EX-Kermit 30 - ELOKUU 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jazz ehtinyt väliin.
voi mikä riita teillä ollut ... vai kylppäriin ois hyvä veikka laitta =)
ja siis käveleekö teidän m jo ihan täysillä?! ei ole totta... niin ne pienet kasvaa.

Mä nyt kans laitoin hakemuksen tuonne suljetulle, mutta totta tosiaan, tuosta linkistä pompsahtaa kyllä suoraan sinne viestisivulle....=/ Varmaan pitää Tiuhtin jotenkin salata tuo meidän ryhmä tms. En kyl tiedä miten, kun oon noista aina ihan pihalla. Samaa vikaa muuten kuin Jazzilla, eli töissä ei sit pääse lueskelemaan suljetun juttuja sen perhanan eston takia....=)

Gialle hyviä ristiäisiä toivotellaan täältäkin suunnalta!

Meillä on ollut aika mielenkiintoinen päivä. Esikon yskä on ollut tosi karmeaa kuunneltavaa ja isäntä vei sitten pikkumiehen päivystykseen. Viitteellinen aika oli 12.15 ja he pääsivät sairaalalta pois vasta klo 16.30.... Oli "vähän" ollut jonoa. Poitsun tulehdusarvot olivat vaan 55, eli mitään selkeää tulehdusta ei löytynyt, mutta joutui joka tapauksessa hengittelemään sitä lääkehöyryä. Lääkäri oli käskenyt tulla vielä illalla ennen nukkumaanmenoa hengittelemään höyryä ja jos yö menee hulinaksi, niin sitten oman sairaalan kautta lähdetään Tays:iin. Mulla oli tänään se luokkatapaaminen, johon sit kaahotin omalla autolla (prkl!!) pariksi tunniksi ja sitten taas kaahotin täysillä kotiin viemään poikaa sinne sairaalalle hengittelemään.... Ihan vähän vaan harmittaa kun en sit päässytkään tuulettumaan sinne luokkatapaamiseen, vaan jouduttiin laittamaan suunnitelmat uusiksi.. Mut minkäs teet, tätähän tää on pienten lasten kanssa.

Vilkutuksia tosiaan Sonialle, kiva että alkaa olla elo taas mallillaan!!!!

Johannalle jaksuja yh-eloon taas vaihteeksi ja onnittelut kolmenkympin rajapyykin rikkoutumisesta...=)

Tuulin perheelläkin ollut mukavan kuuloinen reissu!!

En nyt muista mitä muuta mun piti..... Lotto on mentävä tarkistamaan, josko tää ois vaikka SE ilta.....

Heissan,

Niksu

Hei,
muokkasin noita asetuksia ja nyt ei pitäisi ton linkin kautta päästä lukemaan viestejä.. Ja pari nopeinta ehti liittyä jäseneksi, niin ettei hyväksymistä tarvittu. Nyt tuokin pitäisi olla kunnossa..

Jatketaan aamulla aiheesta lisää, nyt unille =)

Öitä toivottelee
Tiuhti

Huomenta =)

Pari uutta jäsentä on taas hyväksytty tuonne Yahoo:n puolelle. Nyt meitä on jo 7 siellä =)

Vähän noista käytännöistä sitten. Samaan tapaan kuin MSN:n puolella voi tuonne lisätä kuvia ja tekstejä (create folder tai album nappuloista) ja kävin malliksi laittamassa oman kuva-albumin ja reseptikansion tuonne.

Tärkein sitten, eli viestien kirjoittaminen. Jos haluat aloittaa uuden viestiketjun, käytä Post- menetelmää (löytyy vasemmalta valikosta). Jos haluat vastata vanhaan viestiketjuun, klikkaa Messages (sama valikko vasemmalla) ja avaa haluamasi viestiketju, johon voit vastata Reply-nappulalla. Viesteihin voi vastata myös suoraan sähköpostista.

Jos ei halua kaikkia uusia viestejä sähköpostiinsa, toiminnon voi poistaa menemällä jäsensivuille (Members) ja hakemalla omat tiedot esiin. Oikealla on alasvetovalikko, jossa oletuksena on Individual e-mails. Alimmaisena valikosta löytyy No email-kohta, jonka valitsemalla viestit eivät näy sähköpostissa lainkaan. Muista klikata alhaalta löytyvää Save changes -nappulaa vahvistaaksesi muutokset.

Päästäiskös näillä ohjeilla alkuun, jos ei niin kysy tarkempia ohjeita. Yritän auttaa parhaani mukaan..

Terkkuja,
Tiuhti

olihan episodi Jazzilassa...

Ihana päivä ulkona... N kiukuaa kun ikeniä kutittaa... mut näyttäis siltä että pahin kiukkukausi alkaa olla ohi.

Tiuhti on pistäny tohisemaan ja perustanu toisen sivuston... Pitiki käydä luomassa yahoolle s-postitili ja laittaa anomus...

Safiirilla ollu kiva hääkeikka... Hieno tilaisuus, sievällä paikalla järven rannalla. horisontissa tunturi, aurinko paisto ja oli kuuma, ei hyttysiä, morsiuspari komea, ruokahyvää ja lapset käyttäyty hyvín (mitä ny olivat koko ajan menossa järveen...) Mahtava kokemus.

Ollaankos tässä nyt siirtymässä sitten ihan kokonaan sinne Yahooseen vai mitä?
Jos tuo msn:n suljettu lopetetaan, niin pitää varmaan käydä poistamassa valokuvat sieltä vai?

Olen ihan pihalla...

Pikaisesti öitä toivottelemassa..

Viikonloppu hurahti taas vauhdilla ja en kerenny kirjoittelemaan.. kävin kyllä oikolukemassa teidän juttuja.. Nytkin tulee vain pikaviestin omaa napaa..

Tänään kävin esikoisen ja hänen tyttöystävän+äidin kanssa Linnanmäellä.. Siiri vietti luksuspäivän mummon ja papan hoidossa.. Isäntä oli tämän viikonlopun Tampereella siellä PT-koulutuksessa.. Illalla oltiin koko kööri taas kotona joskus puolen ysin jälkeen.. kaikkia väsytti jne. Niin tuli taas pieni matsi otettua..

Nyt pitäs kömpiä isännän kainaloon, saas nähä ottaako..

Pikku2

Huomenta! Kiitos Tiuhtille, kun avasit tuon yahoon meille. Mä kävin kanssa jo ilmoittautumassa sinne ;) Mä luulen, että kannattaisi kattoa jonkun aikaa, miten tuo yahoo toimii ja sitten vasta sulkea tuo msn-yhteisö? Kolmeen eri paikkaan meidän on tuskin järkevää kirjoitella...Ja sitäkin voidaan tässä miettiä ja kuulostella kaikkien mielipiteitä, että häivytäänkö täältä kokonaan sinne suljetulle. Meinaa, jos jotkut kokevat hankalaksi tuon yahoo:n käytön (tai eivät voi sinne työajalla kirjoitella, vaikka haluaisivat ;D), niin jatketaan sitten samaa rataa kuin nytkin eli yleiset höpinät tänne ja ne salaisemmat sitten suljetulle. En tiedä, nämä on vaan mun mietteitä, mitä muut sanoo?

Puuron keittoon...

Tuuli

Niissä yhteisöissä missä minä olen ollut puolitoistavuotta Yahoon alla ovat kyllä aina toimineet moitteettomasti!!! :)
Jatkan kanssanne siellä jos sinne kokonaan päädytään.

Huomenet!

Meitsikin sai itsestään sen verran irti, että kävin yahoossa ilmoittautumassa.
Mun mielestä Tuulin ehdotus oli hyvä, että jatketaan periaatteessa samaa rataa, eli yleiset höpötykset täällä elleissä ja sit kaikki synkät ja likaiset salaisuudet suljetulla ... =)
Jotta nämä töihin palaavatkin pääsevät mukavasti palstailemaan töissä ;) ja muutenkin.
Varmaan on monelle - tai ainakin joillekin - taustailijoille ollut kiva seurata meidän ketjua ja se on antanut toivoa keskenmenon jälkeen...

mutta nyt puurot naamaan ja ulos

Maanantaita nettiystävät!

Ajattelin, että on ehkä hyvä tulla vähän kertomaan kuulumisia teille kaikille, jotta ette ole ihan hämmennyksissä.

Tuo fanitus ei suinkaan ollut yksistään syynä hiljentymiseeni. Se oli vain piste iin päälle. Aika paljon kaikkea päänvaivaa sattunut samaan syssyyn ja tuli sitten sellainen olo, että tätä mun ei enää tarvitse sietää!
Jos kyseessä olisikin vain satunnainen kommentointi AIHEESTA, niin ihan kuuluu pelin henkeen.. Tässä kun on kyse hiukan enemmästä. Olen joutunut henkilökohtaisesti silmätikuksi ja jonkun/joidenkin tärkeä harrastus on kaivella sopivaa hetkeä ja aihetta päästä "sanomaan". Jollain sitä tekemisen puutetta tuntuu ihan oikeasti olevan :-) Sairasta, mutta varmasti todella lystikästä. Itsetunto nolla ja silleen...

Tämä palstailu on ollut mulle ainakin sitä omaa ajanvietettä. Päivän höpinätuokiot ovat kivasti menneet täällä.. Tästä porukasta on tullut se oma rinki. Telkkaria kun en katso, enkä roskalehtiä lue, niin tämä on vähän niiden korvike :-D Toisaalta olen ollut laiska lähtemään rupattelemaan perhekahviloihin ym. erinäisistä syistä, eikä joka päivä ehdi ystäviäkään treffailemaan. Nyt on kyllä tullut sellainen olo, että ehkä olisi parempi ihmisten kanssa kommunikoida VAIN niin, että pystyy tulkitsemaan eleitä, ilmeitä ja äänensävyjä. Ja myös toiset näkevät ne omat vastaavat!!!

Tosiaan vähän kaikenlaista ollut/menossa..
Eilen kävin sukulaisnaisen kanssa tekemässä toivottavasti käänteentekevän vierailun tämän yhden lähisukulaisen luona. Siihen on tullut ladattua viime päivinä paljon ajatuksia ja energiaa, sillä oli todella iso askel tuo eilinen. Erittäin onnistunut ilta ja toiveikkaina tässä ollaan :-)
Pientä päätä (hah, olen kyllä aika isopäinen!) ovat myös muut tuttavapiireissä tapahtuneet ikävät tapahtumat askarruttaneet ja surettaneet.

Oma pikku perhe voi hyvin! :-) Arki on ihanaa, kun rytmit ovat taas loksahdelleet kohdilleen. Hoon uhmakin on helpottanut, kun päivät mennään pitkälti hänen ehdoillaan. Äiti on ihan häntä varten.. ja tietty vähän pikkusiskoakin ;-)

Nuo treffit tosiaan joudutaan siirtämään, eikä syynä ole nyt nämä päänvaivat ;-)
Hoolla on ensimmäinen kerho perjantaina ja nyt päädyttiin sitten kuitenkin pitämään E:n kymppisynttäritkin jo tulevana viikonloppuna, koska muutenkin on aika täysinäinen äksönviikend. Eli perjantaina kaverit ja sunnuntaina sukulaiset.
Palataan treffeihin... Mitäs teillä ensi viikolla tai seuraavalla on?

Niin, lisäksi on yksi "henkilökohtainen päänvaiva", joka selvinnee tällä viikolla viimeinkin.. ;-)

Erittäin ihana kuulla, että olette kaipailleet <3 :-)
Toivottavasti en ole oman ketjun väkeä loukannut tällä "katoamisella". Niin ei ollut tarkoitus. V-käyrä nousi vaan sen verran korkealle, että ei ollut intoa kirjoittaa mitään...

Pysyttelen vielä ainakin tovin taustailupuolella ja jään seuraamaan, mitä päätätte jatkon suhteen tehdä.. En nyt ota kantaa, koska olen pääasiassa tähän ketjuun aina nuo "riidat" tuonut. "Fanien" päätavoitehan on savustaa minut tältä palstalta ulos, mutta sitä iloa en tietenkään heille kovin mielelläni soisi!!!!!!!! Ahhahah, ja ainahan voin alkaa kirjoitella jollakin uudella nimimerkillä. Siinäpä oiskin hommaa pitkäksi aikaa, kun selvittelevät.. :-D Päättäkää te muut ja katsotaan sitten mikä on mun jatko.

Anteeksi, etten nyt ehdi kommentoida teidän juttuja. Olen kyllä lukenut kaiken!

Mukavaa viikkoa teille kaikille :-)

Tehis

Tervehdys kaikille!

Luin pikasesti kaikkien kuulumiset, kommentit on kyllä köyhiä tällä erää (taas)...

Tässä häähumussa on jääny oma koti ihan hunningolle... kunhan saan ton ÄrrÄn päikkärille niin alan riehua täällä hullunlailla =)

Tässä ystäväni: *mansikkakakkua tarjoilee kaksin käsin* Se tuli sit 30 meikätytöllekki perjantaina ja tänään juhlistetaan isännän kans 15 vuotista yhteistä taivalta, likkojen synttärit juhlittiin eilen että elämä on yhtä juhlaa tällä hetkellä ;-)

tarvii käydä tuolla yahoossa kunhan vaan kerkiäis... toi mese tosiaan tökkii turhan paljon! Mutta Tuulillakos se oli se hyvä idis että jos kattois vähän aikaa miten yahoo pelittää ja sitte lopettais yhteistuumin mesen ? kannatetaan tätä!

vilkutus kaikille! ÄssÄ

Huomenet ja ihanat viikon toivotukset ketjuun!

Oijoijoijoijoi. Tämä on vielä ihan pää pyörällä. Ehei - plussasta ei oo mitään tietoa, vaan niin oon liikuttunu pikkuveljen häistä että ihan huh huh. Kaunis vihkitilaisuus kauniilla paikalla. Kuvitelkaa hirsinen rakennus, jonka sisäseinillä oli jänniä kalastusaiheisia vanhanajan kalastukseen liittyviä esineitä ja verkkoja, hiekkaranta, laitureita, tyyni järvenpinta, aurinkoinen ilma ja sininen taivas, järven vastarannalla ekaks jyhkeä kuusimetsä, metsän takana kaukana horisontissa tuntureita, ei mitään tietoa tuulesta eikä hyttysistä tai muistakaan lentävistä ötököistä, poroja siellä täällä sillon tällön vaeltamassa ihan lähelläkin hääpaikkaa, hääpaikan koristeina ruusuja ja koivunoksia, ruokana aivan ihania erilaisia salaatteja, lohta, poronkäristystä, leipää, mansikkakakkua. Vieraina oli molemmat appivanhemmat, morsiamen mummo ja veli, sulhasen sisko perheineen (siis me) ja veli, sulhasen kaksi serkkupoikaa ja toisen pikkupoika, vihkipappi puolisoineen (siis kummitätini joka on samalla sulhasen täti ja joka kastoi meiän kolmosen ja nelkun aikoinaan) sekä parisenkymmentä morsiusparin yhteistä ystävää ympäri Suomen. Ohjelmassa ei ollu mitään leikkejä tms. vaan suurimmaksi osaksi ihan vapaata seurustelua. Muutama musiikkiesitys oli ja eräs poika esitti omia rakkausaiheisia runojaan. Kaikki nämä esiintyjät oli noita morsiusparin kavereita. Mää koitin saaha meiän lapsia laulamaan onnittelulaulua, mutta eivät sitte uskaltaneetkaan. Tosiaanki, oli aivan ihana tilaisuus. Hyvä mieli jäi kaikille.

No se siitä. Sitte aiheeseen nro kaksi. Tädistä ei oikein ole vielä kunnolla tietoa, mutta eiköhän se sieltä astele vieraaksi. Eilen tuli hieman ensiviitteitä ja tänään kans ihan vähä rusehtavaa. Mutta ilakoida ei vielä kun siitä h-hetkestä ei oo tarkkaa tietoa. Testiin en kuiteskaan vielä koske. Ei ois kivaa tuijottaa sitä tyhjää toista ruutua... Mistähän lie oonkaan saanu nyt nämä hermot :-D

Laitoin määki hakemuksen tuonne yahoo:hon...

Nytpäs tähän tuliki naputeltua aika liuta tekstiä. Täytyy vielä kopsata juttu isompiin pesueisiin. Palaamisiin taas.

Unohtu äsken mainita vielä että ois näkyny se kuunpimennys aivan loistavasti siellä järven rannalla, mutta ku ei muistettu siipan kans kattoa. Me ja kummitätini perhe yövyttiin ihan hääpaikan vieressä mökeissä - nuoriso matkasi tilausbussilla jatkoille muutaman kilometrin päähän toisille mökeille. Me siis mentiin kohtuuajassa nukkumaan eikä tosiaankaan yhtään muistettu koko pimennystä.

Hello kaikille ja ihana kuulla lampaastakin pitkästä aikaa!

Sanna tiesi kertoa, että yahoo pelittää. Viedään jutut sinne sitten. Kait tää avoin jää elämään kuitenkin, mutta ne jotka eivät jaksa tota häirintää, niin jättää tämän sitten väliin. Ja sen msn voidaan sitten sulkea kun kaikki on ehtinyt siirtymään yahooseen.
Muutama ihminenhän käy vain siellä suljetulla, pitää niille tiedottaa, että mikä meininki.

Mä olen valvonut viime yönä varmaan aamuviiteen, kun täällä oli se järjetön ukkosmyrsky. Alkoi siinä klo 23 ja jatkui siis aamuun asti. Ihan kauheeta, kun oli pimeää ja joka puolella välähteli muutaman sekunnin välein. Ja jos sattuikin nukahtamaan, niin aina välillä jyrisi niin että talo tärisi... Lapset nukkuivat isin kanssa meidän sängyssä, ja minä sitten varasängyllä. Tytöt tunsivat olonsa niin turvalliseksi siinä miehen kainalossa, että nukkuivat kuin murmelit, vaikka välillä iski ihan tuohon viereen ja metelikin oli sen mukaista. Mä VIHAAN ukkosta, yäk!

Ässälle paaaaljooon ooonnneeeaaa vaan! Teillä on paljon juhlittavaa samaan syssyyn: kivaa! Ja Safiirin veljellä on ollut ihanat häät. Kuulostaa täydelliseltä juhlalta.

Nyt väsyttää niin kovin, että menen ottamaan torkut. Mies tulee vielä pakkaamaan tavarat ennenkuin lähtee lentokentälle, pitää yrittää pysyä hereillä ainakin sen aikaa. :) Ei vaan, nyt se yh-arki taas alkaa, niin ei täällä paljon torkuta. Toisaalta hauska ajatus, että kun mä nään tota ukkoa seuraavan kerran, niin sitten ollaan jo rv:llä 36 tai jotain!

Unta kuulaan.

Johanna rv 31+3

Niin ja Tehis se piti vielä sanoa, että jos sinä et olisi se silmätikku, niin se olisi joku muu. E:tä odottaessa meidän ketjua terrorisoitiin aina välillä, ja kyllä ne oli ne pari kirjoittajaa, jotka aina sai sitä kakkaa niskaan.

So no worries!

Kyllä sitä on itse kukin varmaan paskaa täällä tai muissa ketjuissa päällensä saanut... Muistan kuin eilispäivän kun joku väitti mun pelottelevan ihmisiä muissa ketjuissa omilla tekaistuilla jutuillani, että ei oikeesti kellekään voi tämmösiä oikeesti sattua sun muuta. Juu, kun voi ja tapahtuu.
Kyllä se vaan otti päähän rankasti ja annoinkin tulla tuutin täydeltä takasin. Mun mielestä jokainen jolle ei käy näin kun mulle peräjälkeen voisi vaan olla tyytyväinen ja hiljaa mielessään kiitollinen ettei joudu elämään näin. Mutta se että väittää mun pelottelevan ja provosoivan on tosi väärin: Mutta kun itsellä on vielä se kupla ehjä niin mites sitä voisikaan muiden vaikeuksia ymmärtää.
Ja kun jotkut saavat kai sitten jotain nautintoa noista...

Moikka! Kauppareissu tehty ja pöperöä väännetty kattilakaupalla :) Tosin M ei suostunut syömään mitään...se on kyllä musta tosi huono syöjä - pari lusikallista suostuu syömään soseita, joissa on lihaa tai kanaa. Kalaa en ole vielä kokeillukaan. Eli tein siis naudanliha-porkkana-kukkakaali-kesäkurpitsa mössöä ja lisäsin vielä vähän mausteitakin eli tinjamia ja persiljaa ja M ei suostunut edes suutaan avaamaan. Hoh hoijaa ;)

Mukavaa, että meidän kaivattu kadonnut lammaskin oli löytynyt :) Toivottavasti asiat lähipiirissä alkaa selkiintyä.

Sannan yahoo -kokemusten perusteella voinemme sitten jo melkein vetää sen johtopäätöksen, että yahoo pelittää varmasti paremmin kuin tuo msn. Mutta odotellaan tosiaan, että kaikki pääsevät siirtymään. Ja sinne msn:ään pitäisi muuten käydä kanssa kertomassa tämä yahoo juttu. Vai ehtiköhän Johanna sen jo tehdä?

Aika hurjan kuulonen ukkonen on Johannan suunnalla ollutkin! Jaksamista sinne yh-arkeen! Ja sitten, kun sun miehes tulee takaisin, ootkin jo tosiaan ihan loppusuoralla. Jännää! Musta nuo loppuajat oli ihan jänniä, vaikka sitten, kun alkoi mennä jo toista viikkoa ylitse, niin alkoi lähinnä tuskastuttaa...mistä tulikin mieleeni, että näin viime yönä unta, että olin raskaana!!! Miehen kanssa kuljettiin kalenteri kädessä ja pähkäiltiin, että kuinka ihmeessä se voi olla mahdollista :D

Hurrrjaa juhlintaa onkin ollut siellä Ässän suunnalla - kaunis kiitos mansikkakakusta! Nam!

Safiirin veljen häät kuulosti todella mukavilta. Ja ruoka oli varmasti hyvää sielläkin!
Ihan tuli vesi kielelle. Vai olet malttanut olla vielä testaamatta ;)

Harmi, kun Niksun järjestämä luokkatapaaminen meni sun osalta sitten loppujen lopuksi hieman ohi...semmostahan tämä. Niin ja unohdin aivan onnittella pikku ännää ryömimistaidoista! Meidän jössikkä vaan pyörii ympyrää, eikä pääse eteen päin. Taitaa maha painaa sen verran ;)

Nyt täytyy mennä kattomaan, joko bataatit on kypsiä. Muistin tänään kaupassa, ettei M ole vielä saanutkaan bataattia. Saapa nähdä, miten ne herralle kelpaa.

Tuuli

ps. Vieläkin hymyilyttää tuo Jazzin tytön toteamus, että veljen voisi sulkea kylppäriin leikkien ajaksi ;)

Pah. Testi tehty. Ei tullu toista viivaa ruutuun. Muttei ensimmäistäkään. Mää oon säilyttäny pakettia reilun kuukauden vessan peilikaapissa (loisteputken lähellä), joten oisko menny pilalle tuo testi. Ellei täti hyökkää lähituntien aikana, käyn illemmalla hakemassa Prismasta paketin samalla ku käytän ykkösen jalistreeneissä... Palataan asiaan.

No voi höh Safiirin testille! No jännitys ainakin säilyy ;)

Mä tein tässä välillä mustikkamuffinsseja, kun toi yksi syömälakkoilija vaan nukkuu...Niistä riittää teillekin, joten olkaatte hyvät vaan.

Tuuli

Tuulille kiitokset mustikkamuffineista...*mussuttaa yksikseen kun mies lähti kattoon uutisia*
Safiirin veljen häät kuulosti tosi idyllisessä paikassa olleen... voihan vihvilä sun testiä... saas nähä mitä uusintatesti sit sanoo... tuleeko viikoja tuon ekan testinki edestä db bd *peukuttaa ihan kympillä*
Johannan seudulla ollu tosikova ukkonen.... N:n kummeilta tuli sieltäpäin viestiä että 4 tuntia oli ukkonen paukuttanu. Olivat heränneet ukkoseen. Oli jääny unet nukkumatta...
Oli täälläki puoliltapäivin tosikomea ukkonen...Salamat välähteli. Tais olla taivas aika paksussa pilvessä ku piti laittaa valot, että näki olla sisällä.
Kiva kun kadonnut lammaskin löytyi...
Vieraskin lähti, joten paluu normaaliin päiväjärjestykseen...
N nukkua possottaa jo yöunilla. Pitäis kai lähtee munkin. vähä meinaa väsyttää, ku pitäny koittaa skarpata...

Tää ei nyt oikein tiedä, mitä kirjoittais ja minne, niin eipä ole tullut kirjoitettua mitään :)

Saikos se Tuuli Ämmän syömään bataattia? Mikäs syömälakkoilija se siellä... paljonkos teillä sitä maitoa menee nykyään päivässä? Ai pska, tosta tulikin mieleen, että en muistanut tänään neuvolassa kysyä niitä suositeltuja maitomääriä / vrk. Tietääkö joku, löytyykö jostain joku tieto? Heh, näyttääpä huvittavalta kysymykseltä..

Mutta joo siis lääkärineuvolassa käytiin, kaikki ok, mitat 9020 g ja 72,6 cm. Seuraava käynti onkin sitte yksvuotisnla.

Ässälle myöhästyneet onnittelut *pyyhkii kakkua suupielistään* ja Tuulillekin kiitos muffinsseista. Mä tein muuten eilen tiikerikakkua, voitteko kuvitella..(voitte varmaan). Olikin oikein perinneruokapäivä, karjalanpaistia ja sitten se tiikerikakku :)

Safiiri testaillut.. johan nyt. Mitäs se uusintatesti, säästätkö aamuun?? Täällä täti pakkailee kamppeitaan, tänään vielä yritti pitää jalkaa ovenraossa..

Upean kuuloinen häätilaisuus ollut Safiirin veljellä! Pyh ja pah, meillä ei ole tänä kesänä hääjuhlia.

Kiva, jos Sonian parisuhde alkaa voimaan paremmin. Ja harmin paikka, että Niksun luokkatapaaminen ei mennyt ihan käsikirjoituksen mukaan.. mutta mukavan kuuloinen reissu teillä oli ollut!

Voikaahan hyvin, en ehdi ny tän enempiä. Tukka oottaa kuivaajaa ja sänky kutsuu ;) -Nukkumismielessä!!

Omppu