G: Sopiva ikä saada lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jennola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:
Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja kilu:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
nyt -47 ja odotellaan iltatähteä

OMG!!!!

?

? no onhan toi nyt taas niin itsekästä touhua vääntää viel kersoja tolla iällä.. huhhuh

Itsekästä? Mikä tekee siitä itsekkäämpää kuin lasten hankkimisen yleensä?

se, että onko tämän ikäinen äitykkä ajatellut lapsen näkökulmasta asiaa? on varmaan ihanaa kun kouluun lähtiessä äiti lähentelee eläkeikää ja niin edespäin, jaksaako tuon ikäinen yhtä hyvin pienen vauvan kanssa yöheräämiset sun muut? leikkiikäisen leikit? enpä usko.
oon läheltä seurannut erästä tälläistä tapausta, ja voin sanoa että voi lapsiraukkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Malin Sjöholm:
16-26, voi herranen aika, kun hankitte myöhäänlapsia! En ymmärrä tätä nykyajan rilluttelu+mahollisimmaan pitkä opiskelu --> sit töihin ja naimisiin, 5 v. vapaaeloa sit aletaan vauvakuumeilla. Ja kun ei se vauva tuukkaan, niin sit ihmetellään, mis on vika no joo, varmaankin siinä, kun ikää on jo lähemmäs 35 vuotta! Tai sit saahaan se beibi ja se on niin "lutumussukka mamin pikku sydänkäpy" ja mammaillaan yöt ja päivät :D

Hieman samaa mieltä, mutta kun ei se ihmisen elämä välttämättä mene niin, että päätät löytää elämäsi miehen just tuohon haarukkaan ja perustaa perheen ja vaan saada ne lapset. Elämä ei vain ole niin yksinkertaista ja helppoa, kaikkea ei saa mitä haluaa...

Alle 25. Jaksaa, ei ole urautunut omiin menoihinsa ( näitä nähty kaveripiirissä, ei osata olla lapsen kans, kun väännetty ne vanhalla iällä ja kaivataan omaa aikaa ihan urakalla) ja monesti omatkin vanhemmat on nuoria, ei tarvitse hoitaa yhtä aikaa vauvaa ja omia vanhempia.

Itse sain esikoiseni 27v ja se oli itselleni ehkä paras ikä. Opiskelut valmiina, vakaa elämä. Kuopuksen sain 30v ja yritetään vielä joskus saada kolmonenkin. En tunne oloani vanhaksi. Viihdyn hyvin lasten kanssa kotona :D Ei tarvitse enää rillutella pitkin kyliä.

28-45v. 28v alkaa oleen jo kypsä elään perheenä. itse olin 35v kun sain ensinmäiseni ja olen ollut tyytyväinen ja osannut nauttia lapsistani. En ehkä olis osannu 20v nauttia näin.

Alkuperäinen kirjoittaja jorja fox:
30-45.
Ois ankee viettää nuoruus lasten kanssa ja sitten taas 4kymppisenä olla perheetön.

Musta taas on ihanaa että nyt parikymppisenä muksut on pieniä ja sitten nelikymppisenä ovat lentäneet pesästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Clock:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
nyt -47 ja odotellaan iltatähteä

vahinko? Siis ei voi olla...lähes 5-kymppinen...

sopiva ikä lienee 25-30

Olen jo aika iäkäs synnyttäjä mutta
nuorekas suurperheen äippä.
Lapsia on 12 ja tämä tuleva 13.
En ole mummo vaikka ikäloppuna pidättekkin.Tulevaa meistä kukaan ei voi ennustaa.

Yhteistyössä