G:MITEN VALITSIT OMAN NIKKISI?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttöni mun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pienenä kaikki kutsui minua leikkisästi "pontsoksi" vaikka tikku laiha olinkin! Ja silloin kun sen rekisteröinnin kanssa taistelin niin samaan aikaan lapset kattoi telkkarista maikki ja pelottava pontso- ohjelmaa nin siitä se ajatus sitten lähti :D

(oon pelottava, kysykää vaikka ukolta, ja nykyään melkein pontsokin)<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 21:26 Lunatic kirjoitti:
Siksi vaan.
Ootko ap matkinu? Vai oonko sun amerikan serkku.. ;)


Serkuksia taidetaan tosiaan olla! :whistle: Keksin oman nikkini niin hätiköiden etten selaillut sen kummemmin muiden nikkejä. ja sinua en valitettavasti muistanut olevan :ashamed: Mut eiköhän meidät sekopäät eroteta helposti :D
 
Oon vähän mielikuvitukseton... :ashamed:

Tää nikki kyllä kuvaa mua siinä mielessä, että oon keskimääräistä lyhyempi ja pippurinen persoona. Ja sit toi syntymävuosi perässä, kun ei muuten menny läpi. Myöhemmin on joku saanu läpi saman pienillä alkukirjaimilla... Kummallista.

Hauskoja nikkejä monilla... Oonkin välillä miettiny, mistä ihmiset on niitä keksiny.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 21:10 ronttonen kirjoitti:
Mun nikkiä saa jokainen pohtia tahollaan , miten ymmärtää sen :whistle:

Jonnin sortin lempinimi jollekin B)

se tarkottaa meijän piirissä "lempinimeä" naisen p.impalle :laugh: ei mitenkään kaunis nimitys mutta kuitenki :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 22:11 maijon kirjoitti:
Lasten nimistä ekat tavut kirjoitusvirheellä höystettynä. En sitten koskaan jaksanut korjata sitä virhettä, ja kun nikki tuntuu niin omalta, niin enpä taida korjatakaan.

Mul tulee sun nikistä aina mieleen Dijonsinappi :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 22:25 Yukimi daifuku kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 22:11 maijon kirjoitti:
Lasten nimistä ekat tavut kirjoitusvirheellä höystettynä. En sitten koskaan jaksanut korjata sitä virhettä, ja kun nikki tuntuu niin omalta, niin enpä taida korjatakaan.

Mul tulee sun nikistä aina mieleen Dijonsinappi :)

Taitaa olla aika yleinen mielikuva. En olis käsittäny tuota sinun nikkiäs ilman selitystä. Joskus olen kyllä hiukan ihmetellyt.
 
Olin aiemmin nikillä Sininen, joka mielestäni kuvaa minua.

Sieluntilani väriä.

Lisäksi pidän väristä, pidän suklaasta joka mielettään tuohon väriin.

Oltuani aikani Sininen, kaipasin nikilleni sävyä, siksi Ultamariini.
 

Yhteistyössä