G: mitä mieltä ihmisestä, joka maksaa kaupassa luottokortilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän nykyään enää kassalla edes näe, kummalla puolella maksaa kun on ne korttipäätteet joihin itse näpytellään kaikki.

Mä maksan aina ruoka- ja talousostokseni Stockan Exclusive-Masterilla.

mun mielestä on tökeröä kassaneidiltä kysyä että maksatko pankilla vai luotolla kun läheskään aina se Visa, MasterCard tai vastaava ei edes ole luottokortti vaan pelkästään maksuaikakortti. Mutta sinänsä ihan sama.

Alkuperäinen kirjoittaja :
mutta kassa voi kysyä kumman puolelta tulee vaikka olisikin vaan "käteiskortti", ne tietokoneet katsos..

Järkeä on kai sallittu käyttää ja korttia VOI myös katsoa. Mielestäni olisi fiksumpaa kysyä että pankki vai Visa (tai minkä firman kortti sit onkaan...)

Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
ennen ajattelin öö:n tavoin että ovat varakkaita mutta työ kaupanalalla muutti ajatuksen päinvastaiseksi.

Miksi päättelet niin? Yleensä vaan ne resuisemmat landepaukut on just niitä varakkaita...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän nykyään enää kassalla edes näe, kummalla puolella maksaa kun on ne korttipäätteet joihin itse näpytellään kaikki.

Sama täällä. Stokkan Exlusive Masterilla maksan aina kaiken ja ihan sama mitä kukakin ajattelee. En ole edes ajatellut että joku jotain ajattelisi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Näkeehän, päivittyy tieto näytölle, kumman valitsee.

Eka ajatus olisi, että tuo haluaa tarkkaan tietää mitä kauppoihin menee, sen kun näkee sitten luottolaskusta. Olisi kätevä seurata vaikka ne kuukauden ruokamenot niin, että maksaisi kuukauden ajan vain visalla ruokaostokset.

Yhteistyössä