G: Sopiva ikä saada lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jennola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja kuula:
Alkuperäinen kirjoittaja Jennola:
Kertokaa mielipiteenne :D

Minusta ehkä 25-35 v. on se paras aika. :)

Ei sitä voi yleistää, riippuu ihan ihmisestä, milloin on sopiva ikä.

Sen takia varmaan kysyttiin mielipiteitä , jotka kuitenkin yksilöllisiä, ja vääriä mielipiteitä ei olekkaan B)

Niin, se olikin minun _mielipiteeni_. ;)

mä olin 25 v. kun sain esikoisen ja musta se oli oikien hyvä ikä, nyt toinen tulossa ja vieläkin oon alle 30v.. luultavasti kun palaan töihin takaisin, olen juuri 30-vuotias, eli tarpeeksi nuori opiskelemaan ja kehittämään itseäni.

16-26, voi herranen aika, kun hankitte myöhäänlapsia! En ymmärrä tätä nykyajan rilluttelu+mahollisimmaan pitkä opiskelu --> sit töihin ja naimisiin, 5 v. vapaaeloa sit aletaan vauvakuumeilla. Ja kun ei se vauva tuukkaan, niin sit ihmetellään, mis on vika no joo, varmaankin siinä, kun ikää on jo lähemmäs 35 vuotta! Tai sit saahaan se beibi ja se on niin "lutumussukka mamin pikku sydänkäpy" ja mammaillaan yöt ja päivät :D

Alkuperäinen kirjoittaja Malin Sjöholm:
16-26, voi herranen aika, kun hankitte myöhäänlapsia! En ymmärrä tätä nykyajan rilluttelu+mahollisimmaan pitkä opiskelu --> sit töihin ja naimisiin, 5 v. vapaaeloa sit aletaan vauvakuumeilla. Ja kun ei se vauva tuukkaan, niin sit ihmetellään, mis on vika no joo, varmaankin siinä, kun ikää on jo lähemmäs 35 vuotta! Tai sit saahaan se beibi ja se on niin "lutumussukka mamin pikku sydänkäpy" ja mammaillaan yöt ja päivät :D

16? Johan pomppas... :D

Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja kilu:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
nyt -47 ja odotellaan iltatähteä

OMG!!!!

?

? no onhan toi nyt taas niin itsekästä touhua vääntää viel kersoja tolla iällä.. huhhuh

Itsekästä? Kuinka niin? Moni tuon ikäinen on terve ja hyväkuntoinen ja lapsi on varmasti toivottu.

Yhteistyössä