ole kauaa sulla ei ;) Uskomatonta!

Tautiaallosta puheen ollen, mulla on nyt itellä ihan semmoinen olo, että flunssa on puskemassa päälle. Toivottavasti Tehiksen porukat kuitenkin säästyisivät flunssalta. Entä mikä tilanne on siellä Omppulassa?

Päivän jatkoja! Mitähän kehittävää toimintaa sitä iltapäiväksi oikein keksisi ;)

Tuuli

ps. Mihin meidän iltavirkut Pikku2 ja Niksu on kokonaan hävinneet?

Kivaa mullahan on seuraakin täällä ;) Johannalla siis kaikki hyvin, joten synnytystapa-arviota sitten vaan odotellaan.

Ikävää, että Teen tauti on noin pitkittynyt. On tämä kyllä nyt yhtä flunssailua taas joka paikassa. Onnittelut teelle uusista taidoista! Me muuten taputeltiin ja vilkutettiin eilen muskarissa, mutta ei M vielä osannut. Sit oli semmoset puupalikat, joita piti hakata toisia vasten ja M olis vaan halunnut kalvaa niillä ikeniään, eikä ollenkaan ymmärtänyt, et niitä pitäis kolisuttaa toisiaaan vasten ;) BB:tä mä en ole koskaan katellut, mut mun mies on ja se on tohkeissaan, kun se taas alkoi ;)

Tuuli

Äkkiä päiväterkut!
Kellahdan tästä ihan just soffalle. Olo on aikas kökkö, pakko elbata.

Kiva, kun Soniakin kävi kuulumiset laittamassa. Todella ikävä kuulla, että teillä ei asiat ole kunnossa :-( Tosiaankin tarvitsisit energian nyt siihen vauvaan, eikä parisuhteen kiemuroihin.

Saas nähdä kuinka moni kipeänä ensi viikolla, kun pitäis treffata.. :-(

Ei kato BB:tä tämä :-D Ei oo koskaan kattonu.

Onnittelut teelle uusista taidoista :-)
Meillä noita kans harrastettu ja nyt on tullu ihanasti noita esineiden ja ruumiinosien osotteluja. Pään puistelu on nyt myös pop. Ja toinen pop on laittaa suuhun jotain kiellettyä ja lähteä karkuun tuhatta ja sataa :-D
Ai niin, ja neiti juo muuten velliä PILLISTÄ. Pulloa ei täällä sitten ollut ollenkaan, paitsi muutaman kerran kun äiti ollu liesussa.

Nyt on mentävä, että ehdin nukahtaa. Tuli luvattua, että tänään mentäis Hoploppiin. Täytyy nyt kyllä katsoa isomman neidin kunto ja omakin olo.. :-/

Täällä jo muuten kirkastuu..

Tehis

A:lla oli eilen neuvola. Painoa oli kertynyt 7,56kg ja pituutta 61cm. Rokotus meni hienosti, ja isin sylissä oli. Minä en pystynyt pitämään. En voi katsoa kun pistetään...
Ei ole A onnistunut kääntymään uudelleen. Olikohan vähän tuuria mukana..? Raivoisasti yrittää, mutta ei vaan pyörähdä. Samat tunnelmat taitaa olla kun Senoran neidillä :)

Ihania kuvia oli suljetulla. En vaan ole sinne kerennyt kommentoimaan..

Joo, meillä on katsottu BB:tä. Fani en ole, mutta jostain kumman syystä tulee aina välillä seurattua. Ompun teelle onnittelut uusista taidoista!

Sonialle tsemppiä! Yritä rentoutua ja levätä..

Johanna: mulla oli myös aivan kamalat liitoskivut. Tuntuuko sulla yöllä esim. kääntyessä kipua? Jos omistat jumppa/terapiapallon niin sillä kannattaa pomppia ja pyöritellä lantiota. Mulla auttoi tosi paljon.

gia

Sonialle lohturutistus ja jaksuja. Ei kivoja uutisia kirjoitit. Onko sulla ketään läheistä, kenen kanssa voit puhua tilanteesta? Ja joka lähtee synnytykseen kaveriksi (jos mies ei lähe). Tsemppiä ja positiivista energiaa lähettelen. Ittehän mää olin aikoinani ykköstä oottaessani loppuraskaudessa yksin ja vajaan vuoden verran yyhoona ennen ku nykyinen siippani muutti meille asumaan. Voimia se vaati, mutta mulla oli kaverit ja veli vaimoineen hyvästi apuna, sekä henkisesti että ihan konkreettisesti.

Nyt ei muuta. Ai niin, sain ku sainki tehtyä kuvatilauksen: 933 kappaletta valokuvia tulossa postista albumeihin laitettavaksi............ Ou jees, kantsii vissiin tilailla vähä useammin ku kolmen vuoden välein.

Senora... Juuh... se pohojosen kieli se vasta hauskaa on... ;D! Onneksi on tutustunut sen verran moneen teikäläiseen että jo ymmärtääkin jotain! ;)
Kiva jos kuulostin tutulta, onhan täällä palstoilla jo tullut roikuttua tovi. Aika paljon vaan pätki linja mutta varmaan kaikki polttavin tuli läpikäytyä...
Saat laittaa kuvat suljetulle niin saapahan muut hyvät naurut...
Sonia, Olen pahoillani tilanteestanne. Jokaisella tuntuu olevan ne omat vaikeutensa eri asioissa.
Jaksamista paljon sinnepäin.
Ja kyllä on kaunis keli täällä pääkaupunkiseudulla.... :/

Nopsaan tulin neuvola kuulumiset kertomaan. No ensinnäkin lähettiin sinne kesken päikkäreiden. Sit oli opiskelija joka oli tosi hidas. Sit vielä varsinainen terkka tuli neitiä pyörittelemään. M alkoi olla niin väsy, että alkoi itkemään. Itki jo valmiiksi kun rokotettiin ja siitä huuto vaan yltyi. Ei meinannut rauhoittua millään. Terkka pisti reiteen ja alkoi vuotamaan verta. Mustelma odotettavissa. Pituus 61, paino 5740 ja py 39.

Sonialle tsemppiä!!!

Gian:n A hiukan isompi kuin M :) Mutta painon nousu tainnut hiukan teillä tasaantua?

Nyt pakko mennä leikimään M:n kanssa hetkeksi ja sit iltapesuille

HEippa kaikille ja ihan kamalasti terkkuja kaikille myös!!!

En (taas) kerkeä kun pikasesti käydä ultrakuulumiset kertomassa kun neiti pitää saada nukkumaan. Isäntä lukee huomiseen tenttiin.... jospa kohta helpottais!!

Ultrassa siis kaikki ok, vk 11 tasan mutta la pidetään kuukautisten mukaan laskettuna, eli 14.3. Kovasti pikkuinen vilkutteli ja kaikki löytyi mitä pitikin. Turvotusta 0,6milliä eli ihan ok. kävin kuitenkin veriseulan ottamassa. Tänään on ollut kaamea olo ja on laatta lentänyt..! Tuo ultra nyt vähän helpotti taas keskenmenopelkoa, mutta aika maltillisesti kyllä suhtaudun tähän. Koitan myös tietty nauttia. :)

Senora jo kertoikin kuulumiset pähkinänkuoressa (kiitokset!). Neiti on aivan ihana, mutta luonnetta löytyy (mistä lie perinyt..) joten luulen että tulee jokunen yhteenotto uhmaiässä... :) Nyt pitää mennä että neiti pääsee nukkumaan!

Palailen taas kun on aikaa..,

Antzi ja tulokas 11+0

Käväsin vielä nostamassa hattua Antzille, joka kykenee tuohon kaikkeen samaan aikaan. Ja onnittelemassa ihanista ultrakuulumisista!
Mä nostan hattua kyllä kaikille, jotka tekee lapsensa nopeaan tahtiin. Niitä vuosia sanotaan ruuhkavuosiksi, kun tekemistä riittää, mutta aikaa ei.
=0)
-J-

täältä myös pikaiset!

Sonialle kovin tsemppejä, että asiat ovat kunnossa kun vauveli syntyy.
Olkoon teillä sitten mikä osoite tahansa, mutta jotta on se paras vaihtoehto teille!
kovin myös peukutan Johannan tavoin, että saatte solmut auki ja uuden ihanan alun uuden pienen ihmisen myötä =)

antzilla hyviä ultra kuulumisia! hienoa. mulla tosiaan mennyt ihan ohi, että olitte asunnon myyneet ja muuttaneet...?! muutitteko kauas edellisestä asunnosta?

hmm... niistä treffeistä, niin en valitettavasti pääse, kun tytön synttäri-juhlinnat jatkuu jo neljättä päivää.. siis ti on puistokavereiden vuoro.
Tai eipä sieltä tule kuin 2 äitiä lasten kanssa, mutta anyway.
hyviä treffejä teillä kuitenkin

onnittelut täältäkin kaikille juhlijoille ja uusia taitoja oppineille!

hurjan aikaisin muutamat lapsoset heräilevät... =0 ainakin tehiksen hoo T-O-S-I aikaisin herää. Vetäisin itseni varmaan hirteen silmäpusseistani, jos meillä lapset heräis ennen kuutta tai kuudelta.
Mutta olenkin niin iltavirkku ja aamutorkku itse.

kovasti paranemisia myös omppulaan.

toivottavasti jazzin ämmän allergiat ovat tosiaan "vain" muna-allergigon sivuoireita (voiko noin sanoa?) eikä maitoallergiaa pienoisella olisi.

Mites ninnillä mennyt viime yöt?

katzun tytsyn yöunia (ja päivä myös) kyllä ihmettelen =)
on ihanan hyvä lapsonen nukkumaan!!

Gialta tosiaan tulee kermaa tisseistä, niin hienosti A kasvaa!

nyt mies häärää takana niin, että lopetan kirjoittelun ...

huomenna kovat leipomiset ja loppusiivoilut ja la synttäri-rupeama alkakoon.

kapris

Että voi piristää mieltä, kun lähtee täältä kotoa pois vähäksi aikaa :) Pari tuntia aikaa taas ihan itelle, niin olo on kuin uudestisyntyneellä. Pari hankintaakin sorruin tekemään.. olin siis vaatekutsuilla.

Tsiisus mikä sade!!! Tulee varmaan kohta kattotiilistä läpi..

Kiva kuulla, että Antzilla ja pikkuisella oli hyvä ultrakäynti. Tsemppiä pahoinvoinnin kestämiseen, pian se palkitaan taas mitä hienoimmalla tavalla.

Hyviä mittoja oli taas pikkukermiteistä saatu. Onko muuten ne A:n painosta johtuvat kuittailut loppuneet, toivottavasti. Ihan aiheettomiahan ne olivat.

Kaprikselta oli ihanan rento viesti. Mukavaa luettavaa. Hyviä kemuja teille!

Kiitos muuten kaikille paranemistoivotuksista. Kovin on tukkoinen edelleen tuo Tee..(silti jaksaa sängyllä hyppiä, töminästä päätellen =D) Aamulla soitan ja varaan uutta lääkäriaikaa. Nyt just alkoi omaa silmää kutittamaan ihan silmittömästi (heh). Toivottavasti ei tarttuis meille muille, tossa yhessä räkäsilmässä on ihan riittävästi liottelemista.

Ettei vaan muuten sinne Niksulaan iskenyt sit se tauti, kun ei olen vähään aikaan mitään sieltä suunnalta kuulunut?? Toivottavasti ei.

Ninnille täältäkin terkkuja, miten siellä jaksellaan?

Safiirilla sitten on varmaan jo aseet tanassa, eikös se ala olemaan iso O lähellä :) Tarkoitan siis ovulaatiota tuolla isolla oolla =D. Joo, ilmeisesti se lähestyy täälläkin, jutuista päätellen. Nyt siis kp 15 jollen väärin muista.

Ei muuta ku virittäytymään beebeekoostetta varten. Öitä.

ai oot käsillä ompulla ja safiirilla ;)

täällä tänään kp1. Ihan ilman kipuja hyökkäs puun takaa. tai ihan oikeesti pelästyin vähän,kun olin pöntöllä ja pyyhin ja jessus, verta paperissa... on vielä niin "uusi "jutta tämä tädin kestitys.
mut olin kyllä taas niin p*rseeseen ammuttu karhu 3pvä. ihan järkkyä, miten voi KAIKKI ärsyttää. Jopa lapsille (tai vanhemmalle) ärähdin niin kovin pari kertaa, että toinen ihan itki ja oli aivan järkyttynyt =((((( niin huono mieli!!!!
toivottavasti vähenee noi skitso-päivät ajan myötä.

no joo, hei vaan.

ai täällä katsotaan myös beebeetä. On aika hauskaa välillä =)
meillä ollut kaikissa 3 kaudessa tuttu mukana. tai viime vuonna oli sellanen "ton mä tiedän" -tyyppi.

ja omppu se muuten jaksaa käydä noilla erilaisilla kutsuilla! en ole ikinä kuullutkaan vaatekutsuista.
jos muuten tulee kynttiläkutsuja, niin mulle täytyy lähettää esitteet, niin jossen mukaan pääse(kutsuta ;D ) niin sieltä sit tilailen. olen täysi kynttiläfani, mut nyt lasten kanssa jäänyt vähän vähemmälle ne polttelut. Kynttilöiden siis... =)

Täällä vielä, kattelin haavepuolta, Safiirin tekosista luin ;)

Kapris, mä voin kutsua sut sitten kynttiläkutsuille, kun joskus saan taas aikaseks pitää :) Joo, kyllä tulee aika useesti käytyä, ts. menen aina, kun joku kutsuu. Kaikki kaverit on niin hiton hyviä leipomaan, että ihan mielellään sinne menee kahvittelemaan (ja pääsee pois kotoa..). Aika kalliit kahvit ja kakut vaan; eilen meni 30 € ja tänään 60 € :D Don´t tell papa.. lapsilisät viuhuu...

Täällä vielä, kattelin haavepuolta, Safiirin tekosista luin ;)

Kapris, mä voin kutsua sut sitten kynttiläkutsuille, kun joskus saan taas aikaseks pitää :) Joo, kyllä tulee aika useesti käytyä, ts. menen aina, kun joku kutsuu. Kaikki kaverit on niin hiton hyviä leipomaan, että ihan mielellään sinne menee kahvittelemaan (ja pääsee pois kotoa..). Aika kalliit kahvit ja kakut vaan; eilen meni 30 € ja tänään 60 € :D Don´t tell papa.. lapsilisät viuhuu...

Täällä mikään tauti riehu, vaan isäntä vessarempan kanssa....=) Heh, siis rempattu on intensiivisesti yötä myöten useampi päivä, mutta nyt se on virallisesti loppu. Siis kaikenmaailman rempparämppääminen tältä erää. Isäntäkin lähtee työreissuun taas sunnuntaina ja on viikon pois, eli mulla on taas aikaa hengata koneella.....=) Mun aika ei niinkään ole mennyt sen rempan kanssa, vaan huushollia pyörittäessä. On meinaan aika haastavaa vahtia kahta kakaraa ja koiraa päivät pääksytysten, etteivät mene syömään esim. nauloja tms. tai sit muuten vaan tekemään tuhojaan kun tuo remontoitava vessa sattuu sijaitsemaan ihan keskellä kaikkea. Päivät ja illat on menneet moisessa ohjelmistossa, klo 22-01 isännän hanslankarina toimiessa. Oon kyllä koittanut kuikkia koneellakin, mutta en ole jaksanut edes ajatella mitään kirjoittamista.

Toivottavasti Sonia saatte umpisolmut auottua tai ainakin vähän löysemmälle ennen vaavan tuloa. Komppaan muita tässä(kin) asiassa. Olkoon se asumismuoto mikä tahansa, pääasia että sinulla ja perheenlisällä on hyvä olla.

Antzille vilkutuksia! Hattua nostan kyllä, kun jaksat noin paljon kaikkea yhdellä kertaa. Mua ei kyllä moinen ralli houkuttaisi, mutta sitten taas toisaalta, se palkinto jonka saa kun jaksaa vähän aikaa kituuttaa on aikamoinen. Uusi koti ja entistä suurempi perhe. Ihania ultrakuulumisia joka tapauksessa, toivottavasti pian lakkaa pelottamasta ja uskaltaudut nauttimaan tästä uudesta elämän ihmeestä!

Omppulassahan nyt jyllää ikävä tauti. Silmätulehdus on aika rassaava, meillä esikolla oli se useampaan kertaa silloin ekana talvenaan. Oli korvatulehduksen kylkiäinen ja korvakierteisellä iski sit useampaan kertaan. Ei onneksi ole putkituksen jälkeen moista riesaa näkynyt. Koittakaahan parantua, koko poppoo!

Kapriksella juhlitaan oikein olan takaa, oikein ihania kekkereitä sinne suunnalle!

Tuulilla ja Ämmälläkin vissiin olot ihan ok, siis ei mitään ihmeellistä. Liikekannalla ja sitä rataa?

Tehiskin tehnyt paluun taas tännekin puolelle, hyvä juttu! Myöhästyneet syntsäonnittelut sinnekin suunnalle!!!!

Senoran Ännä varmaan kohta jo kääntyilee kovasti. Ainakin yritystä tuntuu olevan...=) Laitahan suljetulle kuvaa niistä Sannan kädentöistä, odotan mielenkiinnolla! Vai olitkohan jo laittanutkin, pitääpäs piipahtaa kurkistamassa.

Me ollaan menossa lauantaina isännän kanssa leffaan ja syömään 5vee hääpäivän kunniaksi. Ihanaa, tuskin maltan odottaa kahdenkeskistä aikaa! Josta tulikin mieleeni, että ihan kamalaa se Ville Pusan 26v vaimon kuolema!!!! Mua ihan itketti kun luin sitä lyhyttä uutispätkää asiasta.

Meillä pikkuännä huristelee nyt kävelytuolilla ympäriinsä ihan hulluna. Oli pakko ottaa se käyttöön, kun ei tuota ikiliikkujaa saanut millään vahdittua täällä rempan keskellä. Kävin yhtenä päivänä pissillä, olin minuuttin pois paikalta ja kaveri oli sillä välin hilpassut toiseen huoneeseen syömään gyproc-levyä....=( Ihan tajutonta vauhtia viipottaa menemään, ei esikko ihan tuollainen ollut, vaikka olikin liukas liikkeissään. Mutta ihan älyttömän aurinkoinen pikkumies, ollaan jo mietitty onko sillä kaikki kotona... Kun tuo hymyilee vaan hymyilemästä päästyään, kalkattaa isoon ääneen ja nauraa päälle. Ei vierasta ja nukkuu yönsä inahtamatta 21-05 (silloin syö ja nukahtaa vielä 3-4 tunniksi). No, neuvolantätihän meitä "lohdutti", että on sitten kamala murrosikäinen, kun on vauvana helppo. Että sitä odotellessa.

On muuten A:lla muhkeat mitat, meillähän pikkuännä 6kk on 7.91kg ja 68cm....=) Mut niin ne on erimallisia nuo meidän lapset. A:lla on muuten ihan syötävänsuloinen tukka...=)

Nyt alkaa jo ajatus katkoa ja muutenkin lauserakenne tuntuu olevan entistä sekaisempi....... Paras siis lopetella tältä erää. Heikunkeikun.

Niksu

Pikaiset huomenet!

Täällähän on illalla ollut niin vilkasta, että en edes ehtinyt vielä ajatuksella lukea :-) Oli tämä mama tekemässä noihin aikoihin jotain ihan muuta. Vinkki: Isäntä palasi reissusta ;-)

Kerhoeväät jo pakattu ja taidetaankin tänään mennä ihan autolla. NÄyttää keli vähän huonolta. Tavoite olisi pyörällä&rattailla. Viimeksi olikin tosi tärkeä juttu mennä pyörällä reppu selässä niinku isosisaruksetkin :-)

Katsotaan miten tuo tauti nyt sitten kehittyy.. E ainakin tänään jää kotiin, on sen verran väsähtänyt ja räkäinen.

Niin noi muksut tosiaan samassakin perheessä on eri kokoisia. Meidän hoo kun oli tosiaan 10kk 8,3kg ja 71cm. Isoveli S on ollut 5kk iässä saman pituinen ja 2kg painavampi :-D

Mutta täytyypä taas rientää ja palailla teidän kuulumisiin myöhemmin..

Ai niin, kovasti mietin mitä se ruoka olisi, jos ne treffit aikaiseksi saadaan.. Kaikki hyvät, mitä mä kokkaan sisältää kermaa. Jazzia lähinnä siis ajatellen.. Laitan kyllä jonkun sapuskan. Jos te tuotte kaffepullat, jooko? Mitäs teillä Jazz yleensä syödään, vinkkejä.. Joku keitto? Laitatko vielä vaikka Jazz listan, mitä sapuskaan ei saa laittaa. Paprika ja maa-artisokka on jo listalla, eiks vaan Tuuli :-)

Iiks, nyt pitää kiitää...

Tehis

jee perjantai ... jalaka vippasee taas...

Kiva kun Soniakin on käyny ilmoittelemassa itestään... Käy varalta suljetulta hakemassa jonku kännyn nro, ja laita omaski... Nii voit vaikka soitella tai tekstailla jos et koneelle pääse.. Ja hokasithan että meillä on nyt toisetki suljetut sivut. Osoite löytyy sivulta 3. Harmittava toi teidän perhetilanne. Toivottavasti solmut kuitenki vielä selviävät.

Antzille roppakaupalla onnitteluja ultrakuulumisista. On se vaan ihana nähä ne pienet viuhuvat kädet ruudulla...

Kaprikselle mukavia juhlia. Vai sinne se täti sit kurvasi, pirskatti... Tänne se tuli kans ihan puun takaa ja mun mielestä turhan aikaisin... Olis kyllä ollu ihan kiva ilman noita rättisulkeisiakin tää elämä.

Omppulaan paranemissäteitä, kuten Tehiksen pesueeseenki.

Toivottavasti Johanna jaksaa niiden liitoskipujen kanssa. Eihän sulla oo enää montaa viikkoo...

Sanna.. laitan kuvat sitte tänään, tai viimeistään huomenna suljetulle. Jos tää päivä on yhtä kiireinen kuin eilinenki, niin viimeistään sunnuntaina... Kiitti jo etukäteen...

Eilinen päivä oli kyllä taas matalaa lentoo... Käytiin poimimassa tatteja. paloittelin jo automatkan aikana valmiiksi koriin. tuli korillinen 1-2 luokkaista tattia palasina ja kupillinen 3.luokkaista. Kankaat näytti punaiselta, eli puolukka-aikakin alkaa kohta. KOtona sit äkkiä silipasin ruuan ja syötiin. Tatit pistin pannuille paistumaan ja syötin ja nukutin tytön, joka kyllä otti parit tirsat autossakin... Se havainto tehtiin, että N oli paljon rauhallisempi, kun hänen istuimensa oli etupenkillä. SIitä hän näki iskän joka ajoi ja äipän joka oli takapenkillä. Ei tarvinnu yksin murjottaa takapenkillä... tiijä sitte oliko sattumaa vai mitä... Sit ajettiin mun isän tykö poimimaan viinimarjoja... neiti kävi ylikierroksilla kun kotiuduttiin. Ei ois malttanu nukahtaa yöunille millää. ysiltä vasta simahti ja nukkui kasiin... Välillä kyl syötiin muutamia kertoja..

Katzulla ja Gialla lapset kasvaa.. puuh tuota A:ta... meni edelle meijän N:stä... olikohan viel jotai...
jahans pitää ruvata perkaan kaloja ja syöttään tyttö...

Kymmenen minuuttia aikaa ennen ku paimennan pesueen liikkeelle - kolmosella alkaa kerho 10ltä. Äkkiä siis naputus käyntiin.

Antzille ultrakuulumisonnitteluja :)

Ompullakiko lähestyy iso O? Mää tosiaan oon huvikseni alkanu tikuttaan jo nyt ku oon joka kierto ollu ihmeissäni näistä kaiken maailman nippailuista sun muista. Nyt jos sais jotaki selvyyttä peliin.

Höh, se siitä sitte. Aika vierähti. Täytyy mennä. Terkkuja sitte lopuille kahellekymmenelle (?) keitä en nimeltä nyt maininnu :)

Huomenta ja hyvää perjantaita! Mukava kuulla Antzista, Niksusta ja Kapriksestakin! Teillä kuuluu olevan kaikilla siellä aikamoista härdelliä; muutto- ja remonttihommia sekä synttäribileiden järjestelyä ;) Antzille lämpöiset onnittelut hyvistä ultranäkymistä ja tsemppiä pahanolon kestämiseen! Mä yhä edelleen jaksan ihmetellä, kuinka huisia ja ihanaa on, että teille on tulossa jo toinen pikkuinen. Kun muistelee niitä itse kunkin epätoivon hetkiä keskenmenon jälkeen ja sit sen jälkeistä tahkoamista ja oviksen odottelua. Mistä tulikin mieleeni, että taitaa tosiaan Safiirilla olla oo käsillä ;D Mitkä ne tämän kierron aseet olivatkaan? Heh entäs Omppulassa sitten - mennäänkö kumilla vai ilman? Unohtui muuten silloin sanoa, kun Senora lähetti tädin matkaan, että vois sen lähetellä tänne päin...mut se olikin sitten mennyt Kapriksen luo. Kapris voi kyllä lähettää sen sitten tänne, että mä saisin taas noi pillerit aloitettua.

Hienosti kasvavat sekä Gian A että Katzun M! Katzun M:llä oli vaan muuten hiukan ikävänkuuloinen neuvolakäynti. Voi pikkuista!

Juu kiitos kysymästä Niksu, hyvin täällä menee ;) Ämmän nuha on jo kokonaan ohi ja virtaa riittää. Mulla vaan on ollut vähän semmoinen puolikuntoinen olo nyt eilisen päivän ja edellleen tuntuu siltä, että nuha olis tulossa. Mäkin kävin yhtenä iltana tuulettumassa; olin työkaverin kanssa viinilasillisella ja leffassa kattomassa sen Mamma Mian. Ihan viihdyttävä leffa, mutta hieman rupes kyllä naurattamaan, kun Pierce Brosnan lauloi niin tosissaan...

Harmi, kun Omppulassakin tauti vaan jatkuu. Täytyy tosiaan katsoa maanantaina, mikä on tautitilanne itse kullakin, että joudutaanko treffejä siirtämään. Juu oikein Tehis muistit - ei noita ruoka-aineita mulle ja nykyään syön siis pelkästään laktoosittomia tai vähälaktoosisia tuotteita. Nyyh maitosuklaata en ole saanut piiiiitkään aikaan. No ehkä vaan ihan hyvä mulle ;) Mä kattelin, että uusimmassa Pirkassa oli sellaisten muffinien ohje, jotka ovat laktoosittomia, maidottomia ja munattomia. Mä voisin vaikka tehdä meille niitä tiistaiksi?

Kääk, mitä se kello jo on. Ollaan lähdössä Ämmän kanssa mummia moikkaamaan. Se piti vielä sanoa, että voin vain kuvitella, kuinka ihanan tohkeissaan Tehiksen H on kerhostaan. Liikkistä ;) Mutta siis kaikille mukavaa alkavaa viikonloppua, Kapriksen perheelle hauskoja synttärijuhlia ja Niksulle ihanan romanttista lauantai-iltaa! Niin ja tietty onnittelut!

Nyt puurot naamaan ja menox!

Tuuli

Äkkiä tässä kerhoilun ja kauppareissailujen välissä :-)

Ei tarvii nimittäin enää kantaa huolta, että mitä meillä treffeillä syödään. Kekkasin kaupassa. Teen jotain ruokaisaa salaattia. Eiköhän se sovi kaikille? Mites Jazzin J, tykkääkö moisesta sapuskasta vai pitäiskö nappuloille tekasta jotain omaa? Meillä H kyllä kaikkiruokainen.
Ja laitettasko varalta kalenteriin varaukseen ti 9.9., jos joudutaan siirtämään? Appivanhemmat nimittäin tulevat ehkä 10.9. tai 11.9. Onko teillä vapaana tuo ti?

Nyyh, sain taas pahan mielen kerhoonvientireissulla. Aloin yhdeltä puolitutulta kysymään, että montakos lasta teillä nykyisin onkaan. Ei olla pitkään aikaan juteltu missään. Aikoinaan oltu samoissa vauvauinneissa vuonna jotain -99. Totesi siihen, että neljä elävää ja kaksi kuollutta. Tiesinkin, että esikoinen kuollut synnytyksessä, mutta en ollut kuullut (meidän E:n ikäisen) pojan kuolleen reilu vuosi sitten. Piti kyllä hetki kakistella, että löysin oikeat sanat :'(

Jeps, piti mennä jo...

Tehis

Tehiksen ystävättärelle :´(

Täällä tikkuviiva äsken aavistuksen verran vahvempi ku eilen. Ei vielä lähelläkään kontrollia mutta mun maalaisjärkeni sanoo että viiva vahvistuu ja vahvistuu ja on joskus (toivottavasti) kontrollin vahvunen ja alkaa sitte taas himmetä. Nipistelyt jatkuu. Niin joo, tässä kierrossa aseena on panttaus :-D

Nyt syömään ja hakemaan kolmonen kerhosta.

Älkää Safiiri sitten liikaa panttailko ;)

Perjantaita itse kullekin, v*tun kylmää sellaista. Onkohan tossa +11 c..

Lääkärissä käyty. Uudet silmätipat, päiväksi toiset, yöksi toiset. Puolentoista tunnin välein näitä päivällisiä tarjoiltava... lisäks otettiin silmästä viljely. Tuloksissa menee viikon verran, että mitäs hyötyä siitä sitten onkaan, tiedä häntä.

Tee onnistunut papalle tartuttamaan flunssansa, pappa makaa kuumeessa kotona. Tästä sitten aasinsiltaa tapaamiselle, vähän pahalta näyttää meidän kohdalta tuo tuleva tiistai :(. Mutta tuo 9.9. sopisi näillä näkymin, mummolta pitää tietty kysyä. Ja sitten sen tarjoilu, niin mä en kyllä syö ruokasalaatteja, mutta ihan pelkät salaatinlehdet sopii oikein hyvin :) Jos jotain leiväntynkää löytyy, niin niillä pärjäilee.

Suoraan kysymykseen suora vastaus, periaatteessa kumilla, mutta eilen mentiin ilman. Sanoin vaan isännälle, että kumia en hyväksy, eikä nyt ole vielä "se aika" (eipä =D) Ei vaan, ei ole vielä ovista täällä, orastavia oireita kylläkin.

Oli näköjään tullu sit kahteen kertaan mun illallinen vastaus.. näytti ettei lähde mihinkään ja sit tuli servery is too busy. Hurraa Sonera.

Tosi ikäviä kuulumisia oli Tehiksen tuttavalla :(

Niksulassa remppa etenee ja ihana illanviettokin tiedossa! Nauttikaahan!

Jaaha, hätsiu vaan. Pakko yrittää tehrä jotain.

Omppu the snail

Mähän olen nyt siivoamassa, kuten näkyy.. Jatkuu ihan heti!

Omppu, mun ruokaisat salaatit on varmaan vähän eriä mitä sulla mielessä..
Söithän meillä tuoresalaattia viimeksi, söithän? :-) Lisää siihen vaan esim. broiskusuikaleita ja vähän pastaa. Se on siinä! Voin laittaa ne vaikka erikseen;-)

Omppuhan huijaa miestänsä ihan selvästi, tsot tsot!
Harmi, että tauti nyt vaan jyllää..

Ja vieläkään en ehtinyt eilisiä viestejä ajatuslukea.. Pakko hommia jatkaa, moiks.

Tehis

Mäkin teen tässä toisella kädellä kotitöitä ;)

Tehis, se on just siinä, kun mä en syö mitään "kylmää ruokaa". Ajatuskin kylmästä makaronista pyörimässä suussa, niin örk. Mähän en syö joulukinkkuakaan kylmänä, vaan se pitää olla lämmitettyä..

Köhhyköh, pyykkisouvi jatkuu..