Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo täyspaska on kyllä koko mies kun noin tossun alla heti on

Toivon että järkiinsä tulis mutta epäilen kun niin hullaantunu siihen ämmäänsä on. Enkä kyllä suoraan sanottuna pysty sanomaan lapsille suoraan että isi ei enää teitä halua nähdä!! Miten pahalta se heistäkin tuntuis. En ymmärrä miks se nainen niin kovasti vstustaa sitä ettei mies sais lapsiaan nähdä?? ei kai se häneltä oo pois. On tehny munkin elämästä niin helvetillistä (esim. pettäminen tuli maailman hirveimmällä tavalla ilmi) mutta tää on kyllä viimenen pisara!!!
Pakko kysyä...oliko teillä ihan onnellinen avioliitto?miten toi toinen tuli kuvioihin? mä en kestäis jos mä jäisin yksin lapsien kanssa

Miten ihmeessä joku nainen/mies menee lapsien edelle,en ymmärrä!
Kyllä meillä oli. Reilu 10v oltiin yhdessä, niistä 7 naimisissa. Tietysti on ollu ylä ja alamäkeä mutta ei oo ikinä petetty ja mieskin ollut siitä aina ehdoton ja lapset oli sille kaikki kaikessa!! Siks olenkin aivan järkyttynyt että miten joku nainen (vieläpä tollanen pirttihirmu) voi saada miehen noin lumoihinsa että on valmis tän kaiken jättämään mitä meillä oli

Kolmatta lasta toivottiin miehen kanssa kovasti ja hän oli ihan haltioissaan kun saatiin tietää että vielä yksi lapsi meille siunaantui. Sitten mun raskausaikana hän ton akan jostain löysi. Tuntuu myös ettei toi paska ukko ees arvosta mua lastensa äitinä kun ei ollu millänsäkkään vaikka ämmä haukku mua puhelimessa ja varmaan myös miehelle

Rankkaa kun on yksin pitänyt jaksaa vauva hoitaa ja villit pojat, mies ei nimittäin vauvan elämään oo yhtään osallistunut!!!! ei millään tapaa!! tuntu et kiinnostus ihanaan ja kauan toivottuun lapseen lopahti heti kun uuden ämmän tapas. Minäkään en ymmärrä!!!!!