facen seinä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tietämätön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tietämätön"

Vieras
hei,


osaisko joku sanoo mua askarruttavan asian. Yks frendi facessa on laittanut seinänsä piiloon etten voi kirjoittaa sinne mitään, enkä myöskään nähdä seinäkirjoituksia. Mutta valokuvia voin katsella, onko näin että jos hän olisi estänyt mua näkemään seinäkirjoitukset, niin en myöskään näkisi hänen valokuviaan? eli onko mut feidattu yksin vai onko kaikilta seinälle pääsy estetty?
Ja miksköhän näin sitten joku toimii?
 
Emme voi tietää onko sulta yksin vai kaikilta estetty seinä näkemästä. Itte kävin kaikki kaverit läpi n kuukausi sitten ja poistin sellaiset kenen seinää en nää (mitä mä sellasilla "kavereilla" teen)
 
voi olla myös niin, että jos on luonut eri ryhmiä ja muuttaa oletusryhmää, niin tipauttaa sieltä porukkaa pois seinää näkemästä.

minulle kävi juuri ja näin iso määrä ihmisiä, jotka olis tarkoitus että näkevät osan jutuista, meni seinä pois kokonaan. kysypä siltä ihmiseltä jos kehtaat. mun kaveri kysyi multa ja pääsin tuon jututn jäljille.

ryhmät olen muodostanut "sisäkkäisiksi"
 

Similar threads

M
Viestiä
21
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V
L
Viestiä
25
Luettu
900
Aihe vapaa
2000 luku pimeä aikakausi Suomessa!
2
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä