V
v
Vieras
Joo, mukavaa aivojennollausta tuo peli. Oletteko huomanneet muut pelaajat että siellä on vielä tämän päivän supermarjoja jotka kyspsyvät vain kahdessa tunnissa, saa hyvät voitot!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Noi ei kerrytä kokemuspisteitä
Alkuperäinen kirjoittaja nh:onhan sielä muitakin 2h marjoja kuin noi superit.. mustikka on 2h ja vattu
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Noi ei kerrytä kokemuspisteitä
Ai ei vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:ai ne on vaan tän viikonlopun. mä oon kyllä kylvnyt ja niittänyt ihan kiitettävästi![]()
ja enää puuttuis yksi naapuri että saisi laajennettua :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:ai ne on vaan tän viikonlopun. mä oon kyllä kylvnyt ja niittänyt ihan kiitettävästi![]()
Mä oon laajentanut jo kolme kertaaOn toi vaan niin hyvä peli
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:Alkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:ai ne on vaan tän viikonlopun. mä oon kyllä kylvnyt ja niittänyt ihan kiitettävästi![]()
![]()
mullakin ois seuraavana se isoin mahdollinen laajennus, onko se nyt 2x0x20? ihan mukavasti saa napsutella kylvöissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:Alkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:ai ne on vaan tän viikonlopun. mä oon kyllä kylvnyt ja niittänyt ihan kiitettävästi![]()
![]()
mullakin ois seuraavana se isoin mahdollinen laajennus, onko se nyt 2x0x20? ihan mukavasti saa napsutella kylvöissä![]()
Mä oon huomannu että nyt kun on ahnehtinut liikaa laajennusta niin ei enää jaksa naputellaTraktorin ostin mutta se on aika turha.. Tai sais ainakin olla isompi traktori
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:ai ne on vaan tän viikonlopun. mä oon kyllä kylvnyt ja niittänyt ihan kiitettävästi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Mistä tai millä perusteella muuten tulee noita FV Chassiä?
Kolikot tajuan mutten sitä setelinippua. Alussa taisi olla 5 ja nyt niitä on 10..
Ostamaan niitä en rupea!
Alkuperäinen kirjoittaja al:Cashia ei pysty muuten saamaan kuin ostamalla.