Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja airiin:aijaa...miten sen löytää? koitan hakea, mutta laita linkki jos kehtaat. =)
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Juu koukussa ollaan. varsinkin ( lil ) green peliin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä käyn siellä, mutta en ole liittynyt mihinkään. En siis kuulu mihinkään ryhmään tai en ole vastannut yhteenkään kutsuun. En jotenkin käsitä niistä mitään..... Voisko joku selventää?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä käyn siellä, mutta en ole liittynyt mihinkään. En siis kuulu mihinkään ryhmään tai en ole vastannut yhteenkään kutsuun. En jotenkin käsitä niistä mitään..... Voisko joku selventää?
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana-vaimikäsoli:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Juu koukussa ollaan. varsinkin ( lil ) green peliin :snotty:
Minä myös...
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana-vaimikäsoli:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Juu koukussa ollaan. varsinkin ( lil ) green peliin :snotty:
Minä myös...
miten löydän ton pelin???? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana-vaimikäsoli:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Juu koukussa ollaan. varsinkin ( lil ) green peliin :snotty:
Minä myös...
miten löydän ton pelin???? :ashamed:
:attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:pistä siellä hakuun lil green patch
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:pistä siellä hakuun lil green patch
pitääkö liittyä ryhmään vai miten pelataan?
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Mullekin se tuli kutsuna, mut jossain varmaan on kohta että lisää sovellus tms? Eli liityt siihen.