Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja heh hee:
Eiköhän exälläsi ole oikeus paneskella ketä haluaa, ja siittää niin monta lasta kuin huvittaa??
Ne maksut nyt vaan alenee siitä 60 egestä, niin se vain on

Eikä exän kanssa hankkimia lapsia aseteta mihinkään eriarvoisuuteen...
Olisit varmaan onnellinen jos exältäsi vietäisiin housutkin jalasta??
Ei mua haittaa, kuinka monta lasta hankkii, kunhan nyt huolehtisi ensin näistä jo olemassa olevista. Enkä mä exän housuilla mitään tee.
Mutta kun se ei ole sun päätettävissäsi tekeekö ex uusia lapsia vai ei. Sillä, maksaako se sulle senttiäkään ja näkeekö lapsianne lainkaan, ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Hän saa silti lisääntyä nyksänsä kanssa halutessaan. Niinhän se pitäisi olla, ettei kannata tehdä lisää lapsia jos ei halua/pysty/jaksa huolehtia jo olemissa olevistakaan, mutta laki ei sitä kuitenkaan kiellä. Eikä entinen vaimo.
Eihän se ap nyt sitä olekaan päättämässä
Mutta haluaisi ilmeisesti päättää, kun miettii onko miehellä oikeus tehdä lisää lapsia tässä tilanteessa.
Oletko itse eronnut/uusperheellinen?
Eronnut olen, uutta perhettä ei ole (miesystävä kyllä).
Sulla asiat exän kanssa loistavasti?

Toooooosi loistavasti

Avioeropaperit kävin viemässä haastemiehen kanssa miehelle tiedoksi, se kun ei suostunut hakemaan niitä oikeustalolta kun ajatteli että sitten mä en saa koskaan avioeroa.
Lastenvalvojalla kävin yksin 8 kertaa, mies ei ilmaantunut paikalle tekemään elatussopimusta, en saanut elatusmaksuja reiluun vuoteen. Lupasi aina tulla, vaan teki oharit. Lopulta suostui tulemaan lastenvalvojalle. Itse ei maksa mitään koska on "työtön" (kuutamohommissa ravintolassa) mutta sossulta saan elarit.
Ei suostu ottamaan lapsia yökylään, eikä ole heidän kanssaan tuntia kauempaa. Soittaa joskus että "ootko kotona, tuun kattoo muksuja" ja on siitä minuutin päästä ovella. Viipyy hetken ja sitten häipyy. Lupaa tulla lapsia katsomaan, mutta ei tulekaan, ja lapset odottaa turhaan.
On soitellut siskolleni ja vanhemmilleni, haukkuen minua huoraksi yms, syynä se että sai tietää mulla olevan uuden miesystävän, suhde alkoi melkein 2 v eromme jälkeen, ja hänellä itsellään oli naisia jo liittomme aikanakin.
Tätä tarinaa voisi jatkaa vaikka kuinka kauan, mutta ei, ei oo loistavat välit eksän kanssa.