G: totta vai tarua :tytöt aina isän ja pojat äidin näköisiä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarua. Kahdesta vanhemmasta ei saa selvää kenen näköä on tosin äitini väitää että vanhempi tyttö muistuttaisi hänen mummoaan. no itse en ole isomummoani nähnyt kuin yhdessä hämärässä mustavalko kuvassa niin en kommentoi.
Kuopus on poika ja ilmetty isänsä toiseksi nuorin tyttö ja reppana minun näköinen
Esikoinen näyttää vaan ihan itseltään :D

Meillä poika ja tyttö. Vauvana olivat enemmän isänsä näköisiä kumpikin, mutta nyt poika on minun näköinen ja tytölläkin paljon minun piirteitä, muta silmät ovat isänsä =)

Meidän perheen kohdalla totta- tytär on enempi isäänsä tullut ulkonäöltään ja poika on minun näköiseni.

Itse olen saanut näkööni enemmän isän puolelta myöskin, samaten nuorin sisarus. Keskimmäinen enempi äidin puoleen tullut. ja tyttöjä siis ollaan kaikki kolme :)
Eli täs kohtaa en aivan alleviivaa väitettä.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Meillä poika on kuin mieheni minimuodossa. Sitä on yksi jos toinenkin taivastellut että miten voi poika olla kuin ilmetty isänsä. Ja mua taas pojassa ei ole kuulemma yhtään, tosi moni on niin sanonut eikä oo vielä yksikään keksinyt että mitä samaa meissä olis. Kysyipä multa eräs tuttava että onko poitsu adoptoitu kun on niin vaalea ja mä niin tumma :D .

Teidän poika tosiaan on ilmetty isänsä :D
Kuten meilläkin tuo esikoinen on kyllä ihan isänsä kopio, kuopus tuleekin sitten muhun (lapsi parka).

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Meillä poika on kuin mieheni minimuodossa. Sitä on yksi jos toinenkin taivastellut että miten voi poika olla kuin ilmetty isänsä. Ja mua taas pojassa ei ole kuulemma yhtään, tosi moni on niin sanonut eikä oo vielä yksikään keksinyt että mitä samaa meissä olis. Kysyipä multa eräs tuttava että onko poitsu adoptoitu kun on niin vaalea ja mä niin tumma :D .

Teidän poika tosiaan on ilmetty isänsä :D
Kuten meilläkin tuo esikoinen on kyllä ihan isänsä kopio, kuopus tuleekin sitten muhun (lapsi parka).

Juu on kyllä myös teidän esikoinen isänsä näköinen. Ja mä muuten just mietin tota yks päivä ja tulin myös siihen loputulokseen että teen juniori tosiaan on enemmän sun näköinen, mutta ei se todellakaan ole mikään huono asia.

Ja molemmilla pojilla on kyllä sun suuret silmät, mitkä vaan lisää jätkien söpöyttä =)

Yhteistyössä