P
pettäjätär
Vieras
Olin aikoinaan Tukholman risteilyllä kavereiden kanssa ja tapasin miehen johon rakastuin siltä istumalta. Olimme kumpikin naimisissa, hänellä oli lapsia ja minulla ei ollut. Vietimme ihanat kaksi päivää yhdessä ja en saanut häntä mielestäni. Muutama päivä reissun jälkeen tein raskaustestin ja se oli positiivinen, olin 5 viikolla raskaana laskurin mukaan.
Ilmoitin mihelleni haluavani eron ja tälle laivatuttavalle laitoin kuukauden päästä viestin jossa kerroin olevani hänelle raskaana. Hän jätti perheensä ja aloitimme uuden elämän yhdessä.
Ex-mieheni ei vieläkään tiedä, että hänellä on lapsi. Meillä on suhde alkanut kariutumaan ja olen alkanut katumaan petostani. Mitä tässä pitäisi tehdä?
Ilmoitin mihelleni haluavani eron ja tälle laivatuttavalle laitoin kuukauden päästä viestin jossa kerroin olevani hänelle raskaana. Hän jätti perheensä ja aloitimme uuden elämän yhdessä.
Ex-mieheni ei vieläkään tiedä, että hänellä on lapsi. Meillä on suhde alkanut kariutumaan ja olen alkanut katumaan petostani. Mitä tässä pitäisi tehdä?