G:Mitä syömisiä olet tänään suuhusi laittanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jebou"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aamupala: Lasillinen jääteetä, viili ja vanukas, pari palaa maksamakkaraa
Välipala: 2x ruisleipä oivariinilla, juustolla, kurkulla ja keitetyllä kananmunalla, lasillinen jääteetä
Päivällinen: Jauhelihakeittoa, 2 lasia maitoa
Iltapala on vielä auki, varmaankin ruisleipää juustolla ja kurkulla.

kaksi pientä jauhelihatortillaa, kourallinen spicy sour cream & onion-pringlesiä purkin pohjalta, pieni energiajuomatölkki ja nyt teen aikani kuluksi pähkinäomenapiirakkaa niin sitä tulnee pala syötyä. terveellistä ja monipuolista!

[QUOTE="vieras";27019107]aika ihteensä kiduttamista! ruuasta pitäs nauttii ja silti laihtuu!

voin olla syömättä ja juomatta mutta elimistön rääkkii![/QUOTE]

Ihan on kyllä olo täysi ja hyvä. Syön sen, mitä kroppani kaipaa. En koe, että olisi nälkä. Ja liikun sen, mitä töissä tulee liikuttua. Eli jaloilla olen paljon, mutta toki pari tuntia tulee istuttuakin töissä. Kun laskee tauot tuohon ja muut huilaamiset.
Toisinaan käyn kävelemässä/juoksemassa, mutta nyt se on jäänyt vähemmälle. Hyötyliikuntaa tosin tulee päivisin ihan hyvin. On minulla päiviä, kun syön vielä tollasten syömisien päälle vähän herkkujakin. Mutta koitan pitää kalorit lähellä 1500 päivässä, niin kroppani on kunnossa.

Aamupala: pari lasillista vettä, pannullinen mustaa kahvia.
Lounas: siskonmakkarakeittoa lautasellinen, kaksi uunituoretta vaaleaa leipäviipaletta, ruokajuomana vettä. Jälkiruoaksi kupillinen maitokahvia
Välipala: pähkinöitä noin parisenkymmentä + kaksi isoa kahvimukillista
Päivällinen: kuusi valmislihapullaa + kaksi isoa kahvimukillista, iso lasillinen appelsiinimehua
Iltapala: chilipähkinöitä kourallinen, iso lasillinen appelsiinimehua

Päivän aikana olen kai juonut lähemmäs pari litraa vettä.

Aamun/aamupäivän aikana kolme juustosämpylää sellaisenaan ilman mitään päällisiä
Puolikas banaani

Kourallinen suklaakeksejä
Kaksi leipää lauantaimakkaralla

Tässä välissä oksensin (tahallani)

Kaksi olutta

Miten niin elämänhallinta hukassa :whistle:

Aamupala: profeel proteiinijuoma
Lounas: profeel rahka
Päivällinen: jauhelihakeittoa
Iltapala: kaksi pientä karjalanpiirakkaa, porkkanatikkuja ja dippiä

Lisäksi vettä, iso muki teetä jossa maitoa, muki finrexiniä

Aamulla 2 lekaa kahvia,tilkalla maitoa
Lounas kuppi kahvia ja vohvelikeksi
välipala vispipuuroa
päivällinen hernekeittoa lautasellinen,jälkkäriksi 2 räiskälettä itsetehdyn mansikkaraparperihillokkeen kera
iltapala 2 lekaa kahvia

Aterioiden välissä on tullut lipitettyä vettä varmaan 2-3 litraa (saunotuksessa olin töissä,siksi paljon)ja kahviakin "vähän joka välissä"

[QUOTE="jebou";27018982]Täällä tällaista tänään...

Aamupala: kahvia pari kupillista ja purkillinen omena/mansikkarahkaa
Lounas: riisiä, lihakastiketta ja vettä
Välipala: pieni pulla
Päivällinen: makkarasoppaa lautasellinen, ruisleipäpalanen ja mehua.
Iltapala: 2xnäkkäriä ja vicyä sekä karapalomehua lasillinen.[/QUOTE]

Aamupala omena-kanelipuuroa ja lasi vadelmavichyä
Lounas eilisen päivällisen jämät eli kanaa, kermaperunaa ja porkkanaraastetta
Päivällinen: Täysjyväspagettia ja bolognese-kastiketta
Iltapala: Porkkanaleipää lisukkeena kurkkua ja juustoa

- Monta kuppia maitokahvia
- Activia kevyt-viljajogurtti
- Teetä maidolla, kauraleipä maksamakkaralla, kurkulla ja keitetyllä kananmunalla
- Rasvaton viili
- Keitettyjä porkkanoita, raejuustoa, sulatejuustolihapullia
- Omena
- 250g maitorahkaa + mustikoita

Kahvia, nuudelipannu (nuudeleita, kermaa, kasviksia), perunasipulisekoitusta paistettuna, tomaattia + kurkkua ja ceasarkastiketta, rahkapläjäystä (rahkapurkki, sokeroimaton maustettu jugurtti, monta desiä mustikoita, vadelmia, mustaherukoita, pellavansiemenrouhetta).

Siksi näin, kun ei ole kaapissa ns. mitään. Lihaa!!

Aamupalaks join kupin teetä.
Lounaaks makaronia ketsupilla.
Välipalaks yks porkkana.
Päivälliseks valkosipulikermaperunat, kasvisgratiini, porkkanaraaste ja keitetyt nakit.
Jälkkäriks yks Kinder Maxi-patukka.

Iltapalasta en viel tiedä.

Aamupala oli laktoositon viili ja ruokalusikallinen sokeritonta hilloa. Plus kahvia maidolla. Lounaaksi söin purkillisen tonnaria öljyssä plus "salaattia" (1 tomaatti, reilu 10cm tuorekurkkua ja muutama lehti salaattia). Plus kahvia maidolla. Kotiin tullessa päivällinen, ei kyllä ollut yhtään nälkä mutta hirvee syömishimo kiitos menkkojen. Joten söinpä paketillisen herkkunakkeja kuorrutettuna juustolla :ashamed:

Siinä mun tän päivän syömiset. Juon enää vettä tälle päivälle.

Aloitetaanpas, aamulla söin 5 paahtolaipää ja kaksi palaa pullapitkoa"n.3cm.". Join kaksi lasia kylmää sinistä maitoa ja kupin kahvia, töissä aamupalan aikaan söin lautasellisen puuroa ja 3 ruisleipää juustolla, kurkulla ja lauantailla, levite on jotain mitä en tiedä. Lounaalla söin ABC-asemalla hampurilaisaterian ja 0,5l. cokista. Kahvitunnilla kuppi kaakaota ja yksi marie keksi. Kotiin tultuani lämmitin ranskalaisa uunissa 8 nakin kanssa ja italiansalaattia mukana, hitusen oli majoneesiakin päällä. Juomana oli raikasta kylmää lähdevettä, iltapalaksi varmaan syön omenan tai kaksi.

[QUOTE="vieras";27026412]Aloitetaanpas, aamulla söin 5 paahtolaipää ja kaksi palaa pullapitkoa"n.3cm.". Join kaksi lasia kylmää sinistä maitoa ja kupin kahvia, töissä aamupalan aikaan söin lautasellisen puuroa ja 3 ruisleipää juustolla, kurkulla ja lauantailla, levite on jotain mitä en tiedä. Lounaalla söin ABC-asemalla hampurilaisaterian ja 0,5l. cokista. Kahvitunnilla kuppi kaakaota ja yksi marie keksi. Kotiin tultuani lämmitin ranskalaisa uunissa 8 nakin kanssa ja italiansalaattia mukana, hitusen oli majoneesiakin päällä. Juomana oli raikasta kylmää lähdevettä, iltapalaksi varmaan syön omenan tai kaksi.[/QUOTE]

Miksi syöt kaksi aamupalaa?

Aamupalaksi suklaavanukas ja kahvia.
Lounaaksi muussia ja lihapullia ja porkkanaa.
Välissä pala Viennettaa.
Päivälliseksi kukkakaalia ja jauhelihakastiketta ja pala porkkanarieskaa.

[QUOTE="vieras";27026431]Miksi syöt kaksi aamupalaa?[/QUOTE]

Jää aina vähän nälkä kotona syödyn jälkeen, siksi syön töissäkin. On minulla aika liikkuva työ muutenkin, joudun parikin kertaa tunnissa käymään kopiokoneella ja vähän väliä juttelemaan työkavereiden kanssa kun ne tulee kyselemään minun harrastuksistani, ällöttäviä tekopirteitä luusereita ne on.

[QUOTE="vieras";27026576]Jää aina vähän nälkä kotona syödyn jälkeen, siksi syön töissäkin. On minulla aika liikkuva työ muutenkin, joudun parikin kertaa tunnissa käymään kopiokoneella ja vähän väliä juttelemaan työkavereiden kanssa kun ne tulee kyselemään minun harrastuksistani, ällöttäviä tekopirteitä luusereita ne on.[/QUOTE]

Ok. Että semmonen provo.

Yhteistyössä