A
Ap
Vieras
Tosta toisen keskutelun innoittamana tälläistä galluppia.. =)
Ja pakko kyllä tunnustaa että meillä pyyhitään..
Ja pakko kyllä tunnustaa että meillä pyyhitään..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nessu:pesettekö ne ennen kun vauva käyttää niitä?
huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja nessu:pesettekö ne ennen kun vauva käyttää niitä?
huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja endie::x
ei siinä muuten mitään, mutta jos niitä sitten käytetään vielä vauvan kasvorätteinä jne, niin :x
mut mä luulen et mä olen palstapolitiikan mukaan ylihygieeninen sitte vissii. ku meillä on vessa- ja keittiörätitki eriksee vaikka ne pestäänki käyttöjen jälkee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ekomamma:jep jep. sitten vaan taitellaan ja laitetaan vauvan pöksyihin. me ollaan ekolookisia eikä jyrryytetä pesukonetta turhan päiten.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja ekomamma:jep jep. sitten vaan taitellaan ja laitetaan vauvan pöksyihin. me ollaan ekolookisia eikä jyrryytetä pesukonetta turhan päiten.
Miksi ne sinne pöksyihin pitäs laittaa? Nyt ei tajunnu..
Alkuperäinen kirjoittaja ekomamma:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja ekomamma:jep jep. sitten vaan taitellaan ja laitetaan vauvan pöksyihin. me ollaan ekolookisia eikä jyrryytetä pesukonetta turhan päiten.
Miksi ne sinne pöksyihin pitäs laittaa? Nyt ei tajunnu..
kestovaippa, juu nou.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Verhoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sua ees kiinnostaa tietää, mihin toisten spermoja pyyhitään? Meillä ainakin pestään pelit seksin jälkeen, ja sitten suoja housuihin..
Alkuperäinen kirjoittaja tääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sua ees kiinnostaa tietää, mihin toisten spermoja pyyhitään? Meillä ainakin pestään pelit seksin jälkeen, ja sitten suoja housuihin..
vaat??! mikä suoja housuihin?
Alkuperäinen kirjoittaja tääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sua ees kiinnostaa tietää, mihin toisten spermoja pyyhitään? Meillä ainakin pestään pelit seksin jälkeen, ja sitten suoja housuihin..
vaat??! mikä suoja housuihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Ei jummarra:Siis miks pitää pyyhkiä?