Exän kanssa ystävä, sallitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nopi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos se tapahtuu lasten kautta ja on lapsia koskevia asioita, mutta muuten ihan järjetöntä kaveerata exän kanssa ja kaffitella, ei ymmärrä. edellinen exäni oli olevinaan kaveria exänsä kanssa, heillä tosin yhteiset lapsetkin, mutta ei siihen kuulu yhteiset joulunvietot kaiketi?

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Sallin, ja mieskin sallii. Kumpikin olemme exiemme kanssa väleissä, ja olemme tavanneet toistemmekin exiä. Emme nyt ihan sentään kyläile keskenämme, mutta kahvilla voi käydä. Sitäpaitsi ilman miehen exää olisi vaikea lähteä reissuun, koska hän yleensä hoitaa meidän kissojamme. =)

Ajattelen niin, että en olisi suhteessa miehen kanssa johon en luottaisi täysin. Sitäpaitsi tiedämme molemmat toistemme existä asioita, jotka vakuuttavat siitä että he ovat täysin turvallisia. Kaverina Ok, muttei muuten.

Peesaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sallin:
jos se tapahtuu lasten kautta ja on lapsia koskevia asioita, mutta muuten ihan järjetöntä kaveerata exän kanssa ja kaffitella, ei ymmärrä. edellinen exäni oli olevinaan kaveria exänsä kanssa, heillä tosin yhteiset lapsetkin, mutta ei siihen kuulu yhteiset joulunvietot kaiketi?

Jos on yhteisiä lapsia, niin minusta on ihan suotavaakin että ollaan hyvissä väleissä. Eikä yhteisessä joulunvietossakaan mitään ihmeellistä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
En mä kieltämäänkään alkaisi mutta oishan se jokseenkin outoa. Ei mulla ainakaan ole tarvetta entisiä miesystäviä pitää lähemmin elämässäni, siksihän niistä erosin..

Samaa mieltä. Oma kultani on paras ystävä omien puheidensa mukaan exänsä kanssa, mun mielestä vähän outoa vaikken ole asiasta maininnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja sallin:

Jos on yhteisiä lapsia, niin minusta on ihan suotavaakin että ollaan hyvissä väleissä. Eikä yhteisessä joulunvietossakaan mitään ihmeellistä ole.

eli olisi ok, jos miehes viettäs joulut exän ja lastensa kans, ei sun kans

Alkuperäinen kirjoittaja nopi:
Voisitko hyväksyä, etät miehesi on ystävä exänsä kanssa. Käy joskus kahvilla ja soittelee kuulumisia?

Mä olen ystävä kaikkien mun exien kanssa. Voimme soitella ja käydä kahvilla. Toki en kaikkien kanssa mitään tiivistä yhteydenpitoa harrasta.

Mun ex-avomiehen (oltiin 12v yhdessä) kanssa olen jopa ollut meidän entisellä yhteisellä mökillä viikonlopun vietossa niiin että mukana oli myös mun silloinen miesystävä ja exän silloinen tyttöystävä. Meidän erosta oli tuolloin aikaa noin 5v.

Nykyisin ollaan yhteydessä harvemmin (avoerosta 15v) mutta tavataan edelleen yhteisten tuttavien luona. Ja koska tuo mun exavomies ei mikään puhekone ole/ollut, niin hänen nykyinen avopuolisonsa kertoo ne exän siskon ja äidin kuulumiset.

Mä en näe mitään ihmeellistä ystävyydessä. Mä ymmärrän että mies ja nainen voivat olla ystäviä. Esim. mun ex avokista mä sanon että hän on hyvä kaveri, mutta kusipää asuinkumppani.

Mulla on sellainen tilanne, että olemme seurustellut mieheni kanssa nyt noin vuoden. Mieheni exät eivät ole olleet tekemisissä mieheni kanssa tänä aikana. Itsekään en tapaile omia exiäni.

Olen joskus kysynyt mieheltäni hänen mielipidettään siihen voiko exän kanssa olla ystävä ja hän on vastannut siihen, että ei. Mieheltäni on muutama vakavampi suhde takaamaan ja useampia vähemmän vakavia. Lapsia hänellä ei ole.

Hän on jonkun verran kertonut minulle existään ja suhteistaan ja nyt yllättäen yksi näistä hänen existään laittoi tekstiviestiä miehelleni, että haluaisi tavata.
En tiedä kuinka he ovat pitäneet yhteyttä ennen minua, mutta ilmeisesti hyvin vähän viime vuosina.

Kyseessä on ihminen joka on miehen kertoman mukaan hänen toiseksi vakavin suhteensa. Suhteesta on jo useita vuosia aikaa. Lisäksi mieheni on kertonut, että tämän naisen kanssa hän on pettänyt myöhemmin toista tyttöystäväänsä ja se suhde kariutui silloin tähän pettämiseen. Kyseessä on siis miehen kertoman mukaan löyhämoraalinen nainen, joka ei välitä muiden suhteista ja johon mieheni ei itsekään ole aikoinaan voinut luottaa.

Tämä nainen on myöhemmin mennyt naimisiin ja tehnyt kolme lastakin. Ilmeisesti hän on nykyään jälleen vapailla markkinoilla ja nyt tosiaan haluaisi tavata miestäni.

Pitäisikö minun sallia miehelleni kahden keskeisiä tapaamisia tällaisen naisen kanssa? Rakastan kyllä miestäni ja haluaisin luottaa häneen, mutta arveluttaa vähän, sillä onhan mieheni aiemminkin pettänyt uutta suhdettaan juuri tämän naisen kanssa.. ja mitä tämä nainen haluaa miehestäni..onko vanha suola alkanut janottaa?

Mulla on sellainen tilanne, että olemme seurustellut mieheni kanssa nyt noin vuoden. Mieheni exät eivät ole olleet tekemisissä mieheni kanssa tänä aikana. Itsekään en tapaile omia exiäni.

Olen joskus kysynyt mieheltäni hänen mielipidettään siihen voiko exän kanssa olla ystävä ja hän on vastannut siihen, että ei. Mieheltäni on muutama vakavampi suhde takaamaan ja useampia vähemmän vakavia. Lapsia hänellä ei ole.

Hän on jonkun verran kertonut minulle existään ja suhteistaan ja nyt yllättäen yksi näistä hänen existään laittoi tekstiviestiä miehelleni, että haluaisi tavata.
En tiedä kuinka he ovat pitäneet yhteyttä ennen minua, mutta ilmeisesti hyvin vähän viime vuosina.

Kyseessä on ihminen joka on miehen kertoman mukaan hänen toiseksi vakavin suhteensa. Suhteesta on jo useita vuosia aikaa. Lisäksi mieheni on kertonut, että tämän naisen kanssa hän on pettänyt myöhemmin toista tyttöystäväänsä ja se suhde kariutui silloin tähän pettämiseen. Kyseessä on siis miehen kertoman mukaan löyhämoraalinen nainen, joka ei välitä muiden suhteista ja johon mieheni ei itsekään ole aikoinaan voinut luottaa.

Tämä nainen on myöhemmin mennyt naimisiin ja tehnyt kolme lastakin. Ilmeisesti hän on nykyään jälleen vapailla markkinoilla ja nyt tosiaan haluaisi tavata miestäni.

Pitäisikö minun sallia miehelleni kahden keskeisiä tapaamisia tällaisen naisen kanssa? Rakastan kyllä miestäni ja haluaisin luottaa häneen, mutta arveluttaa vähän, sillä onhan mieheni aiemminkin pettänyt uutta suhdettaan juuri tämän naisen kanssa.. ja mitä tämä nainen haluaa miehestäni..onko vanha suola alkanut janottaa?

Siis eihän toi nainen ole edes miehesi ystävä koska eivät ole mitään yhteyttä pitäneet.

Jos mun mies haluaisi moisen eksän edes mennä tapaamaan niin tuntuu, ettei se olisikaan mun mies. En minkään menisi jos joku eksä akaisi yllärinä kyselemään tapaamista enä itse olisi sinkku.

Ystäviä voi toki tapailla vaikka ne onkin exiä.

Jos on jotakin kaverisuhdetta diipimpiä tunteita exää kohtaan niin sitten en tykkäis.

Yhteistyössä