suklaata ja lehtiä ja niitä sainkin =) kukatkin oli musta kivoja ja mukaan ne otettiin kun lähdettiin kotiin =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mut eihän sitä imettäessä saa edes syödä..?
Itse en olisi halunnut mitään. Mieluummin kotiin sitten, jos jotenkin haluaa muistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:Minä olin onnesta soikeana, kun sain buranaa ja kunnon yösiteitä!!! sairaalassa pihtasivat buranoita, koska olen astmaatikko. sanoivat, ettei sovi. joka kerta sai olla selvittämässä, että koko ikäni olen buranaa syönyt, enkä vielä ole kuollut. ja ne sairaalan vaipat... plus sitten vielä, että sideharsoja käytettiin liivinsuojuksina... ja ne sairaalan liivit...
Raskaus ja imetys:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mut eihän sitä imettäessä saa edes syödä..?
Itse en olisi halunnut mitään. Mieluummin kotiin sitten, jos jotenkin haluaa muistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:Minä olin onnesta soikeana, kun sain buranaa ja kunnon yösiteitä!!! sairaalassa pihtasivat buranoita, koska olen astmaatikko. sanoivat, ettei sovi. joka kerta sai olla selvittämässä, että koko ikäni olen buranaa syönyt, enkä vielä ole kuollut. ja ne sairaalan vaipat... plus sitten vielä, että sideharsoja käytettiin liivinsuojuksina... ja ne sairaalan liivit...
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Mä en oo halunnut että sinne sairaalaan tullaan ollenkaan, kotiin sitten lahjusten kanssa käymään kun kutsutaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:Raskaus ja imetys:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mut eihän sitä imettäessä saa edes syödä..?
Lääkettä ei suositella käytettäväksi raskauden aikana, joskin tilapäisesti käytetyistä yksittäisistä annoksista ei ole tässä suhteessa haittaa. Lääkeainetta kulkeutuu äidinmaitoon niin pieniä määriä, ettei niiden vuoksi tarvitse keskeyttää imettämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:Raskaus ja imetys:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mut eihän sitä imettäessä saa edes syödä..?
Lääkettä ei suositella käytettäväksi raskauden aikana, joskin tilapäisesti käytetyistä yksittäisistä annoksista ei ole tässä suhteessa haittaa. Lääkeainetta kulkeutuu äidinmaitoon niin pieniä määriä, ettei niiden vuoksi tarvitse keskeyttää imettämistä.
Kyllä mulle ainakin hoitajat toivat kouratolkulla buranaa synnytyksen jälkeen, kun mulla särki päätä aikas lujaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Molli:Mitä olisin halunnut saada synnärille? Paras lahja synnärille olisi ollut elävä vauva.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Molli:Mitä olisin halunnut saada synnärille? Paras lahja synnärille olisi ollut elävä vauva.
Ai että joku kaveri olis sulle tuonut sellaisen sinne vai? siitähän tässä nyt puhuttiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Molli:Ihan sama miten vauvani oisin saanut itselleni, ihan vaikka kaveri ois tuonut sen mulle sinne. Ärsyttää vaan tällaset "mitä kivaa oisitte halunneet saada" -keskustelut, olkaa nyt jukoliste onnellisia että saitte sen vauvan! Ei kai sitä sen enempää tarvii toivoa...???