G. Palstan parhaiten provosoivat palstalaiset kautta aikojen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
äitiyslomalainen: Millainen on normi-ihminen?

Tekstistä saa vähän ikävästi käsityksen, että normi-ihmiset on näitä suurimpaan osaan ja massaan kuuluvia yksilöitä, jotka on keskivertoa typerämpiä...

mites se keskiverto on määritelty jos kerta suuri osa on keskivertoa typerämpiä?

:o

Palstalaiset ovat tyhmempiä kuin muut ihmiset.
*varma tieto*

mutta olenhan minä täällä nostamassa palstan älykkyysosamäärää

B)

Tiesitkö muuten, että yhä joka kuukausi kysellään, koska lapsilisät tulevat? ;)

olen ollut huomaavinani...

:laugh:

Klassikko vain paranee vanhetessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:

Normi-ihminen tässä yhteydessä on sellainen joka valittaa suht paljon mutta ei ole silti oikeasti täysin onneton elämäänsä.. vaikka saakin sen kuulostamaan dramaattiselta. Normi-ihminen on yleensä epäkiitollinen ja ei pidä jokaista päivää aamusta iltaan suurena lahjana ( mitä se oikeasti on! ).
Nyt kysyt että mikä on epätyypiillinen ihminen.. Mun mielestä se on sellainen elämäänsä tyytyväinen ( aidosti ) ja pienistä asioistakin kiitollinen ihminen. Niitä aina harvoin kohtaa. Sellainen joka illalla ajattelee miten onnekas on.

Mutta eikös palsta ole juuri tuollaista varten? Tyyliin: "apua, kynteni lohkesi" tai "mieheni on p***, koska ei ole vielä tullut töistä". Elämän isot ja oikeat murheet kuuluvat todellisille ystäville irl ja palstalaiset saavat kuulla pienet ilot ja pienet surut.

Elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä on paljonkin. Suurin osa vaan ei kerro siitä muille siinä pelossa, että muut tulevat kateelliseksi.

Ehkä keskivertoa tyhmemmät ihmiset kertovat netissä kaiken elämästään. Mulle ei ainakaan jää fiksua kuvaa kenestäkään joka levittelee yksityisasioita tuntemattomille.
Ehkä yksi tyhmyyden ilmentymä on se jos alkaa pitämään virtuaalimaailmaa normaalina maailmana.

Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
No Savanna ja tytsi on ihan mestareita provoileen, mutta jotenkin tuntuu, että ne tekee sen pilke silmäkulmassa! ;)

Mutta provokuningatar numero yksi on ehdottomast fjonga! Se on ihan uskomaton huomionhakuisuudessaan... En vaan kerta kaikkiaan voi edes lukea sen aloituksia, kun aina siellä on joku "kato tässä mun kuva, enkö mä ole kaunis ja saan kaikki miehet?" Yök.

edes nähnyt hän en muvaansas,mielellään näkisin.

Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:
yksi tyhmyyden ilmentymä on se jos alkaa pitämään virtuaalimaailmaa normaalina maailmana.

Minulle on kyllä käynyt näin. Tosin olen tavannutkin muutaman palstalaisen, mutta silti olen enemmän teidän kanssanne kuin tapaan kavereita/puhun puhelimessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Varmasti vanhin, paras ja toimivin on se "vieras" joka kertoo olleensa yötä jonkun ukkomiehen kanssa, jolla on lapsia.

Ei mee kauaakaan, kun jo kysellään tarkempia tuntomerkkejä... :kieh:

Olin juuri kirjoittamassa samaa, eli tyyppi: Panin palstalaisen miehen/varatun/ukkomiehen kanssa. Uppoaa naisiin kuin häkä. Itse tunnistan ne provoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
No Savanna ja tytsi on ihan mestareita provoileen, mutta jotenkin tuntuu, että ne tekee sen pilke silmäkulmassa! ;)

Mutta provokuningatar numero yksi on ehdottomast fjonga! Se on ihan uskomaton huomionhakuisuudessaan... En vaan kerta kaikkiaan voi edes lukea sen aloituksia, kun aina siellä on joku "kato tässä mun kuva, enkö mä ole kaunis ja saan kaikki miehet?" Yök.

Ja jos ei yhteen tartuta. hää heittää tarttuvampaa syöttiä kehiin = )

yksi tyhmyyden ilmentymä on se jos alkaa pitämään virtuaalimaailmaa normaalina maailmana.

Minulle on kyllä käynyt näin. Tosin olen tavannutkin muutaman palstalaisen, mutta silti olen enemmän teidän kanssanne kuin tapaan kavereita/puhun puhelimessa.

Mutta uskotko kaiken mitä luet virtuaalimaailmassa? Onko sinulle jokainen kirjotettu sana totuus? Jokainen nikki todellinen vaikka kuinka provous paistaisi läpi? Epäilen..... ;)

Mutta uskotko kaiken mitä luet virtuaalimaailmassa? Onko sinulle jokainen kirjotettu sana totuus? Jokainen nikki todellinen vaikka kuinka provous paistaisi läpi? Epäilen..... ;)

En tietenkään. :laugh:

Ei kai kukaan usko, eikä edes todellisessa elämässä kaikkea kannata uskoa.

älykkäät provosoijat: savanna, helmiäinen, hensku80, vispilä,

saavat palstan provosoitumaan siksi että ovat niin yksinkertaisia: hellalettas, tytsi, emilyn, bad virgin, ninatt

nää älykkäät pelaavat ikäänkuin peliä ja niiden juttujen lukeminen on hauskaa viihdettä. tyhmät taas saavat aikaan hillittömän kiukun kun jankkaavat hiuksista, sos.etuuksista, naapureista...., hihhuloivat luomusta, kasvatuksesta.... leveilevät palkasta......

Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:

Tekstistä saa vähän ikävästi käsityksen, että normi-ihmiset on näitä suurimpaan osaan ja massaan kuuluvia yksilöitä, jotka on keskivertoa typerämpiä...

mites se keskiverto on määritelty jos kerta suuri osa on keskivertoa typerämpiä?

:o

Palstalaiset ovat tyhmempiä kuin muut ihmiset.
*varma tieto*
:saint: :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja luen vaan en kirjoita:
älykkäät provosoijat: savanna, helmiäinen, hensku80, vispilä,

saavat palstan provosoitumaan siksi että ovat niin yksinkertaisia: hellalettas, tytsi, emilyn, bad virgin, ninatt

nää älykkäät pelaavat ikäänkuin peliä ja niiden juttujen lukeminen on hauskaa viihdettä. tyhmät taas saavat aikaan hillittömän kiukun kun jankkaavat hiuksista, sos.etuuksista, naapureista...., hihhuloivat luomusta, kasvatuksesta.... leveilevät palkasta......

Ja jotkut on niin tyhmiä,että provosoituvat mun palkasta :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmasti vanhin, paras ja toimivin on se "vieras" joka kertoo olleensa yötä jonkun ukkomiehen kanssa, jolla on lapsia.

Ei mee kauaakaan, kun jo kysellään tarkempia tuntomerkkejä... :kieh:

Olin juuri kirjoittamassa samaa, eli tyyppi: Panin palstalaisen miehen/varatun/ukkomiehen kanssa. Uppoaa naisiin kuin häkä. Itse tunnistan ne provoksi.

Juu. Toimii aina vaikka olisi ilmiselvä provo.

tämä

Yhteistyössä