G: Selvitä sydämesi ikä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nellustiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
mistäköhän tää johtuu...jos on sydän vanhempi. mulla bmi on jotain 31, mitään muuta mulla ei ollut, ja mun sydän oli kuitenkin 10.v nuorempi mua.
mistä teillä oli kiinni kenen sydän vanhempi?

Mun sydän oli vuoden mua vanhempi, koska olen joskus (siis raskauksien aikana) käyttänyt verenpainelääkettä, vaikka paineet onkin nyt jo normaalit eikä lääke ole käytössä. Vaarallista tää lasten teko...

laitoitko kaikki oiken mä en oo varma kun oon 33 ja sudämmen ikä 80v outoo ????????????????
enkä oo käyny leikkauksis eikä oo korkee kolesteroli eikä veren paino ja painan vaan 190 kiloo!

ENTÄ JOS SE SYDÄMMEN IÄN LASKENTA KONE VAAN AEPOO SOPIVAN LUVUN JA SANOO SEN OLEVAN TEIDÄN SYDÄMMEN IKÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä