G: Monta serkkua lapsellasi/lapsillasi on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seradonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Seradonna

Vieras
Miten paljon pidätte yhteyttä ?

Meidän lapsilla on yhteensä 4serkusta ja ainoastaan yhden kanssa niistä ollaan viikoittain tekemisissä. Serkukset ovat melkein saman ikäisiä :)

Miehen puolelta 27 ja mun puolelta 10.
Miehen puolelta ollaan osan kanssa tosi harvoin tekemisissä. Muutaman kanssa sitte aina joskus. Eli ei mitenkään tiivistä yhteydenpitoa. Lapset kyllä tulee toimeen pitkänki välin jälkeen. Alkaa leikit sujumaan ym.
Mun puolelta 2 serkkua asuu toisella puolen Suomea joten heidän kanssaan nähdään kerran pari vuodessa jos sitäkään. Loppujen kans sitte kausittain. Välillä tiiviimpää yhteyden pitoa ja välillä sit pitempiä taukoja.

3 serkkua, neljäs on tuloillaan kesällä. Kahta tavataan päivittäin, sillä lasten yhteinen mummo hoitaa serkuksia. Kolmatta tavataan vähintään pari kertaa viikossa, asuu niin lähellä. Neljännen kanssa ei varmaan voida olla yhtä läheisesti tekemisissä, sillä tämä lapsukainen syntyy 400km:n päähän meistä :( Mutta meidän lapset ja kolme serkkua ovat kaikki syntyneet neljän vuoden sisällä eli ovat todella samaa ikää ja siksikin paljon tekemisissä. Tämä nelonen on 5v nuorempi kuin meidän kuopus, joka tällä hetkellä on nuorin.

2 mun puolelta, ollaan paljon tekemisissä.

3 isänsä puolelta, kerran ovat tavanneet

2 serkkupuolta mun uuden miehen puolelta, tapaavat parin kuukauden välein.

Kaikkii serkkuihin on monen sadan kilometrin matka.

Kolmella lapsellamme on viisi täysserkkua ja kaksi pikkuserkkua joita pidämme serkkuina. Kaksi asuu naapurissa, nähdään usein. Kaksi asuu Helsingissä, nahdään n. kerran kuussa. Kolme asuu Ruotsissa, nähdään kerran vuodessa.

Yhteistyössä