G: Kuinka usein baarissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kotikännejä mieluummin nykyään, koska tulee halvemmaksi. Baariin näin talvella ehkä kerran kahdessa kuussa, kesällä sitten enemmän kun on kiva istua terassillakin eikä ole niin saatanan kylmä koko ajan.

noin joka toinen viikko. Tai harvemmin. Ja kyllä otan kännit joskus perseet joskus vähemmän :) ja olen 30v nuorekas sellainen. Nuorempana kävin jokaviikko kun ei ollut lasta! Mielestäni ihan kohtuullisesti käyn.

Käyn baareissa (tai kai lähinnä yökerhoissa) noin kolme neljä kertaa vuodessa, selvinpäin ja omalla autolla. Kotiin tulen noin kolmen neljän aikaan. Nuorena olen ollut varsinainen pubiruusu ;) että sekin puoli on tullut nähtyä. Näin aikuisella iällä riittää, että pääsee välillä kotoa ulos aikuisten seuraan, tanssimaan ja höpöttelemään aikuisten juttuja. Ja mulla ei ole koskaan ollut niin hauskaa näillä baarireissuilla kuin nyt aikuisena selvinpäin. Eikä tästä kannata kenenkään alkoholia nauttivan nyt vetää hernettä nenään, mä en tykkää olla humalassa, se ei vaan sovi mulle. Jos joku tykkää juoda ja juopua, ei se ole multa pois.

Noin kerran 1,5:ssä kuukaudessa. Kävisin huomattavasti useammin jos olisi joku, jonka kanssa käydä :/.
Miehen kanssa käydään siis yhdessä tuollai puolentoista-kahden kuukauden välein.

[QUOTE="vieras";28250529]Viimeks olen käynyt marraskuussa 2011. Sen jälkeen en ole alkoholia käyttänyt enkä baarissa käynyt. Ja näin toivottavasti jatkuu elämäni loppuun asti =)[/QUOTE]

Onnea raittiiseen elämään! Päivä kerrallaan vaan.

[QUOTE="vieras";28474171]Kannattaisi rajoittaa noin tiheään siellä ramppaamista :)

Terveisin toinen samanlainen[/QUOTE]
Laskeskelin tuossa että pitäs alkaa taas valmistautua seuraavaan käyntiin kun sehän olis jo parin vuoden päästä.

Äkkilaskemalla viime vuonna kävin 8 kertaa, joista osa oli yhdellä tuopilla ja osa jatkui aamuun asti. Tänä vuonna kahdesti käynyt. Raskaus ja vauva-aikoina harvemmin, mutta nyt kun kuopuskin jo 4v, niin voisin käydä useamminkin, jos vain joku olisi lasten kanssa silloin.

Mä olen tainnut käydä viimeksi joskus 6 vuotta sitten.
Ryypättyä kyllä tulee, kotona pääsee halvemmalla. En mä oikein näe syytäkään käydä siellä baarissa/ravintolassa. Mulla ei ole ketään kaveria, ja jos yksin lähden, niin yksin saan istua myös.
Vaikka mä kuinka menisin itse juttelemaan, oli miehiä tai naisia, niin muhun on suhtauduttu useimmiten todella torjuvasti, usein ei edes vastata mitään.

Baarissa ehkä 2 kertaa vuodessa. On mennyt vuosikin silleen etten ole käynyt ollenkaan.
Sen sijaan illalla ravintolassa syömässä ja lasin äärellä seurustelemassa kollegojen kanssa käydään työmatkoilla mutta siten kuitenkin että aamulla on edustuskunnossa, esim. klo. 18.00-22.00.

Mies käy parin- kolmen kuukauden välein baareissa.

Sen sijaan me kyllä vietetään lapsivapaita keskimäärin kerran kuukaudessa jolloin sitten pidetään kaksistaan tai ystävien kanssa illanistujaisia saunoen, syöden ja juoden.

Nuo minun pari kertaa vuodessa-kerrat on ollut kun olen käynyt vieraissa kaupungeissa parin sinkkuystävän luona kyläilemässä. Heidän kanssaan sitten käyty tsekkaamassa baarejakin.

Kotikaupungissa olen nuorempana ollut liiankin tuttu näky baareissa, en halua enää niissä käydä. Tulee vain huonoja muistoja mieleen. Enkä halua törmäillä joihinkin vanhoihin koulukavereiden tms. kanssa joiden kanssa lätisisi hiprakassa ummet ja lammet ja lupailisi että nähdään ja käydään kahvilla ja sitten ei kuitenkaan ikinä edes oikeasti kiinnostaisi (selvinpäin) puhua tai nähdä.
Turhaan menee baareissa vain rahat. Ennen kävin karaoken takia mutta kun hommattiin omat karaokevehkeet niin ei senkään takia tarvitse.

Mutta toki en kuppiin sylje vieläkään, kotona se on vain rennompaa ja halvempaa. :)

Yhteistyössä