Ex mies uhkailee minua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nalle

Vieras
En uskalla tehdä rikosilmoitusta ex ukostani,kun hän uhkailee minua ja aikoi tehdä minulle vielä jotain ja nyt hän on alkanut kyttään mun menemisiä ulkona tai ajaa mun auton perässä.En uskalla koiran kanssakaan yksin lenkkeillä jos hän vaaniia mua tuolla jossain,en tiedä mitä tehdä asian kanssa?
Miksi hän sanoo ensin tykkäävänsä minusta ja sitten ettei tykkää ja halua nähdä mua jos hän mua tuolla kyttää?
Hän on erittäin mustasukkainen ja viimeksi otimme yhteen kun hän löi mua ja sanoi ettei mulla ole häntä vastaan todisteita.Tää ei oo provo.

Liittyykö tämä myös siihen päivän uutiseen, että poliisin tutkimuksen mukaan naiset syyllistyvät miehiä enemään perheväkivallassa törkeisiin pahoinpitelyihin ja henkirikosten yrityksiin ?

Kokemuksesta kirjoitan. Tee heti rikosilmoitus ja mieti onko lähestymiskiellon hakeminen aiheellinen. Sen saamiseen pitääolla todisteita, eli uhkaus viestit yms talteen ja henkilötodistajat käy myös. Toimi niin saat uhkailun loppumaan. Jos annet periksi, eli et tee rikosilmusta niin se mies jatkaa sitä vaikk avuosikausia. Luu kurkkuun niin sanotusti.

juuri tuo rakkauden tunnustus, eli rakastan sinua ja tapan sinut jos en saa itselleni. Hulluja ja ei varmasti lopeta uhkailua vuosiin jos ei siitä heti alkuun loppua tehdä.

Ex ukkoni oli minun luona kylässä kun olimme vielä väleissä jokin aika sitten,mutta sitten tuli tää riita meille niin kun hän oli mun luona niin hän hajotti mun oven lukkon ruuvit löysälle sillä välin kun olin vessassa.Ihmettelin myöhemmin miten hemmetti mun lukko on mennyt noin rikki ja väännetty sisäpuolelta oven karmin lukkopesää irti.Onko hän yrittänyt hajottaa lukon että pääsee mun luo yöllä ja tekee mulle jotain?

Tuommoinen ei tokene kuin pakkokeinoin. Kaikki keinot käyttöön yhtä aikaa. Hakeudu tarvittaessa esim. turvakotiin. Ne on siellä kaiken nähneet ja osaavat neuvoa.

Älä yhtään myötäile miehen vaatimuksia. Toisaalta älä myöskään ole uhkarohkea tai provosoi.

Poliisikontakti on useimmille kaistapäille se raja, jossa tekojen seurauksia aletaan miettiä.

Älä vaan missään nimessä kuuntele noita rakkausjuttuja.

Yhteistyössä