ForeverMulan riitautuu todella monen palstalaisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos ne notkuu tässä, niin muut ketjut pysyis asiassa. KIINNOSTAVISSA ASIOISSA, vink, vink.
Piti kattoa elokuva, mutta
mäpä alan sitten virittelemään näitä:rolleyes:
hyonteissieppari-liima-ansa-silverline-spiraali-f4-4kpl-1.jpg

No jos tuo on niitä höyhensarjalaiskärpäsiä niin ei enää kommentoi mitään.
Koita pitää mielenkiintoa yllä tai saatat menettää kärpäsen!

Kyllä sä pian hiffaat miten niitä koulutetaan - se on jokaisen vähän niin kuin opittava kantapään kautta. Sellaisen vinkin voin kuitenkin antaa, että vaativat paljon rakkautta.

Tsemppilöitä ja kovasti paljon onnea ekasta kärpäsestä.
saiskos sitä rakkautta vaikkas ny heti vähän niinku tässä kaipais semmosta.Voitaisko vaikka vähäsen halia pikkkuisen.

Ne jotka ottavat kärkkäästi kantaa ja herättävät kiinnostusta, kokevat maalittamista harmaiden toimesta. Kannattaa toimia kuten minä, eli olla tylsääkin tylsempi ja sulautua massaan
Et sä oo tylsä vaan sellanen lutunen ettei susta voi olla pitämättä:giggle:

Silloin tällöin kyllä mietityttää, kuna nyky/aikaisimmista/ja/tai palstailijoista on niin epävarma omasta "paikastaan" että pitää alkaa hyökkäykseen uusia vastaan.
Mä en oikein tykkää, että uusien kimppuun käydään. (eri asia tietenkin jos väännetään jossain poliittisessa ketjussa ja joillain tunteet kuumenevat tms.)

Ihan silkkaa maalittamista ei vältsisti uutena osaa ottaa niin lungisti kun ei tiedä vielä edes kunnolla ”talon tapoja”.

Onneksi aika nopeasti täällä oppii tajuamaan kuinka useat provosoivat tarkoituksella ja miten niihin kannattaa suhtautua.

Mutta uskon vahvasti, että Mulani pärjää!
On kivaa kun on taas yksi kirjautunut enemmän ja vielä kun on noin usein paikalla - ihan vakkariainesta siis!:geek::love:

Mä en oikein tykkää, että uusien kimppuun käydään. (eri asia tietenkin jos väännetään jossain poliittisessa ketjussa ja joillain tunteet kuumenevat tms.)

Ihan silkkaa maalittamista ei vältsisti uutena osaa ottaa niin lungisti kun ei tiedä vielä edes kunnolla ”talon tapoja”.

Onneksi aika nopeasti täällä oppii tajuamaan kuinka useat provosoivat tarkoituksella ja miten niihin kannattaa suhtautua.

Mutta uskon vahvasti, että Mulani pärjää!
On kivaa kun on taas yksi kirjautunut enemmän ja vielä kun on noin usein paikalla - ihan vakkariainesta siis!

Mistä saakka sä olet täällä -muuten- kirjoitellut? Muistan, että kauan, mutta miten kauan?

Eli sinäkään et muista millaista ryöpytystä aikoinaan Fjonga tai Pintelin (mun lisäksi) niskaansa saivat.

Kohteena olette nykyään te palstanuoremmat.
Muistan kyllä nimet mutta en oo tainnu palstailla samaan aikaan.

Meidän uudempien palstailijoiden aikana kuvaketjut tais olla niitä perskärpästen suurimpia pesäkkeitä.:LOL:

Wau! Tästä olikin jo juttua, keistä tehty suorastaan murhaava aloitus.
Oonks mä ollu täällä peräti kuukauden ja sain omani. Enkka, vai liian vähän tekemistä ihmisillä?

Onneksi olkoon ! Oot nyt täysmusta palstalainen,olet saanut oman perskärpäsen. :giggle::LOL::ROFLMAO:

Älä ala kuule keulii, ei ollu enkka!
Mä sain paaaljon aiemmin ja oon aina ollut palstan inhotuin tyyppi!

Mutta oon kouluttanut mun perskärpäsiä vuosia, ne osaa nykyään käyttäytyä. Ne jotka eivät osaa - ovat mun uusia pikku paskakärpäsiä.
Saitko todellakin alle kuukaudessa siitä kun rekisteröidyit?

Yhteistyössä