Jos tunnistaisit jonkun palstalaisen kaupungilla, mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Namppis88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos olisi joku jonka kanssa olen enemmänkin jutellut ja voisin olla varma että hän tunnistaa minut jo naamasta niin voisin moikata. Muuten kävelisin ohi.

Mut on joskus bongattu kaupassa (kun olin eri nikillä), kaukaa jo kuulu tyyliin "piparnakkeliii!" :D

Minä olen kerran kuullut naisen kaupassa supattavan miehelleen että "Toi on se mummeliisa" ja hänelle kyllä käännyin nyökkäämään ja hymyilemään.

Tavallaisempaa on kuitenkin ns. blogitunnistus. Sellainen oli viimeksi uudenvuodenaattona Oulussa kun olimme ampumassa raketteja ja siellä samalla kentällä muitakin ihmisiä samassa puuhassa.

Yksi nainen tuli kysymään, että oletko sinä Satu -oli kuunnellut lasten nimiä, ja Lova sen verran harvinainen että alkanut kuuntelemaan muidnekin nimiä ja siitä päätellyt, että "tuon on pakko olla se nainen, jonka blogia seurana".
On sen jälkeen muutaman kerran mailailtukin. Laitoiin hänelle joitain kuvia joita muksunsa pyysi ottamaan itsestään kun ampui raketteja.

:)

Tiirun olen tunnistanut ja kertonut täällä siitä ketjussa, jossa asiaa kysyttiin.
Jos olisin "musta" ja Tiirun kanssa enemmälti täällä keskustellut, niin olisin ehkä esittäytynyt.
Mutta tilanteessa olin niinkuin en olis tunnistanut.

Yhteistyössä