G: Oletko optimisti, pessimisti vai..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lentää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lentää

Aktiivinen jäsen
29.02.2008
2 542
0
36
Oletko optimisti, pessimisti, realisti vai kenties inhorealisti?

Miksi?
Oletko aina ollut vai tekikö elämä sinusta sellaisen?

Itse olin ennen realisti kunnes elämän kolhut tekivät minusta pessimistin. Nyt kaikesta sittenkin selvinneenä huomaan olevani optimisti =)

"Positiivinen" Näen että paha on hyväksi. Nyt raskausajan heittelyä en laske mukaan:D
Pidän itseäni myös realistina. Realismi on sitä että mikään ei ole niin vakavaa, KUN EI oikeasti edes ole :laugh: ! Elämässä sattuu ja tapahtuu ja pitää vain osata hakea oma oikeutensa ja jos se ei onnistu niin sitten pitää keskittyä muihin juttuihin. Niin ja mulla on kuollut vain yksi tosi läheinen ihminen ja se kosketti.. Kuolemat varmaan tulevat olemaan minullekin aikanaan kova juttu.

Realistinen optimisti. En sinisilmäinen tai naivi, vaan oikeasti uskon ettei asiat koskaan ole toivottomalla tolalla. Tiedostan kyllä tilanteet, mutten anna itseni ajatella että asiat ovat huonosti. Ainakaan ennenkuin ne ihan satavarmasti ja selkeästi ovat :D

Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
"Positiivinen" Näen että paha on hyväksi. Nyt raskausajan heittelyä en laske mukaan:D
Pidän itseäni myös realistina. Realismi on sitä että mikään ei ole niin vakavaa, KUN EI oikeasti edes ole :laugh: ! Elämässä sattuu ja tapahtuu ja pitää vain osata hakea oma oikeutensa ja jos se ei onnistu niin sitten pitää keskittyä muihin juttuihin. Niin ja mulla on kuollut vain yksi tosi läheinen ihminen ja se kosketti.. Kuolemat varmaan tulevat olemaan minullekin aikanaan kova juttu.

tät voin aika hyvin peesata. paitti en oo paksuna

Yhteistyössä