G Päivän asu?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Mitä teillä tänään yllä?

Mulla itselläni 2 kpl musta t-paita (pitkä- ja lyhythihainen), musta vakosamettihame, punaiset sukkahousut, mustat mokkasaappaat ja kaulassa punainen kaulahuivi. Myös kellon ranneke ja silmälasit on punaiset ;).

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Mitä teillä tänään yllä?

Mulla itselläni 2 kpl musta t-paita (pitkä- ja lyhythihainen), musta vakosamettihame, punaiset sukkahousut, mustat mokkasaappaat ja kaulassa punainen kaulahuivi. Myös kellon ranneke ja silmälasit on punaiset ;).

sulla on monesti tosi kivan kuulosia (ei voi sanoa että näköisiä, kun en ole nähnyt yhtään asua :D ), vaatteita =)

Minä täällä vielä kotioloasussani :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Mitä teillä tänään yllä?

sulla on monesti tosi kivan kuulosia (ei voi sanoa että näköisiä, kun en ole nähnyt yhtään asua :D ), vaatteita =)

Minä täällä vielä kotioloasussani :ashamed:

Kiitti :).

Valkovihreät villasukat, musta paita, mustat pitkikset, mustapohjainen 70-luvun verhosta tehty hame, sammalenvihreä huivi harteilla, tummanruskeat velourtossut joissa on pienet rusetit. Mulla on kylmä. Kuulostaapa ihanan mummomaiselta :D

Ja todennäköisesti oon tänään koko päivän sisällä, jos saan jonkun nakitettua menemään lasten kanssa ulos, päänsärky on järktyttävä ja ilmeisesti taas on poskiontelontulehdus. :kieh: Jossain vaiheessa päivää saatan repäistä ja vaihtaa hameen tilalle liian isot ruskeat velourhousut.

Ihan on sellaset kulahtaneen vihertävät äitiyshousut ja saman värinen tunika ja näillä olen lähdössä ihan justiinsa kaupunki kierrokselle. :ashamed: aion muuten laittaa vielä lenkkaritkin jalkaan.......
Tukan olen sentään tänään harjannut ja hiukan ehkä naamaakin koittanut kammata! :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Valkovihreät villasukat, musta paita, mustat pitkikset, mustapohjainen 70-luvun verhosta tehty hame, sammalenvihreä huivi harteilla, tummanruskeat velourtossut joissa on pienet rusetit. Mulla on kylmä. Kuulostaapa ihanan mummomaiselta :D

Ja todennäköisesti oon tänään koko päivän sisällä, jos saan jonkun nakitettua menemään lasten kanssa ulos, päänsärky on järktyttävä ja ilmeisesti taas on poskiontelontulehdus. :kieh: Jossain vaiheessa päivää saatan repäistä ja vaihtaa hameen tilalle liian isot ruskeat velourhousut.

Kuulostaa ihanalle :D

Mustat leggarit, ruskea-turkoosi polvimittainen hame ja ruskea lyhyt hihainen paita. Hiukset vielä kampaamatta ponnarilla. Sisätiloissa mennee koko päivä, kun esikoinen sairastaa. Jossain vaiheessa vetäsen bambusukat jalkaan kun alkaa varpaita palella :D Koruina sormukset, vihkisormuksen kanssa samaa sarjaa oleva rannerengas sekä ketju jossa sydänriipus.

Tummansiniset farkut, musta pitkähihainen trikoopaita, mustat sukat. Perus kamaa + korut aina samat: Vihkisormukset, kello, pienet v.kultaiset timanttikorvikset ja saman sarjan kaulakoru..

Yhteistyössä