Maanantaita nettiystävät!
Ajattelin, että on ehkä hyvä tulla vähän kertomaan kuulumisia teille kaikille, jotta ette ole ihan hämmennyksissä.
Tuo fanitus ei suinkaan ollut yksistään syynä hiljentymiseeni. Se oli vain piste iin päälle. Aika paljon kaikkea päänvaivaa sattunut samaan syssyyn ja tuli sitten sellainen olo, että tätä mun ei enää tarvitse sietää!
Jos kyseessä olisikin vain satunnainen kommentointi AIHEESTA, niin ihan kuuluu pelin henkeen.. Tässä kun on kyse hiukan enemmästä. Olen joutunut henkilökohtaisesti silmätikuksi ja jonkun/joidenkin tärkeä harrastus on kaivella sopivaa hetkeä ja aihetta päästä "sanomaan". Jollain sitä tekemisen puutetta tuntuu ihan oikeasti olevan

Sairasta, mutta varmasti todella lystikästä. Itsetunto nolla ja silleen...
Tämä palstailu on ollut mulle ainakin sitä omaa ajanvietettä. Päivän höpinätuokiot ovat kivasti menneet täällä.. Tästä porukasta on tullut se oma rinki. Telkkaria kun en katso, enkä roskalehtiä lue, niin tämä on vähän niiden korvike :-D Toisaalta olen ollut laiska lähtemään rupattelemaan perhekahviloihin ym. erinäisistä syistä, eikä joka päivä ehdi ystäviäkään treffailemaan. Nyt on kyllä tullut sellainen olo, että ehkä olisi parempi ihmisten kanssa kommunikoida VAIN niin, että pystyy tulkitsemaan eleitä, ilmeitä ja äänensävyjä. Ja myös toiset näkevät ne omat vastaavat!!!
Tosiaan vähän kaikenlaista ollut/menossa..
Eilen kävin sukulaisnaisen kanssa tekemässä toivottavasti käänteentekevän vierailun tämän yhden lähisukulaisen luona. Siihen on tullut ladattua viime päivinä paljon ajatuksia ja energiaa, sillä oli todella iso askel tuo eilinen. Erittäin onnistunut ilta ja toiveikkaina tässä ollaan

Pientä päätä (hah, olen kyllä aika isopäinen!) ovat myös muut tuttavapiireissä tapahtuneet ikävät tapahtumat askarruttaneet ja surettaneet.
Oma pikku perhe voi hyvin!

Arki on ihanaa, kun rytmit ovat taas loksahdelleet kohdilleen. Hoon uhmakin on helpottanut, kun päivät mennään pitkälti hänen ehdoillaan. Äiti on ihan häntä varten.. ja tietty vähän pikkusiskoakin ;-)
Nuo treffit tosiaan joudutaan siirtämään, eikä syynä ole nyt nämä päänvaivat ;-)
Hoolla on ensimmäinen kerho perjantaina ja nyt päädyttiin sitten kuitenkin pitämään E:n kymppisynttäritkin jo tulevana viikonloppuna, koska muutenkin on aika täysinäinen äksönviikend. Eli perjantaina kaverit ja sunnuntaina sukulaiset.
Palataan treffeihin... Mitäs teillä ensi viikolla tai seuraavalla on?
Niin, lisäksi on yksi "henkilökohtainen päänvaiva", joka selvinnee tällä viikolla viimeinkin.. ;-)
Erittäin ihana kuulla, että olette kaipailleet <3
Toivottavasti en ole oman ketjun väkeä loukannut tällä "katoamisella". Niin ei ollut tarkoitus. V-käyrä nousi vaan sen verran korkealle, että ei ollut intoa kirjoittaa mitään...
Pysyttelen vielä ainakin tovin taustailupuolella ja jään seuraamaan, mitä päätätte jatkon suhteen tehdä.. En nyt ota kantaa, koska olen pääasiassa tähän ketjuun aina nuo "riidat" tuonut. "Fanien" päätavoitehan on savustaa minut tältä palstalta ulos, mutta sitä iloa en tietenkään heille kovin mielelläni soisi!!!!!!!! Ahhahah, ja ainahan voin alkaa kirjoitella jollakin uudella nimimerkillä. Siinäpä oiskin hommaa pitkäksi aikaa, kun selvittelevät.. :-D Päättäkää te muut ja katsotaan sitten mikä on mun jatko.
Anteeksi, etten nyt ehdi kommentoida teidän juttuja. Olen kyllä lukenut kaiken!
Mukavaa viikkoa teille kaikille
Tehis