Fb asiaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerpele!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kerpele!

Vieras
Näkyykö muilla chat osiossa kuinka monta paikalla olevaa kaveria??? Kun mulla näkyy vain 1 kaveri, on näkynyt koko aamun ja päivän. Ja ihan varmasti siellä on muitakin ollut, kun koko ajan tulee kuitenkin uutta status päivitystä monilta. Miksi ne ei näy mun paikalla olevissa kavereissa lainkaan??? Ärsyttää, kun olis niin tärkeää asiaa monelle :(

Alkuperäinen kirjoittaja sal:
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Se kusee koko homma, koitapa kirjottaa sille kaverillesi niin se pomppaa heti offlinelle. Siis heti kun avaa chat-ikkunan.

mulla jäi toinen kaveri paikalle.

Oho. Multa se sulkee heti kaikki mukamas pois linjoilta. Tovi sitten sanoi että chatin kanssa on ongelmaa enkä päässyt itse onlineen enkä nähnyt muitakaan.

ei se toimi. :/
kirjotat ja toinen on offline tilassa. saat viestin, ja huomaat ettei olekaan enää chattilistalla. mulla ei näy kuin kaksi ihmistä, ja mä tiedän että ainakin 7 on online tilassa..

Jos ne on itse poistaneet itsensä sieltä? Mä kirjaudun sinne vain kun mulla on asiaa jollekin kamulle.

Ja just oli uutisissa tällä viikolla että ne chat jutut oli näkyny kaikille! Jos ne tekee jotain korjauksia/säätöjä siihen ja siks ei toimi nyt?

Yhteistyössä