S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Meillä poika on kuin mieheni minimuodossa. Sitä on yksi jos toinenkin taivastellut että miten voi poika olla kuin ilmetty isänsä. Ja mua taas pojassa ei ole kuulemma yhtään, tosi moni on niin sanonut eikä oo vielä yksikään keksinyt että mitä samaa meissä olis. Kysyipä multa eräs tuttava että onko poitsu adoptoitu kun on niin vaalea ja mä niin tumma.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Meillä poika on kuin mieheni minimuodossa. Sitä on yksi jos toinenkin taivastellut että miten voi poika olla kuin ilmetty isänsä. Ja mua taas pojassa ei ole kuulemma yhtään, tosi moni on niin sanonut eikä oo vielä yksikään keksinyt että mitä samaa meissä olis. Kysyipä multa eräs tuttava että onko poitsu adoptoitu kun on niin vaalea ja mä niin tumma.
Teidän poika tosiaan on ilmetty isänsä![]()
Kuten meilläkin tuo esikoinen on kyllä ihan isänsä kopio, kuopus tuleekin sitten muhun (lapsi parka).
Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:meillä totta,molemmat tytöt isänsä näköisiä