Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 21:26 Lunatic kirjoitti:Siksi vaan.
Ootko ap matkinu? Vai oonko sun amerikan serkku..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 21:11 Taare kirjoitti:omasta nimestä väännetty
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 21:17 Lentokala kirjoitti:Vahingossa.
Nikin piti olla Merikoira, mutta kirjoitin vahingossa Lentokala.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 21:10 ronttonen kirjoitti:Mun nikkiä saa jokainen pohtia tahollaan , miten ymmärtää sen![]()
Jonnin sortin lempinimi jollekin B)
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 22:11 maijon kirjoitti:Lasten nimistä ekat tavut kirjoitusvirheellä höystettynä. En sitten koskaan jaksanut korjata sitä virhettä, ja kun nikki tuntuu niin omalta, niin enpä taida korjatakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 22:25 Yukimi daifuku kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 22:11 maijon kirjoitti:Lasten nimistä ekat tavut kirjoitusvirheellä höystettynä. En sitten koskaan jaksanut korjata sitä virhettä, ja kun nikki tuntuu niin omalta, niin enpä taida korjatakaan.
Mul tulee sun nikistä aina mieleen Dijonsinappi![]()