R
räkänenä
Vieras
Mistäs minä nyt tiedän milloin kannattais lähteä lääkärin pakeille tämän lentsun tiimoilta? Tätä on kestänyt kohta viikon ja viikonloppuna mulla oli parina päivänä jo vähän parempi olo, mut tänään on ollut taas jotenkin kökkömäisempi fiilis. Korva oli tukossa/lukossa (ja on vähän vieläkin + ehkä vähän toinenkin), sitten se tukkoisuus vähän hellitti ja korva alkoi raksumaan ja poksumaan.
Mistä himputista sen sitten tietää milloin sinne lääkäriin pitää/saa mennä? Olo ei ole hyvä, mutta ei ole kuumetta, eikä nyt ihan kuolemankielissä olla, mutta paskamainen olo silti, kun jotenkin on vähän sellainen fiilis et "päässä on paskaa", mutta tokihan sitä lentsussa on räkää tuolla rööreissä. Mulla ei kyllä ihan älyttömästi nokka ole edes vuotanut, että sikälikin outo lentsu.
Mistä himputista sen sitten tietää milloin sinne lääkäriin pitää/saa mennä? Olo ei ole hyvä, mutta ei ole kuumetta, eikä nyt ihan kuolemankielissä olla, mutta paskamainen olo silti, kun jotenkin on vähän sellainen fiilis et "päässä on paskaa", mutta tokihan sitä lentsussa on räkää tuolla rööreissä. Mulla ei kyllä ihan älyttömästi nokka ole edes vuotanut, että sikälikin outo lentsu.