G: Nalkutatko? Nalkuttaako miehesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Ja miten se ilmenee? Mikä on nalkutusta mielestäsi?

Mä tunnustan nalkuttavani. Lähinnä sillon jos mies on monta päivää kotona (ei siis töissä) eikä osallistu mihinkään. On vaan ja kattoo telkkaria ja istuu koneella. Ekan päivän annan olla rauhassa, onhan työtä tekevän miehen rentouduttavakin.

Miehellä taas on mukava tapa heti töistä tultuaan, alkaa neuvomaan ja kertomaan mitä vielä voisin tehdä (ihan kun en olis koko päivää jo tehnyt ja kämppä on siisti) ja muistaa myös kertoa KUINKA kyseinen tehtävä tehdään. Loppuu yleensä siihen kun sanon tulevani seuraavana työpäivänä hänen työpaikalleen kertomaan kuinka hänen työnsä PITÄISI tehdä. :D
Ja muistakin asioista on välillä kamala nalkutus, varsinkin jos otan päivän rennommin, enkä paina niskalimassa pullaa tai teenkin jotain yksinkertaista ruokaa. Ei aina mutta silloin tällöin kyllä. Ja miehetkö ei muka koskaan nalkuta :rolleyes:

kyllä välilä nalkutetaan puolin toisin ja just tuolleen että toinen tekee asiat tavallaan (tai on jättäny jotain tekemättä ) ja se on omasta mielestä väärin ja niitähän meillä riittää kun ollaan miehen kans niin täysin toistemme vastakohdat. Erityisesti tätä ilmenee kun ollaan väsyneitä.

Ei kumpikaan yleensä nalkuta, yhen ainoan kerran mie oon nalkuttanu,ei ole ollu muuten tarvetta.Mie nalkutin nelisen vuotta sitten miehelle jonkin aikaa,että myö tarvitaan pakastin :D meni pari viikkoo,ni mies osti pakastiminen:) tuon on ainut kerta,myö mietittiin pitkään mitä tarviaa seuraavana ostaa.

Kuulosti vaan jotenkin siltä että sinä päätit että pakastin pitää saada ja ulkoistit kilpailutusprosessin miehelle.
Ihan yhessä kuitenkin päätettiin,mikä on tarpeelista,jääkaapissa kun oli vain pieni pakastinlokero.
Yhessä myös käytiin pakastimia katsomassa ja tekemässä hintavertailuja,ei nyt pelkästään miun päätös ollu.:)
Ja tämä nyt oli ainut kerta,kun puhuin useeman kerran miehelle,mikä olis miusta tärkeä hankinta, ei mies oikeestaan tuota pitänyt edes nalkuttamisena.Ompahan mies ollu tyytyväinen tuosta ostoksesta.:D

Viimeksi muokattu:
Kumpikaan ei nalkuta, voidaan ihan sovussa pyytää toisiltamme apua vaikka kotitöissä. Jos mitään ei pyynnöstä huolimatta tapahdu, toinen hoitaa asian kaikessa hiljaisuudessa (sit kun huomaa, se asian tekemättä jättänyt yleensä saa huonon omatunnon ja tekee jotain muuta hyödyllistä :D) tai antaa olla siihen asti toinen saa asian tehtyä.

mä nalkutin raskausaikana ja sen jälkeen TODELLA paljon :D suurimmaks osaks nalkuttaminen johtu kotitöistä, koska mies ei niitä tee melkeempä koskaan. (TÄNÄÄN PESI IKKUNAT!) nyt on nalkuttaminen vähentyny ja oon oppinu rentoutuu vaikka ei kokoajan paikat kiiltäiskään :D tais olla muutenki stressiä sillon raskausaikana ja heti sen jälkeen että oli pinna muutenkin tavallista kireemmällä.

Yhteistyössä