Flunssa ja suunniteltu sektio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulla on ylihuomiseksi aika suunniteltuun sektioon ja eilen alkoi flunssa. Kuumetta tai muitakaan oireita ei ole, ainoastaan nenä melkein vallan tukossa ja niistää saa jatkuvasti.
Onko kellään kokemusta, estääkö tuo flunssa sektion jollei kuume nouse?

Tuota mä oon kans miettiny.. kun oli yskää loppuraskaudesta ja pelkäsin sektiooon joutumista. Soita sinne sairaalaan ja kysy. Itse en olisi suostunut yskässä sektioon jollei olis ihan pakko, sen verran kipeetä se yskiminen teki. ja siihen kun olis ollu vielä sektiohaava niin huhhuh! Ei kai pelkkä nuha nin vakavaa ole, luulisin. Miksi sulle tehdään sektio?

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Tuota mä oon kans miettiny.. kun oli yskää loppuraskaudesta ja pelkäsin sektiooon joutumista. Soita sinne sairaalaan ja kysy. Itse en olisi suostunut yskässä sektioon jollei olis ihan pakko, sen verran kipeetä se yskiminen teki. ja siihen kun olis ollu vielä sektiohaava niin huhhuh! Ei kai pelkkä nuha nin vakavaa ole, luulisin. Miksi sulle tehdään sektio?

Kaks aiempaa ollu sektioita, siksi tämä kolmaskin..
Soittelen myöhemmin sinne sairaalaan, ajattelin kuitenkin täältä kysellä ensin jos ois kokeneita paikalla =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:

Uijui, just muistin miten kamalaa oli kun mulla oli yskä kun poistettiin umppari :X Tosin mua kyllä yhtäaikaa naurattikin koko se koominen tilanne kun kaksin käsin pitelen vatsaa ja seisoin käytävällä kaksinkerroin ja yritin yskiä ja nauraa yhtäaikaa :D :D

Soita sairaalaan kumminkin hyvissä ajoin, ehtivät sitten ottaa jonkun peruutuspaikalle tarvittaessa, jos sinun sektiotasi lykätään. Onnea matkaan joka tapauksessa!

Yhteistyössä