Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksi usein mennään juuri sen naisen vanhempien tykö?
Exän kanssa ollessa ei vitsinyt lähteä ulkomaille hautausmaalle.
En koskaan tavannut exän vanhempia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksi usein mennään juuri sen naisen vanhempien tykö?
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:naisilla on läheisempi suhde vanhempiinsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:naisilla on läheisempi suhde vanhempiinsa.
Juu, mulla ainakin on jos kilometreissä mitataan. 2 kilsaa vs. tuhansia kilometrejä.
Henkisellä tasolla taas taitaa mennä aika lailla tasoihin miehen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:naisilla on läheisempi suhde vanhempiinsa.
Juu, mulla ainakin on jos kilometreissä mitataan. 2 kilsaa vs. tuhansia kilometrejä.
Kyllä se välimatkakin jotakin kertoo... Naisten on usein aika helvetin vaikea irrottautua, ja miehet haluavat vaan välimatkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Kyllä se välimatkakin jotakin kertoo... Naisten on usein aika helvetin vaikea irrottautua, ja miehet haluavat vaan välimatkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:naisilla on läheisempi suhde vanhempiinsa.
Kyllä se välimatkakin jotakin kertoo... Naisten on usein aika helvetin vaikea irrottautua, ja miehet haluavat vaan välimatkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Tootte poikkeuksia hittovie.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:naisilla on läheisempi suhde vanhempiinsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Tootte poikkeuksia hittovie.
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Tootte poikkeuksia hittovie.
Mutta entäs jos ME ei olla poikkeuksia vaan TEolette poikkeuksia?