EX-Kermit 30 - ELOKUU 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!
N simahti illalla kuuden jälkeen puoleksi tunniksi ja tankkailun jälkeen unta riitti 3 tuntia. Sit puolentoistatunnin pätkissä aamukuuteen. Tein hänelle oman pedin ihan keskelle meijän sänkyä petareitten väliin. Oli vähä niinku jumissa siinä, eikä päässyt pyörähtämään viereen. Mullaki oli omaa tilaa nukkua (... ja miehellä vähä vähemmän kuin normaalisti, kun aikaisemmin on tytsy ollu kokonaan mun puolella) Ja Gia.. meillä kans N herää heti kun sitä alkaa siirtää omaan sänkyyn. Alkaa huuto ja uus nukutus. Joten ihan oman mielenterveyden vuoksi saa nukkua siinä mihin nukahtaa (paitsi sylissä, josta nostan vaunuun nukkumaan). Ekat kauneusunet tälle aamulle jo otettu. Aika pikauninen tuo neiti...

Safiirille mukavia häitä. Löysitkö onnittelurunoa på-svenska?? Vai jätät testin kotiin odottamaan. No käänteispsykologia toimii... rätit mukaan, niin niitä ei tarvita !

Gialla touhua piisaa ristiäisten järkkäilyssä. Kivoja pippaloita sinnekki päin! Nimihän meillä on jo tiijossa... Toivottavasti A sitten on oikein mallikkaasti juhlakaluna.

Nää alkusyksyn kelit on aika vaihtelevia... Eilen pesin koneellisen pyykkiä ja sain narulle kuivumaan. Illalla hain kuivat pyykit... pari vaatetta oli vähä kosteita ja jätin ne vielä 'vähäksi aikaa' narulle. Siitä kun päästiin tytön ja vaatteiden kans sisälle ja vähä aikaa touhuttiin, niin havahduin siihen että vettä tuli mahottomasti... Juu se niistä kuivista vaatteista.. Ois vaan pitäny tuua sisään kuivumaan loputki.

Ny sit pilveilee...

Omppuko pähkäsi että mihin aika menee... Sitä täälläki mietitään... Vastahan oli viime viikon perjantai ja nyt taas... dilipidappiduu... jee... Ja eilen kyselin mieheltä, että tietääkö hän mikä päivä nyt on... torstai- N:llä on neuvola, kuin nii... Olipa muuten vuosipäivä kun sain kaksi viivaa r-testiin... oli ellit vähä sekasi.. Paljon on vuosi tuonu tullessaan ja opettanu. Ja kuitenki tuntuu siltä että loppupeleissä vuosi on menny hurjan nopeesti.

btw.. jos tulee kirotuvirheitä, nii johtuu siitä että näppärissä ässä jumittaa. Ei aina kirjaudu näytölle...

Niinpä niin ihanaista perjantaita kaikille ja viikonloppuja!

Tervehdys supistusmaasta!

Mikähän se oli se supistusten määrä päivässä, että piti mennä lääkärille näyttämään?
Mä just olin maanantaina siellä ultrassa ja kohdunsuu oli kiinni ja kaulaa oli n. 3 cm, että uskaltaisko tässä nyt vaan olla. E:stä mulla oli vielä 3 cm viikolla 39:kin. Sen virtsanäytteen käyn kyllä viemässä tänään. Jos tämä "kulunut" kohtu on vaan supisteluherkkä?

Senora, E:hän oli siellä teholla ensimmäisen kuukauden, niin ne tädit siellä teki pitkästä lakanasta sellaisen pötkylän, minkä sitten taittoivat ikäänkuin U-kirjaimeksi. Selkä oli U:ta vasten, ja olo oli varmaan turvallinen, kun joka puolella oli taas "seinät". Että sitten kun on se aika, että haluatte sänkynne takaisin, niin kokeile "U:ta". Mä tein E:lle sellaisen vielä kotonakin jonkin aikaa ja rauhoittui hyvin sänkyynsä. Selän takana taisi olla vielä pötkylä pitkäänkin, niin ei kellahtanut selälleen ja äiti sai nukkua suht rauhassa kun ei tarvinnut olla huolissaan, että tukehtuuko se nyt selälleen. Muistan heränneeni molemmista tytöistä aina välillä tarkistamaan, että hengittääkö ne. E:stä jopa nukuin käsi pinnasängyssä, että tunsin hengityksen. Puolustuksekseni pitää sanoa, että se sairaala-aika oli niin raskas henkisesti kaikkien pelkojen kanssa, että tämä hysteria oli lievää siihen nähden mitä olisin voinut olla.

Gialle ja pojille ihania ristiäisiä, jos en muista huomenna toivottaa.
Me mennään tänään syömään se hääpäiväillallinen ja huomenna ystäväpariskunnan bileisiin, että tekemistä riittää. Anoppi tulee viikonlopuksi tänne.

Arvatkaa mitä?! 7 viikkoa täysaikaisuuteen....
Johanna 31+0

Perjantaita täältäki! Päiväunet pyörähti käyntiin. Ei tekis itellekään pahaa; valvoin about kahteen ja neljältä tee söi ja sit heräs puol seiska.. Mutta olihan se nukahtanukin jo kahdeksalta illalla, että suotakoon se hänelle.

Ai Johannalla vielä supistelee. Sithän se kai olis hyvä näytillä käydä, jos niitä tulee säännöllisesti ja kestävät olikohan puoli minuuttia. Ehkä ovat harkkareita vaan, toivotaan niin!

Tehikseltä tuon terveisiä. Suunnitellut treffit joutuu perumaan erinäisistä syistä, mutta palataan myöhemmin asiaan. (kerron vaikka suljetulla tarkemmin) Lisäksi muille YSTÄVILLE lähettää terkkuja muuten vaan!

Joo kai sitä vois itekin vähän oikoa, tiedä kuinka lyhyiks tänään ton unet taas jää. Onneks mies lupas tulla tänään vähän aikasemmin töistä! Ja ruokalistalla on sisäfilettä ja punkkua :)

Mukavaa päivänjatkoa!
T. Omppu (joka ei eilen aloittanutkaan pillereitä..vaikkei mies taipunutkaan mihinkään ehdotuksiin) ja nukkuva tee 8kk

Jazzin M:lle muuten onnittelut kävelytaidosta!

Hello ladies ja terkkuja superlämpöiseltä Kreetalta....=)

Ihan ekaksi Sannalle suuri rutistus ja pahoittelut tapahtuneesta, vaikka Senora ystävällisesti akuuteimmat viestitti tuonne edelliseen ketjuun!

Mä oon nyt kahlannut läpi teidän jutustelut, mut varmaan aika turhaa koittaa kommentoida kaikkea mahdollista viikon ajalta....=) Kaikille kuitenkin vilkutuksia ja rutistuksia niitä tarvitseville! Toivottavasti Johannan supparit helpottavat pian!

Meillä alkoi tuo reissun teko kivasti, kun lähtöpäivän aamuna alkoi esikon nokka vuotaa. Totta kai se tarttui myös kuopukseen. Ihmeen hienosti pojat kuitenkin jaksoivat meidän aktiivilomailua, ei siis juuri laakereillamme levätty. Mennessä kuopusta meinasi kiukuttaa alkumatkasta, mutta asettui siitä kun vaan malttoi rauhoittua ruokailemaan. Esikkoa vähän jänskätti lentokone etc. ja se meinasi vähän itkuttaakin, mutta nopsasti meni ohi sitten sekin.

Hotelli kokonaisuudessaan oli tosi kiva, samoin meidän huoneisto. Oltiin ihan altaan kulmalla alimmassa kerroksessa, eli sai juosta suoraan altaaseen partsilta. Lämmintä piisasi: ylimmät lämpötilat n. +45 astetta, alimmat aamuyöllä kahden aikaan +25 astetta parina yönä. Ehkä vähän liian lämmin mun makuun, mutten tietenkään valita! Niin kuin Senora kertoikin, niin me vuokrattiin pariksi päiväksi auto ja kierrettiin sekä saaren länsi- että itäreunaa. Käytiin mm. katsomassa Knossoksen raunioita, tutustuttiin Välimeren tutkimuslaitoksen yhteydessä olevaan akvaarioon, käytiin tsekkaamassa Elafonissin jumalattoman kokoinen biitsi, ajeltiin tosi pelottavia pikkuruisia vuoristoteitä jne. Rusketuttu ei juurikaan, kun ei siellä auringossa pötkötetty... =) Pojat viihtyivät tosi hyvin ja käyttäytyivät mallikelpoisesti - ihme kyllä. Keskiviikkona esikko sit sairastui kunnolla ja illalla jopa oksensi kertaalleen, varmaan ihan vaan kovan yskän aiheuttaman ärsytyksen takia. Meinasi ottaa eilinen koville, kun ei tosiaan edellisenä yönä juurikaan nukuttu ja sit jouduttiin odottelemaan respassa klo 12-20.40 välinen aika, kun huoneet piti luovuttaa pois, eikä heillä ollut tarjota vapaata huonetta päiväksi.......... Sit yölennolla Hesaan ja sieltä ajaen kotiin, himassa oltiin 8 aikaan tänä aamuna. Luonnollisestikaan ei tuossa kotimatkan aikana aikuisten onnistunut nukkua ollenkaan, pojat sen sijaan nukkua posottivat kaikki siirtymät. Nyt on sitten elppailtu päivä, esikko on toisilla päikkäreillä, kuopus tuossa hieroo silmiään siihen malliin että kolmannet päikyt kutsuu ja isäntä lähti hakemaan koiruuksia hoitolasta kotiin.

Olipan sekainen selonteko, mut tällä unimäärällä ei just juur kykene muuhun.... =) Summa summarum, ihanaa oli lomailla mutta kotiinpaluukin oli tosi jees......

Paremmalla ajalla sit muutakin kuin omaa napaa......

Niksu & ännät (joista pienempi oppi tänään ryömimään myös eteenpäin....)

Heippa. Olin taas pari päivää reissussa ja en päässyt koneelle.

Niksun reissu kuulostaa oikein mukavalta vaikka hieman oli sairasteluakin. Sitä muuten aina arvostaa kotiaankin kummasti erilailla kun tulee jostain reissusta takasin :)

Johannalle toivotaan, että supparit ei tuosta lisäänny,jottei tartte ihan makuuksilleen heittäytyä loppu ajaksi.

Gialle ja A:lle ihanaa ristiäispäivää täältäkin :) Sano A:lle, että on sit kiltisti!!!

Nyt en malta enempää,menen leikkimään M:n kanssa

Onpa ollu hiljainen päivä... missä kaikki on?? No jospa iltaa kohti vilkastuis... Jos mua ei sit viikonlopun aikana näy, nii se johtuu sit siitä että meillä on vieras.. Tosin viimeksi kun hän meillä kävi, nii istuivat ukot notskilla aamuneljään ja tää vieras oli vielä jatkanu siihen asti kun aurinko oli noussu.. oli vasta sitte menny nukkumaan... Mä olin silloin töissä ja kun tulin puol neljältä kotiin, niin hän vielä nukkui ... että sellainen tapaus.. pakko hänet sillon oli herättää kun oli puhe että lähettäis raveihin.

N oppi sit tänään kivan tempun... Kun on tissillä nii ískee ikenet yhteen ja sit kääntää yhtäkkiä päätään... Alaleuassa oleva hampaanalku narmasee muuten aikas kivasti... Muutamille tästä tekstitinki... Aivan luonnostaan olin Tehiksen neuvoa noudattanukki, eli kun kiljaisee niin äkkiä oppii ettei saa... No jospa muistais vielä huomennaki. Ainaki iltasyötöllä muisti, tais olla kyl aika väsy... Ny neiti ollu jo puoli tuntia yöunilla...

Niksulle tervetulloo kotimaahan.. Jokunen aika menee varmaanki että lomasta toipuu.... Lapset ainaki muistaa pitkän aikaa että oltiin lomalla..

JOhannalle kiitokset lakanavinkistä... Tuolla vintissä N nukkuu täkin mutkassa... ihan itse kehitelty patentti... Toivottavasti supparit vähenee... Koitahan ottaa rauhallisesti... ihan niin rauhallisesti kuin parin lapsen kanssa pystyy...

Ihanaista viikonloppua vielä kerran kaikille!

No niin, en sitten eilen ehtinyt kuitenkaan...

Välillä oon pikaisesti käynyt selailemassa juttuja, etten ihan oo kaikesta tietämätön, mutta paljon varmasti on päässyt ohi menemään.

Niksu palannut ihanalta reissulta! Kadehdittavalta kuulosti siitäkin huolimatta vaikka lapset vähän sairasteli :) Ois kyllä ihana lähtä pitkästä aikaa johki lämpimään maahan... no... ehkä sitten muutaman vuoden kuluttua :)

Gialla vietetään ristiäisiä, huomennako? Mukavia juhlia!

Johannalla supistelee, toivottavasti on menneet ohi! Ootko muistanu juoda tarpeeksi? Saittako parisuhteen kuntoon?

Keskiviikkona oli neuvola, painoa tullu 300 g/vko, verenpaineet oli vähä korkeat. Sain mittarin lainaan, kotona näytti sitten ihan kohtuullisia.
2 viikkoa aiemmin painoa oli kertyny 900 g/vko :O Onneksi oli nyt taas palannut normaaliin, huh!
Tuossa rv 34 käänty perätilaan, tänään taas kävin tarkistuttaan tilanteen ja eilen oli kääntynyt takas :) Onneksi käänty itestään, en ois antanu kääntää eikä sektio houkuttanu kauheesti. Eikä vähiten tän vasta uutisoidun ikävän tapauksen vuoksi :(

Vaatteita oon ostellu vähän ehkä turhankin paljon.... tulee iso vaatepaketti myyntiin jos sukupuoli vielä vaihtuu loppumetreillä ;)
Sänky on vielä ostamatta ja jotain pientä, sitten alkaa olla valmista.

Miten teillä muuten odotusaikana voi nuo lonkat? Mulla on kesäkuun lopusta asti yöllä kipeytyny niin, että tunnin väkein pitää vaihtaa kylkeä. Ja nyt viikon ajan on tullu myös tuolta sisätaipeista luut kipeeksi, välillä tuntuu kuin kirvelis ihan.

Parisuhde voi paremmin, mies on nyt reissussa, kun sieltä palaa, niin saadaan selvitettyä yks suurin ongelma. Sitten ei mun puolelta oo enää mitään mikä vaivais! Ainakaan taas vähään aikaan :D

Sonia ja Pötkis 36+0

Huomenta

Mukava lukea Sonian kuulumisia :) Mulla oli ainakin lonkkasärkyä ja synnytyksen jälkeen (muistaakseni olin just päässyt kotiin) tuli vielä sellainen parin päivän kipujakso, sit loppuivat siihen.
Onneksi Pötkis kääntyi oikeaan asentoon :)Ja on sitä shoppailtu ;) Hitsi musta tuntuu, että osa 62 koostakin kohta kinnaa pituuden puolesta. Esim 62 kokoinen vanupuku on aika naftin kokoinen jo :(

Kävin eilen katsomassa parin viikon ikäistä vauvaa (oli syntyessään melkolailla M:n kokoinen). Voi vitsi kun se näytti pieneltä. Mä olin sitä mieltä,että M ei ollut ollenkaan niin pieni. No johan kahdessa kuukaudessa ehtii unohtaa....

Nyt lukemaan ilttis

Vai on Senoran N:llä uusi taito ;) Meilläkin on: nyrkin/peukun lussuttaminen. Välillä huolii tutin tilalle,välillä ei. Nyt M nukkuu iskän viekussa aamutorkkuja. Söi puoli viisi ja vähän yli 7.

Tänään näyttäisi tulevan pilvinen päivä, varmaan alkaa satamaankin. Eilen olikin lämmin, aurinkoinen ja hoistava ilma. Ukkosta vartuin,mutta eipä meidän kohdalle ainakaan osunut.

Viikonlopulle ei ole mitään sovittua ohjelmaa. Ainoastaan tänään kauppareissuille.

Lauantaita kaikille! Taitaa tosin suurin osa poppoosta olla juhlimassa tai ainakin valmistelemassa juhliin lähtöä - Safiiri on häissä, Ässä kaason tehtävissä, Johanna vaan muuten bileilemässä ja Gia ristiäistouhuissa. Toivotan oikein ihania ristiäisiä Gian perheelle!

Sannalle lähetän vielä lämpimiä terkkuja ja jaksuja! Toivon, että saisivat jotain selville siellä Kättärillä. Siellähän ne tutkimukset tehdään? Mä olin muuten kanssa kaavinnassa silloin Kättärillä ja sain kanssa osakseni sympaattista ja hyvää hoitoa.

Toivottavasti Ninnillä yöt parantuisivat pikku hiljaa. Mukavaa, että olet päässyt viettämään hieman omaakin aikaa. Muuten eikö teillä pitänyt olla vielä elokuussa se ravintoterapeutilla käynti?

Senoralla N on kasvanut mallikkaasti. Toivottavasti teillä auttaisivat tuohon nukkumiseen nuo soseet ja vellit/puuro. Lähettelen jaksuja, olet kyllä usein ajatuksissa. Näin muuten untakin susta, sun miehestä ja Ännästä yksi yö. Tavattiin muka jossain juhlissa :) Hyviä neuvoja olitkin saanut viisaammilta tuohon nukkumisasiaan. Mä en oikein osaa mitään sanoa, kun M on tosiaan ekasta yöstä lähtien nukkunut omassa sängyssään. Hän ei paremmasta tiedä, joten ei osaa kai vaatiakaan ;) Ei vaan, erilaisiahan nämä meidän lapsokaiset on tuossa nukkumisasiassakin. M on aina ollut hyväuninen ja nukkuu reissussakin aina hyvin, ihan samalla lailla kuin kotona.

Soniastakin oli ihana kuulla! Se alkaa olla enää loppusilausta vailla teikäläisen odotus ;) Hankinnat kuulostaa olevankin jo melko valmiina. Ja mukavaa, että parisuhdeasiat alkaa selkiytymään. Synnytysasiat alkaa olla jo kovinkin mielessä? Hyvä tosiaan, että vältit tuon sektion. Vaikka mulla itselläni ei ole mitään pahaa sanottavaa sektiosta, niin ainahan siihen liittyy riski, kuten se ikävä tapaus siellä Pietarsaaressa osoitti. Ai niin nuo lonkat - mulla ei muistaakseni ;) ollut mitään erityisiä kipuja, mutta sen muistan kyllä, että asentoa sai vaihtaa nukkuessa kyllä usein. Se oli semmosta pyöriskelyä loppuvaiheessa.

Toivottavasti Johannan supistelut pysyvät aisoissa tai ainakin ovat vaarattomia. Mites teillä muuten, kun sun mies tekee noin paljon ja pitkiä ja pitkälle suuntautuvia reissuja, niin pystyykö hän tulemaan synnytykseen mukaan?

Voi, miten surulliseksi tulinkaan, kun luin tuosta Ompun Teen tapahtumasta päiväkodin pihalla. Toivotaan, että helpottaisi pian! Vai pillerit jäi nyt sitten aloittamatta...mikä siellä on nyt sitten taktiikka? Käytetäänkö ehkäisyä vai ei ;)

Josta tulikin mieleeni, että Safiirillahan on jännät paikat...koskahan sieltä saadaan raporttia?!?

Niksun raportti saatiinkin jo - teretulemast kotiin ja hienoa, että loma oli onnistunut!

Meilläkin oli oikein mukavaa, vaikkei kovin kauas etelään päästykään... eli ei oltu Ruotsissa vaan Virossa ;) Autolla kierreltiin paikkoja.

Juu ja piti vielä sanomani, että onpa todella Ikävä juttu, jos Tehis on hylkäämässä meidät kokonaan. Täytyykin laittaa hänelle tekstaria. Mitä mieltä te muut olette siitä, jos siirrytään pelkästään suljetulle kirjoittelemaan?

Nyt täytyy kyllä mennä laittamaan Ämmälle aamupuuroa. Palataan taas! Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!

Tuuli

Huomenta!

Pikaiseen lukemassa aamun agendat.

Kivaa kun Tuuli ja Niksu ovat palanneet sorvin äärelle! Mä muistin vaan, että sanoit meneväsi rapakon taakse tai jotain, niin ajatus oli heti, että Ruotsiin. Virossa onkin mukavampaa! Ensi kerralla mekin mennään jonnekin muualle kuin Tallinnaan. Kyllä sitä maaseutuakin olis kiva kiertää.

Sonia, ihanaa kuulla sun kuulumisia. Mä alan jo jännittämään sun synnytystä. =)
Mulla ei ole mitään lonkkakipuja, mutta nivuset ja häpyluu särkee kyllä iltaisin aika mojovasti. Kipu on kuitenkin sellaista jomotusta, eikä ole mitään taukoja, niin ei ole supistuksiin liittyviä.

Katzun M kasvaa hurjaa vauhtia. Niin se menee, hups vaan ja se vauva lähtee ryömimään ja pian jo jahtaat tyttöä pitkin pihamaata. :)

Tuuli, mun mies rauhoittaa sen viimeisen kuukauden ennen laskettua ja pysyy ihan tässä kotimaisemissa. Ja synnytyksen jälkeenkin tekee kotimaata ja lähiseutuja, joulukuun on varmaan kokonaan kotona. Hänen työnantajansa ymmärtää kyllä perheen merkityksen. Reissumies tekee parempaa jälkeä maailmalla, kun on kotiasiat kunnossa.

Supparit on suht aisoissa. Ei ole virtsistä, joten kohtu on vaan supisteluherkkä. Pitänee bailata tänään rauhallisesti (ei mulla ole mitään suurta intoa mennä katsomaan ihmisten juopottelua, mutta mennään nyt kun on kutsuttu). Miehen kanssa on asiat kunnossa, oltiin eilen syömässä kahdestaan ja muutenkin hän on ollut erityisen huomaavainen mua kohtaan sen riidan jälkeen. Maanantainahan tuo taas lähtee ja on melkein kuukauden toisella puolella maapalloa.

Nyt vähän siivoamaan ja sitten sinne bileisiin...

Johanna 31+1

P.s. Kyllä on tylsää, kun Tehis ei kirjoittele, ja Pikku2:kin vähenevissä määrin.
Tämä msn-suljettu tökkii niin paljon, että jos avataan joku toinen toimivampi suljettu, niin sitten voidaan siirtyä sinne kokonaan.

kaikki väki nukkuu... Aurinko paistaa ... lauantai... Pitäis ruveta miettiin lottonumeroita, olis kiva potti jaossa.

Tuulille teretulemat takas Eestinmaalta. Mulla kyl tuli mieleen ku sanoit että menette rapakon taa, että etelänmatkahan siellä taas.. Ei tuo Ruotti edes välähtäny vaihtoehtona. On kyl hyvä että M nukkuu hyvin.

Katzun M kasvaa kans tosihyvin... Menee meijän N:stä varmaan kohta ohi. Mä nimittäin pakkailin 62 sentin vaatteita vasta alkuviikosta. Jotenki hämmästyin ettei pituutta ollu kuin 64 senttiä neuvolassa...

Kiva että Johannan supparit vähä vähempänä.. Taitaa tosiaan kohtu olla hyvin treenattu, ethän oo eka kertaa asialla.

Tosi mukava Soniastakin kuulla pitkästä aikaa... Käyhän kertoilemassa suljetulla enemmän ittestäsi... vai lonkkasärkyä... Mulla ei tainnu olla, juu ei... oli vaan käjet... Ny kun tässä tunnustelen, niin vasemmassa käjessä on keskarin ja nimettömän sormen päät tunnottomat, oikeassa vaan nimettömän... tai silleen jännästi tikkuilee kun kirjottelee...

Otin sitte eilen yhteen vielä halkopinonki kanssa. Oon ottanu puita keskeltä pinoa painovoimalakia uhmaten... Sit otin väärän halon, ja pino sortui ... siitä vikkelänä juoksin liiteristä ulos. Naarmuja kädessä ja jalassa. Mutta onneksi ei luuvikoja. Verta tuli vaan kämmenselästä. Toinen tissi on kipee... siitä tuli eilen vähän vertaki, näkyy selvä jälki mistä hampaat kulki. Yöllä ja nyt aamulla N on sit syöny tosi varovasti...

Nukkumisesta ja puremisesta lueskelin eilenillalla ja muutaman hyvän neuvon löysinkin... oli kiva huomata etten ole yksin näitten 'ongelmien' kanssa...
Mulle kans sopis, jos siirryttäis kokonaan suljetulle... Mutta toisaalta ei kyllä haittaa vaikka kirjoiteltais tänne julkiselle... mutta asiasta voidaan kai tuolla suljetulla keskustella enemmän??

Heh, just kirjoittelin tuonne suljetulle samaa, mitä Johanna tänne eli tietääkö kukaan, onko olemassa mitään paremmin toimivaa suljettua kuin tuo meidän nykyinen? Se tosiaan tökkii turhan usein.

Johannan miehellä onkin sitten viisas työnantaja. Hieno homma, että pystyy asiat järjestämään noin! Rauhallista biletystä sinne vaan ;)

Tuuli

Höh Senoralla paistelee aurinko...ei täällä vaan...ilma on samanlainen kuin Katzun suunnalla. Aika hurja sun yhteenottos halkopinon kanssa Senora ;) Onneksi ehdit alta pois.

Tuuli

Lauantaita kaikille!

Taustailen täällä teidän kirjoituksianne ja tuli mieleen, että Yahoo:n kautta pystyy myös muodostamaan tuollaisen suljetun ryhmän. Enkelin kosketus-ryhmän myötä on tuo puoli tullut tutuksi ja toimintavarmuus on mielestäni parempi, kuin tuolla MSN-puolella.. Onko kiinnostusta? Voisin vaikka pykätä ryhmän pystyyn ;)

Vilkutuksia kaikille ja tsemppiä vaiheisiinne!

Tiuhti

Kannatan suljetulle siirtymistä. Minun puolesta voisi Tiuhti alkaa väsäämään:)

Huomenna on siis juhlat. Siivottu on ja kakku leivottu.. Vielä paljon hommaa.

Vilkutukset kaikille!

gia

Heips,

uusi ryhmä väsätty =) Nimi on Kermittäret ja osoite on

http://groups.yahoo.com/group/kermittaret/

Kun avaat tuon sivun, sieltä löytyy Join this group -nappula. Sitä klikkaamalla pääset etiäpäin ja lopulta minä hyväksyn teidät mukaan ryhmään. Tuota ei ole nyt sitten pakko alkaa käyttämään, huvikseni kokeilin, miten ryhmän perustaminen sujuu ;)

Gialle oikein ihanaisia juhlia huomiselle! Ja vilkutuksia kaikille!

Tiuhti

Jotain mä yritin tuon Tiuhtin viestin perusteella tehdä. Näin ne pari viestiä mitä siellä oli ja yritin kirjoittaa omani, mutta se ei näkynyt. Nyt kun klikkaan tuota linkkiä menee suoraan ryhmän sivuille ja teidän viestit pompsahtaa näkyviin.... Eli tuskin Tiuhti minua on ehtinyt hyväksyä....

Katzu se sun vastaus tuli mun sähköpostiin. On kyllä taas sisäistämistä tuon jahuun kanssa :) Räpellän jotain sinne tänne... seikkailen ikkunasta toiseen ihan pihalla!

Iltaa!

Tiuhtihan pisti heti tuulemaan, kiitos siitä. Täytyy käydä liittymässä tuonnekin ja voidaan sitten kaikessa rauhassa miettiä yhdessä missä kirjoittelemme. Mulle käy oikeastaan kumpikin vaan, mutta sitten kun menen takaisin töihin en pääse päiväsaikaan kirjoittelemaan suljetulle kun meillä on sisäänkirjautuminen estetty. =/
Vilkutukset ja tsempitykset myös sinulle! Tulethan taas kertomaan suljetulle missä menet ja mitä sulle kuuluu. =)

Niksulle ja Tuulille tervetuloa takaisin! Ihanilta kuulosti kumpaisenkin perheen reissut, vaikka Niksulan pienet ännät olivatkin hieman sairastelleet.
Onnittelut pikku-ännälle ryömimisestä!

Sonia, kiva kun kävit kertomassa kuulumiset! Hienoa että parisuhde alkaa olla taas kasassa ja mielikin ilmeisesti parempi.
Mulla muistaakseni lonkat puutuivat, jos pidempään pötkötteli samalla kyljellä. Ja liitoskivut olivat hirveät jo suhteellisen aikaisessa vaiheessa raskautta. Tsemppiä kipuiluun ja loppumetreille! Kohta päästään taas jännäämään, kivaa!!

Hyvä että Johannalla ei ollut virtsistä ja supparitkin ovat nyt aisoissa! Huissan, taasko se sun miehesi lähtee reissuun. Ja vielä noin pitkäksi aikaa. Onneksi sulla on jo varmaan, siis toivon mukaan, apua esikoisesta.

Heh, senoran N keksinyt hauskan leikin. Meillä kummatkin ovat tehneet samanlaisia temppuja. Mä olen aina kevyesti puhaltanut kasvoille niin irrottaa otteensa, jos siis meinaa kovasti tarrata kiinni. Ruokailuhetki kannattaa myös rauhoittaa, ettei ole liikaa virikkeitä ympärillä. Meillä siskon pyöriminen on ainakin vaikeuttanut hurjasti poitsun keskittymistä tissillä.
N kasvaa kyllä tosi hienosti ja hampuleitakin jo väsää. Meidän Jii oli 4kk kun ekat hampaat tulivat. Mä olen aina antanut suppoa tai nestemäistä panadolia, jos on näyttänyt siltä että hampaita on tulossa eikä lapsi ole rauhoittunut tissille. Olen jostain lukenut että lasten kipua aliarvioidaan helposti ja lääkäri mulle kerran totesikin, ettei panadolista ole haittaa vaikka sitä antaisikin vähän niin kuin varmuuden vuoksi. Tosin ei sitä nyt kannata iltapalan korvikkeeksi antaa, mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.

Heh, Omppulassa eletään vielä vaarallisesti. =) Mites ne pillerit nyt jäivätkin aloittamatta? Toivotaan että saat miehesi ylipuhuttua kolmanteen. Mä meinaan ainakin tasaisin väliajoin ottaa asian puheeksi. Jos vaikka mies jossain vaiheessa taipuisi.
M kiittää muuten onnitteluista. Nykyään se jo kävelee enimmäkseen. Tosi hassun ja söpön näköistä kun toinen tepsuttelee kieli keskellä suuta ja vähän väliä joutuu korjailemaan helposti horjuvaa tasapainoaan.

Miten Ninnin perheen yöt? Kuinka teillä nyt etenevät altistukset ja ravintoterapeutin kanssa jutustelut.
Mä en ole vielä aloittanut maidotonta, mutta kun tänään aikaisemmin hyvin sopinut Semperin iltapuuro aiheutti heti pientä nokkosrokkoa käsiin, niin päätin ryhtyä huomisesta lähtien myös maidottomalle dietille. Maitoaltistus on meillä edessä ja sitä varten kait pitää olla maidottomalla kaksi viikkoa, niin on varmaan ihan hyvä aloittaa jo nyt. Jos vaikka saisi ajan altistukseen pian eikä tarvitsisi poitsun enää kärsiä.
Olen vähän ihmeissäni tästä pahenevasta allergiasta kun poika kuitenkin kasvaa ja kehittyy tosi hyvin ja on päivisin tosi aurinkoinen. Nukkuu päikkärinsä ja yönsä huonosti, mutta muuten tosiaan erittäin iloinen ja rauhallinen kaveri, ei siis vaikuta kärsivän kovasti. No, ehkä me ollaan taas viikon päästä perjantaina viisaampia kun meillä on silloin allergialääkärille uudestaan aika.

Mitä lie lievää vatsatautia liikkeellä kun Jiillä on vatsa aivan sekaisin. Ei ole moneen päivään syönyt kunnolla ja yöllä tuli ihan vettä vaan. Onneksi kerettiin potalle.
Hih, pitää vielä muistaa kertoa kun meillä tänään koettu eka sisarusten välinen riita. Jii yritti kokkailla mulle seeprapaistia ja oli kattanut lelulaatikon päälle tosi nätisti, liinat ja kaikki, niin eiköhän tuo pikkuveikka taapertanut paikalle paistinpannua nyysimään. Pari kertaa Jii jaksoi ajaa pois poitsun, mutta sitten tuli poru kummallekin kun ruvettiin jo hieman rajummin tönimään. Jii ehdottikin, että veisin poitsun kylppäriin niin hän ei enää häiritsisi. Hih. Pitää varmaan tosissaan kohta ruveta sitä isompaa asuntoa katsomaan niin saavat kummatkin omat huoneet.

Taidanpa tästä kömpiä sänkyyn lukemaan uusinta Annaa.

Gialle ja perheelle ihanaa ristiäispäivää!

Hyvät yöt ja kauniita unia!

-Jazz ja lapsukaiset

nopeaan - kuten yleensä!

Niksulle ja Tuulille tervetuloa takaisin koti-Suomeen =)

mitämitä, onko Tehis kokonaan hylkäämässä meitä, kun on kuvatkin poistanut suljetulta ???? Se ei kyllä käy päinsä =(((
ja mihin pikku2 on kadonnut..? nyt takaisin ja heti!

mun puolesta voidaan jatkaa suljetulla, kunhan kaikki eivät katoa.

ja Soniasta oli kiva kuulla!
Hyvä että parisuhdeasiat ovat paremmalla mallilla =)
ja niitä vaatteita tosiaan kertyy kovin... LIIKAA!

Gialle vielä hyviä ristiäisiä huomiseksi.

nyt nukkumaan (jo) kun huomenna aikainen herätys - blaah!