V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja koti__isä;27240057:Oliko pakko laueta sisälle? Eikö "miehesi" osannaut muuta. Oletko koskaan saanut hyvää seksiä?
Minä olen kirjoittamisessa oikeasti kauhea häsläri, jos keskityn samalla johonkin muuhun. Nyt on tämä virhe ja erhe kuitenkin korjattu, joten eiköhän anneta tuon sekaannuksen olla?
En, koska kroppa ei ole silloin vielä kehittynyt kunnolla synnytystä varten. Mutta muuten, riippuu ihan ihmisestä, onko valmis lapsen kasvattamiseen vai ei.
ap
TeenMom: minulle tuli hyvä mieli tekstistäni. Huomaan, että välität todella tytöstäsi, ja haluat hänelle kaikkein parasta. Jäikö sulta peruskoulu kesken, vai mikä opisklu jäi kesken, jota lähdet jatkamaan? Sulla on ollut myös varmasti tukea miehesi ja omistasi vanhemmista Viljan hoidossa. Lapsesi luonne on varmasti ollut rauhallinen, mukautuvainen ja säyseä, ja sulla ja miehelläsi maalaisjärkeä, sekä roimasti itseluottamusta. Onnea!