Vaikea tilanne: Minä ja lapsen isä ollaan yhteistuumin tätä lasta saamassa vaikkei olla yhdessä. Vähän semmoista ollaan ajateltu, että hankitaan lisääkin samalla systeemillä jos ei esteitä (esim parisuhteita) tule, eli saattaa olla että kaikille mun lapsille tulee tää mies isäks. Saattaa myös olla, et jompikumpi meistä löytää parisuhteen, jolloin tämmönen järjestelmä ei oikein toimi, ja mun myöhemmät lapset sais eri isän. Ongelmana on nyt, että mies haluis lapselle hänen sukunimensä, ja minä taas haluaisin että mun lapsilla on kaikilla sama sukunimi; mun huollettavina ne pääasiallisesti kuitenkin tulee olemaan, asumaan mun kanssa, oli tilanne muuten mikä vaan.
Otanko riskin ja laitetaan isän sukunimi, vai laitetaanko mun sukunimi jolloin isä voi tuntea olonsa syrjäytetyks?
Ja tietääkö joku, että voiko sen sukunimen vaihtaa takasin äidin nimeks jos se on jo kerran vaihdettu isän nimeks?
Otanko riskin ja laitetaan isän sukunimi, vai laitetaanko mun sukunimi jolloin isä voi tuntea olonsa syrjäytetyks?
Ja tietääkö joku, että voiko sen sukunimen vaihtaa takasin äidin nimeks jos se on jo kerran vaihdettu isän nimeks?