Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Antaisin ja olen antanukinTyttöäni on imettänyt lisäkseni kaksi muuta naista. Siskoni ja yksi tuttava. Molemmat ovat imettäneet lastani häntä hoitaessaan, minä olen ollut saunomassa tai nukkumassa tms. Siskoni imetti lastani viimeksi lapsen ollessa lähes 2v
Itse olen imettänyt oman lapseni lisäksi veljenpoikaani ja ystäväni tyttöä. Veljenpoikaani usein ja viimesiä kertoja pojan ollessa lähemmäs 1,5v, ystävän tyttöä vain kerran.
Jos mulla ois sisaruksia niin voisin kuvitella "antavani" heidän joskus imettää..mutta mä aattelin tätä nyt silleen niinkuin pidemmän aikaa tai vakituisesti.
Jos olisi pidempiaikaisesta jutusta kyse niin pitäisi miettiä tarkkaan miten käytännössä toimisi. Mä ajattelin tätä esim sillätavalla, että jos minulla olisi vauva ja joutuisin sairaalaan joksikin aikaa tai tilapäisen lääkityksen takia en voisi imettää tilapäisesti. Tottakai pitäisi harkita jotain muuta vaihtoehtoa (mieluiten sitten luovutettua maitoa pullosta) jos mietitään kuukausien ja vuosien mittaista pätkää. Tuskin nykypäivänä onnistuu tuosta noin vaan palkkaamaan 24/7 imettäjän lapselleen![]()
Minä taas en keksi mitään syytä, miksi nainen ei voisi imettää toisen naisen lasta tilanteen vaatiessa. Paitsi tietysti imettävän osapuolen mahdolliset sairaudet.
Joo ei ehkä..En oo ainakaan työkkärissä nähnyt avoinna yhtään imettäjän paikkaaMutta jos asuis samassa asunnossa tms. ja vauvalle annettaisiin vaikka muutakin ruokaa..
Muoks siskonpoikaani siis tietty, mun veljillä mitään lapsia vielä ole...![]()
Mä mietinkin, että onko sulla jotain veljiäkin jossain, joista et vaan oo koskaan mitään jutellut![]()
Mä mietinkin, että onko sulla jotain veljiäkin jossain, joista et vaan oo koskaan mitään jutellut![]()