V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Käytätkö kypärän? :xmas: Maaret oli myös aika ihana. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Käytätkö kypärän? :xmas: Maaret oli myös aika ihana. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Savanna yks yli muiden.
Oon aatellut että voi hyvin olla joku vanhapiika 40 vee keskeltä korpee ja vaan huvittelee moisilla hoono soomi,trippari jutuilla...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Varmasti vanhin, paras ja toimivin on se "vieras" joka kertoo olleensa yötä jonkun ukkomiehen kanssa, jolla on lapsia.
Ei mee kauaakaan, kun jo kysellään tarkempia tuntomerkkejä... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Varmasti vanhin, paras ja toimivin on se "vieras" joka kertoo olleensa yötä jonkun ukkomiehen kanssa, jolla on lapsia.
Ei mee kauaakaan, kun jo kysellään tarkempia tuntomerkkejä... :kieh:
Olin juuri kirjoittamassa samaa, eli tyyppi: Panin palstalaisen miehen/varatun/ukkomiehen kanssa. Uppoaa naisiin kuin häkä. Itse tunnistan ne provoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mun mielestä kenenkään vakkarin kirjoitukset eivät ole kummoisia. Mikään ei ole "ihmetyttänyt" tai saanut suuta loksahtamaan auki. Noi teidän luettelemat ihmiset tekee ihan sitä samaa mitä lehdet kirjoittaa, harmaat kirjoittelee.. Tai harmaat kyllä kirjoittelee paljon värikkäämpiä juttuja yleensä kuin nuo.
Mua itseäni provosoi ainoastaan jos joku musta riskeeraa liialla ruoalla oman, lapsensa tai kumppaninsa terveyden.. tai polttelee polleana raskausaikaan tai lastensa nähden. Nekään ei ihmetytä. Koska tiedän että ihmisistä suuri on keskivertoa tyhmempiä. Harmaana tollaiset ei ärsytä koska pidän niitä vain tahallisina provoina jotka haluavat huomiota.
Tunteettomat ihmiset eivät provosoi koska tiedän että sille ei voi mitään ja osa ihmisistä on osittain tai täysin tunteettomia.
Joskus joku aloitus: "Mix tein tyhmän väkivaltaisen miehen kanssa lapsen?" tai vastaavat hölmöydet myös ärsyttää.. Mutta nekin on ihan normi-ihmisiä valitettavasti...
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Käytätkö kypärän? :xmas: Maaret oli myös aika ihana. :heart:
Mä en oo enää käyttänyt sitä sängyn alla. :xmas: