facebook-koukussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NPOK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NPOK

Aktiivinen jäsen
22.08.2007
2 667
0
36
meikä on ihan koukussa naamakirjaan, pakko käyvä joka päivä...perustin sinne oman ryhmänki ja sain heti yli 30 jäsentä. piristää kummasti kotonaoloa. mitä te muut teette naamakirjassa, eli miten sitä voi kaikilla tavoilla hyödyntää?

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
aijaa...miten sen löytää? koitan hakea, mutta laita linkki jos kehtaat. =)

No esim. "Social me" kun pistät siellä hakuun. Sinne laitetaan kuva jota muut käyttäjät saavat "tagittaa" ts. joko valmiista vaihtoehdoista laittaa mille näytät tai kirjoittaa ihan oman. Yllättävän hauska peli kun ei ota liian vakavasti. :D

kiitos huhujutulle.

simputti: niin, perustin ihan semmosen ruokaan liittyvän reseptiryhmän ja heti tuli kaikki, ketkä kutuin ja lisääki sinne. enkä ees kuttunu kaikkia kamuja.

Minä käyn siellä, mutta en ole liittynyt mihinkään. En siis kuulu mihinkään ryhmään tai en ole vastannut yhteenkään kutsuun. En jotenkin käsitä niistä mitään..... Voisko joku selventää?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä käyn siellä, mutta en ole liittynyt mihinkään. En siis kuulu mihinkään ryhmään tai en ole vastannut yhteenkään kutsuun. En jotenkin käsitä niistä mitään..... Voisko joku selventää?

Vaihdapas sun Facebook vaikka suomenkieliseksi noin ensi neuvona. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Facebook perustuu suurimmaksi osaksi "krääsän" vaihtoon. Eli joku lähettää sulle niillä kutsuilla esim jonkun lahjan, kaljan, drinkin tai oikeastaan mitä vain maan ja taivaan väliltä. Ryhmät on joko aatoksellisia tai ihan hupijuttuja. Myös kutsuilla haastetaan kaverit peliin. Sovelluksen voi poistaa jos ei tykkääkkään.

Käyn päivittäin katsomassa siellä postit, katson usean kaverin statuksen, seinäkirjoitukset jne. Sitten pelailen (texas hold'em, bowling buddies). Oikein mukavaa ja koukuttavaa ajanvietettä!

Yhteistyössä