G: Onko miehenäsi sellainen, jollaisen kuvittelitkin saavasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unelmaa

Vieras
Minun mies ei ole kyllä ollenkaan sellainen, millaista pidin ennen unelmamiehenäni... Mutta heti kun tapasin hänet, tiesin, että tuossa ois just hyvä mies mulle :) Ja siitä tuli mun unelmamies....

Ainoastaan vaatetus ja valtava ujous olivat alkuun sellaisia jotka eivät vedonneet. Ulkoisesti oli just sitä mitä halusin, samoin sisäisesti. Kyllä se oli alusta asti mun unelmieni mies...heti kun sain hävitettyä sen suorat housut ja muut nörttivaatteet :D :D

Siis onko jollain muka oikeasti joku kuvitelma ties kuinka nuoresta asti siitä millaisen miehen kanssa sitä joskus sitten isona ollaan? EI mulla ainakaan ole koskaan ollut. Tapasin miehen jonka kanssa rakastutiin ja nyt ollaan naimisissa ja meillä on lapsi. Ja onnellisia ollaan, rakkautta riittää.

Joo, mun mies on sellainen hellä mutta sopivan karski, jämäkkä mutta osaa tehdä kompromisseja, miehekäs mutta tekee myös "naisten töitä", herkkä muttei lässy, komea muttei mikään kiiltokuvapoika jne. :laugh:

Ei mulla mitään tarkkaa unelmaa ikinä ollut, mutta koen olevani hyvin onnekas että löysin mieheni kaltaisen miehen (tai siis että veljeni paritusyritys osui niin nappiin)..

ei mullakaa oo koskaa ollu mitää vaatimuksii et haluun sellasen ja sellasen miehen=) alettii seurustelee ja näin täs vaa kävi...(en kyl olis sillo uskonu et ollaa viel yhes näinki pitkän ajan jälkee)

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Siis onko jollain muka oikeasti joku kuvitelma ties kuinka nuoresta asti siitä millaisen miehen kanssa sitä joskus sitten isona ollaan?

En nyt iha sitä tarkoittanut... Vaan että minulla ainakin oli nuorempana sellainen tietty miestyyppi joka vetosi... Mutta oma mieheni ei ole kyllä ollenkaan sitä tyyppiä. Mutta on NYT minulle unelmamies.

no,aikalailla.tietysti ensimäisen lapsen saaminen vaikuttaa parisuhteeseen ja väleihin ja nostaa kummastakin ihan uusia puolia kun ollaan väsyneitä jne.. mut komee on,ihana,rauhallinen ja luotettava.lisäksi on osoittautunut hyväksi isäksi ja ne makkarihommatkin toimii.. et hyvä saalis oli..

Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:
luin otsikon äsken että: " onko nenäsi sellainen, jollaisen kuvittelitkin saavasi?"
:laugh:

ja mä taas luin eka et onko "miehelläsi sellainen jollaisen kuvittelitkin saavasi.."
ja ihan mielenkiinnosta katsoin et millaisia pelejä ne arvon rouvat olettivat saavansa..

Kyllä mulla ainakin oli niin ulkoiset kuin sisäiset vaatimukset mielessäni. Kaikki siis ensimmäisen pitkän suhteeni vastakohtia :D . Ekan suhteen kun nimittäin aloitin ihan vaan tavasta ja mies oli kaikkea muuta mitä itse halusin ja mistä tykkäsin.

Ja oma mieheni on nyt siis entiseni täydellinen vastakohta kaikin tavoin ja ah niin ihana :heart:

Joo,ihana on, vaan toisinaan maailman ärsyttävin ja silti rakastettavin :)
Karu ÄIJÄ , joka tietää ja tahtoo ja mitä haluaa ,kantaa vastuuta perheestä,kuitenkaan olematta nyhverö tai tossun alla ...Ulkopuolisille etäinen ja ehkä karkin kuvan saa. Mut sohvalla istuessa illalla nappaa kainaloon ja suukottaa,ni mitäs muuta vois toivoa?

Yhteistyössä