G: Mitä tekisit jos olisit raskaana ja mies ei jaksaisi enää vaipparallia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justinde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitäisin lapsen ja mies tekisi omalla tahollaan sitten sen, minkä parhaaksi kokisi. Tiedän kyllä, että ei eroa edes ajattelisi, mutta vaikka ajattelisi, niin en lasta abortoisi.

Mies, joka jättää lapset ja vaimon uuden raskauden vuoksi, ei kovinkaan paljon tosiaan kenestäkään muusta välitä kuin itsestään. Moista miestä en edes haluaisi.

Jos tilanne omalla kohdalla olisi tuo, sanoisin varmaan miehelle vain että minä pidän lapsen ja sinä saat sitten päättää haluatko meidän kanssa jäädä vai et. Aborttia en tuollaisessa tilanteessa suostuisi koskaan tekemään, tai jos mut siihen jotenkin onnistuttaisiin pakottamaan, loppuisi meidän suhde satavarmasti siihen katkeruuteen joka tapauksessa.

Mies on sanonut että jokainen lapsi, oli sitten suunniteltu tai vahinko, on yhtä tervetullut, joten saa pitää tästä kiinni jos tilanne joskus eteen tulee.

Tsiisös. Tsempatkaa hei naiset sen ehkäisyn kanssa.. Kyllä noi kohoavat huostaanottoluvut yms. kertoo just tästä että lisää kakaroita pukataan maailmaan vaikka niitä ei esim. isät halua eikä äidit jaksa hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Että vaipanvaihdosta on kiinni. Kyllä sitä innolla pannaan, mutta vastuuta ei haluta ottaa. Hyviä miehiä on ilmeisen vaikea löytää. :(

Samaa ajattelin, voi hyvän tähden. Mun mies ei halua enempää lapsia, mutta minä olen sanonut että jos vahinko joskus käy niin aborttia minä en tule koskaan tekemään. Tämä on aivan satavarma.

Jos ap:n mies on pannut ilman ehkäisyä ja nyt vaatii aborttia, niin voi elämä mikä tampio.

lapsen toki pitäisin kaikesta huolimatta minulla ystävä joka oli samassa tilanteessa kun odotti viimeisintään ja sanoo nyt nykyäänkin ett' meni jotenkin luottamus mieheensä kun vaati sellasia tai yritti kiristää tuolla asialla.

Yhteistyössä