G;Mikä on sinun tekosyysi olla lihava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Ei tekosyytä, pidin liikaa makeasta. Nyt jo -15kg alkuvuodesta. Hyvä minä! :D

:flower:

ja sama juttu, sohva kutsui enemmän kuin liikunta ja karkit ja sipsit maistui paremmalta kuin terveellinen ruoka.

-15kg, vielä ois vähän puserrettavaa.

Ei ole tekosyy vaan ihan oikee syy.
Minulla on lähekkäin niin monta raskauttaa ja en ole missään välissä kerenny puottaan raskauskiloja pois. Imetys ei ole ikinä laihduttanu minulla.

Ei ole kerinnyt laihtua kaikkien epäonnisien raskauksien välillä. Pidän ruoasta kovasti ja syön suruuni. Ja nyt olen onnistuneesti raskaana ja kiroan kertyneitä kilojani :headwall: :headwall: Toivottavasti laihdun synnytksen jälkeen kun toivottavasti imetän. Silloin olisi varmaan enemmän intoakin laihtua taas. Ylimääräistä n. 11kg.
Syön kyllä aika terveellisesti ja oikein mutta sorrun aina iltanaposteluun :headwall:

Tavallaan siis ei ole tekosyytä vaan tiedostan ongelmani kyllä.

En ole varsinaisesti lihava, mutta vähän tukevahko, 10 kiloa liikaa. En ole kerinnyt vauvan syntymän jälkeen liikkua tarpeeksi, ja herkutkin maistuu liian hyvälle. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Ei ole kerinnyt laihtua kaikkien epäonnisien raskauksien välillä. Pidän ruoasta kovasti ja syön suruuni. Ja nyt olen onnistuneesti raskaana ja kiroan kertyneitä kilojani :headwall: :headwall: Toivottavasti laihdun synnytksen jälkeen kun toivottavasti imetän. Silloin olisi varmaan enemmän intoakin laihtua taas. Ylimääräistä n. 11kg.
Syön kyllä aika terveellisesti ja oikein mutta sorrun aina iltanaposteluun :headwall:

Tavallaan siis ei ole tekosyytä vaan tiedostan ongelmani kyllä.

Mä voisin ihan täysin peesailla sinua.
ja se että tällä hetkellä liikunnanpuute on kans aika isona osana näihin liikakiloihin. Bmi 27.
En vaan pääse kunnolla urehileen ja lasten kans se aivan yhtä tyhjän kanssa...(sanokaa mitä sanotte)

Yhteistyössä