Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:03 Jara kirjoitti:En, voi en. Rakastan. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:01 salla kirjoitti:\|O minä pelkään ja odotan jo kauhulla,minkalainen kesä on tulossa :/
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:03 Jara kirjoitti:En, voi en. Rakastan. :heart: