G: Kenellä palstalaisella on mielestäsi kauneimmat hiukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
hassua ja mä en ollu ainut joka veikkas tytsin ketjuks :whistle: mut eräät harmaat kärpäset taas tykkää takertua B)

Miksi veikkasit? Sitähän ei kysytty alotuksessa.Olisit vastannut siihen mitä kysyttiin

sä se jaksat inistä
mitä inisemistä se on jos kysyy? Toi oli ensimminen mitä sinulle kirjoitin.Ja tämä viimeinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mun hiuksilla on taipumus blondautua. mistäköhän johtuu? tyyliin värjään ruskeiksi ja sit jonku ajan päästä huomaan värin kadonneen. vaikka kestovärillä värjätty. tietäiskö joku?

Voisko olla, että sulla on hiuksissa sellanen ns. lasimainen pinta, ja siihen ei sen takia kunnolla käsittelyt tartu?

saattaa muuten ollakin. vois sellasella puhdistus-shampoolla kokeilla. mikä poistaa mineraalit ja kaikki aineet...mut eipä tää haittaa.

Käytät varmaan hiuksissa tuotteita, jotka sisältävät silikonia (lakat, muotovaahdot, suurin osa shampoista ja hoitoaineista jne...) Ne tekee hiuksenpintaan vähän niin kuin sellaisen "kalvon". Omistatko syväpuhditavaa shampoota? Voisit kokeilla pestä sillä muutamana päivänä hiuksesi ennen värjäystä. (Ja anna tuon shampoon vaikuttaa hiuksissa ennne kuin huutelet pois.)

Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mun hiuksilla on taipumus blondautua. mistäköhän johtuu? tyyliin värjään ruskeiksi ja sit jonku ajan päästä huomaan värin kadonneen. vaikka kestovärillä värjätty. tietäiskö joku?

Voisko olla, että sulla on hiuksissa sellanen ns. lasimainen pinta, ja siihen ei sen takia kunnolla käsittelyt tartu?

saattaa muuten ollakin. vois sellasella puhdistus-shampoolla kokeilla. mikä poistaa mineraalit ja kaikki aineet...mut eipä tää haittaa.

Käytät varmaan hiuksissa tuotteita, jotka sisältävät silikonia (lakat, muotovaahdot, suurin osa shampoista ja hoitoaineista jne...) Ne tekee hiuksenpintaan vähän niin kuin sellaisen "kalvon". Omistatko syväpuhditavaa shampoota? Voisit kokeilla pestä sillä muutamana päivänä hiuksesi ennen värjäystä. (Ja anna tuon shampoon vaikuttaa hiuksissa ennne kuin huutelet pois.)

en omista lakkaa tai muotovaahtoa. mutta shampoota ja hoitoainetta käytän. en omista sellasta puhdistus-shampoota mutta vois lainata kotoa. se on sellanen jonka pitää antaa vaikuttaa 5-15min.

BootyPepin lisäksi muita mainitakseni niin ainakin ÄitiysLomalaisella, Jadalilla, Lodella, Savannalla ja tytsillä on hienot hiukset :) Niin ja Huisi hipullakin..katsoin profiilikuvasi =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
BootyPepin lisäksi muita mainitakseni niin ainakin ÄitiysLomalaisella, Jadalilla, Lodella, Savannalla ja tytsillä on hienot hiukset :) Niin ja Huisi hipullakin..katsoin profiilikuvasi =)

Aijaa. Kiitos =) . Mä en ole oikeastaan pohtinut tätä asiaa koskaan, mutta näin äkkiseltään mietittynä ainakin Tytsillä on ihanan paksut hiukset =) . Muuten pidän vähän erilaisemmista hiusmalleista. En nyt saa päähän kenenkään muun lettiä =) . Pohditaan asiaa.

Jännä juttu kun kysyttiin ;Kenellä palstalaisella on mielestäsi kauneimmat hiukset?
Missäs arviot miehistä? Tuossahan ei kysytty naisten hiuksia pelkästään.

Onko täällä yksikään mies hiuksiaan esitellyt?

En muista kuka hän oli nikiltään,ihan outo nikki.Oranssit pitkät hiukset.Tytsillä myös ihanan paksut.Mistä näkisi Loden hiukset?:) ja Pootyn

Mulla on profiilissa joku aika huono kuva. Tiedä sitten, onko nämäkään parempia...Mulla ei ole oikein "juuri kampaajalta tullut"-kuvia =) .

Tässä toiselta sivulta

Ja tässä toiselta

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin siis tää ei ollut palstan karseimmat hiukset -kisa.

Laitoin kuvan, kun joku kysyi. Ja mulla on kiitos vaan oikein kivat hiukset :) . Näytä oma kananperseesi.

No tää onkin kananperse, siks en laitakaan kuvaa ja siks menenkin kampaajalle lauantaina.

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tää onkin kananperse, siks en laitakaan kuvaa ja siks menenkin kampaajalle lauantaina.

Innolla sitten lauantaina venailen, minkälainen kaunokainen sieltä upeine kutreineen paljastuukaan =) .

Sanos muuta, niin odotan mäkin. Vaaleaa raitaa ja jotain rikottua polkkatukkaa ois toiveissa.

Yhteistyössä