G:Arvostatteko kotiäitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalluppia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:13 vieras kirjoitti:
Äidit tahtovat sählätä niissä sosiaalisissa kontakteissa liikaa oman lapsensa puolella, kun´ovat paikalla. Monasti ei mun kullan muru vaannaapurin ville.

Eli se vieras hoitaja on kyllä ihan eri juttu kun oma äiti näihin piireihin.
Meidän kaveripiirissä tää ei ainakaan pidä paikkaansa ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:35 kalluppia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:31 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:26 Lunatic kirjoitti:
Eikös sulla oo pieni vauva. Palataan asiaan parin vuoden päästä. :whistle:
Ai että kun miula on pieni lapsi meinaa sitä, että kukaan muu koko maailmassa ei voisi tykätä olla kotiäiti ja pystyisi tarjoamaan lapsilleen tarpeeksi virikkeitä ja sosiaalisia tarpeita :o :o

Herranjumala, sanallakaan koko ketjussa en ole väittänyt itse olevani sellainen "super mamma" joka jaksaa hyysätä lapsiaan joka päivä jonekin ja askarrella kehittäviä asioita yms.
Mutta se ei todellakaan meinaa etteikö JOKU MUU sellaiseen pystyisi :headwall:

Yhden kanssa sitä voi tehdä vaikka mitä! Mutta jos on 3 lasta tullut 4 vuoden sisällä niin tilanne on aika erilainen.Palataan asiaan muutaman vuoden päästä kun itselläsi on useampia lapsia B)
Niin että edelleenkö si minun valinnoistani on kiini maailman kaikkien muiden äitien valinat?

Ihmeellistä aivotoimintaa teillä hyvät ihmiset.
Sillä ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä onko MINULLA yksi vai yksitoista lasta. (tai jos on, niin oletko hyvä ja selität miten minun lapsi lukuni liittyy muiden ihmisten viitseliäisyyteen toimia omien lastensa kanssa?)

Yhteistyössä